تعبیر خواب بوریا

حصير

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بوريا بيند، دليل كه مردي است خسيس و نيز، دليل است بر آن كه زن بي اصل خواهد. اگر ديد بوريا ببافت و سپري شد، دليل كه شغل خويش را تمام كند. اگر بيند از بوريا ازار خانه مي بافت، دليل كه به كدخدائي خود  مشغول شود.

جابرمغربي گويد: اگر بيند بوريا داشت يا كسي بدو داد، دليل كه او را از زني منفعت رسد، به قدر كوچكي و بزرگي بوريا. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: بوريا درخواب بر سه وجه است. اول: منفعت. دوم: خواستن زن. سوم: به كدخدائي خود مشغول  بودن.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: بوريا فرشي است نجيبانه و فقيرانه که بافتن آن مستلزم دقت و صرف وقت است. بوريا در خواب صبوري و بردباري است و قناعت و عزت نفس ما به شکل فرش بوريا شکل مي گيرد و به هيچ وجه گوياي فقر و ادبار و مسکنت نيست. بوريا در گذشته نقش ديگري در زندگي ما داشت که احتمالا مي توانست نماينده نداري و ضعف مالي صاحب آن باشد ولي حالال بوريا اين نقش را ندارد و همان طور که گفته شد چيزهائي که  در خواب مي بينيم حکم کلي ندارند و با برداشتي که ما از آن ها داريم تعابيرشان متفاوت مي شود. از جمله چيز ها همين بوريا است. ابن سيرين مي گويد بوريا در خواب مردي است بخيل و خسيس و زني است بي اصل و نسب ليکن با برداشتي که امروز نسبت به بوريا داريم و کاربرد آن که کاملا متفاوت شده است اين تعبير نمي تواند درست باشد. اگر در خواب ديديد که بوريائي بافته ايد يا مشغول بافتن آن هستيد سر رشته کاري به دست شما مي افتد که شرافتمندانه است و صبوري و تحمل و پشتکار مي خواهد و اين خوابي است نيکو. اگر ديديد که بر بوريا نشسته و خوابيده ايد مي توانيد مطمئن باشيد که در آينده نزديک امنيت و آرامش خواهيد يافت و کسي معترض شما نخواهد بود و بخصوص در کارهائي که داريد باقي خواهيد ماند و چنان چه از آن کار هر چه هست ناراضي هستيد بهبود خواهيد يافت. اگر کسي بوريائي به شما داد يا بوريائي از فروشنده خريديد زني در زندگي شما پيدا مي شود. اگر مرد مال دار و قدرتمندي هستيد ديدن بوريا در خواب نوعي هشدار است و اين خواب شما را به فروتني و مهرباني به ضعيفان و زير دستان دعوت مي کند و اگر مردمي کم درآمد و بي تامين هستيد خواب به شما نويد بهبود مي دهد ولي با اعمال صبر و تحمل. بورياي کهنه در خواب زن پير است. پير زني که بي آزار است و مفيد به حد توانائي.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب