تعبیر خواب - تاج

تاج

محمدبن سيرين گويد: تاج در خواب ديدن، پادشاه راملك ولايت است و زنان را شوهر و مردم عامه را نيكوئي حال. اگر بيند بر سر تاج داشت از زر و مرصع، دليل كه قدري بلند و منزلتي عظيم يابد، وليكن در دين و راه شريعت ضعيف است. اگر اين خواب را زني  ديد، دليل كه شوهري كند صاحب حشمت و جاه در شغل دنيا.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند بر سر وي تاج نهاد، دليل كه او از پادشاه، كامروائي رسد. اگر بيند پادشاه تاج به وي داد و او بر سر نهاد، دليل كه زن توانگر خوبروي بخواهد و از او كام دل و داد يابد. اگر بيند تاج از سر او بيفتاد و بشكست، دليل كه زن را طلاق دهد. اگر كسي بيند تاج از سر وي برگرفته شد، دليل كه زن از وي جدا شود. اگر بيند تاج از سر وي بيفتاد و بشكست، دليل كه زن او بميرد، يا كسي از  اهل بيت او بميرد و از دنيا رحلت كند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر زني ديد تاج بر سر دارد و شوهر ندارد، دليل كه شوهر كند. اگر شوهر دارد، دليل كه بر زنان مهتر شود. اگر زني ديد تاج از سر او گرفتند، دليل كه شوهر او زني خواهد يا شوهر او را طلاق دهد. اگر ديد تاج مرصع به گوهرها بر سر پادشاه نهاد، دليل كه قريب پادشاه است و جاه و حرمت وي را حاصل شود.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: تاج در خواب براي زنان شوهر است و براي مردان مجد و شرف و آبرو و اعتبار. اگر زني در خواب ببيند که تاج يا نيم تاج بر سر دارد و شوهر نداشته باشد شوهر مي کند و او شوهري است ايده آل. اگر دختر دم بختي ببيند نيم تاج يا تاج بر سر نهاده يا در دست دارد که متعلق به خودش مي باشد خواستگاري در حد عالي براي او مي آيد. اگر مردي ببيند که تاج بر سر نهاده وضع مادي و معنوي او خوب مي شود تا جايي که بين همگان امتياز مي يابد. اگر جواني اين خواب را ببيند شغلي پيدا مي کند و به مقصود مي رسد. اگر در خواب ديديد که کسي بر سر شما تاج نهاد آن شخص خدمتي بزرگ در حق شما انجام مي دهد و چنانچه شما بر سر ديگري تاج گذاشتيد اين خدمت بزرگ از جانب شما انجام مي گيرد. اگر مردي ببيند که تاج داشت و برداشت و بر زمين نهاد يا بيکار مي شود و يا همسرش را طلاق مي دهد و اگر زني اين خواب را ببيند با شوهرش اختلاف پيدا مي کند و احتمالا از او جدا مي شود. اگر دختر و پسري جوان ببينند که تاج داشتند و از سر بر گرفتند شانسي را از دست مي دهند. تاج هر چه مرصع تر و باشکوه تر باشد مجد و عظمت بيشتر است و موقعيتي بهتر نصيب بيننده خواب مي گردد. در پايان اگر زني بر سر زن ديگر تاج نهاد هووي او مي شود.

لوک اويتنهاو مي گويد :

تاجگذاري : يک خوشبختي گذرا

 

يوسف نبي عليه السلام گويد:

ديدن تاج مملکت بود

// //

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول