تعبیر خواب - تعبیر خواب تخت خواب

تخت خواب

منوچهر مطيعي تهراني گويد: تخت خواب بدون هيچ ترديد براي مرد به زن بر مي گردد و براي زن گوياي تاثير وجودي مرد است در زندگي او. حالتي که تخت خواب دارد بيانگر حالت جفت خواب بيننده است. چنان چه مردي ببيند تخت خوابش آشفته است اين خواب به او مي گويد که همسرش تعادل ندارد. اين عدم تعادل مي تواند هم جسمي باشد و هم روحي. از چيزي آزرده است که اين آزردگي در زندگي و روابط خانوادگي ايشان اثر مي نهد. مشاهده آشفتگي تخت خواب به مرد توصيه مي کند که در بيداري جستجو و کاوش کند تا بفهمد همسرش از چه رنج مي برد. براي زن خواب بيننده نيز گوياي همين حقيقت است . اگر در خواب ببينيد که تخت خواب کثيف و پاره است خواب شما خبر مي دهد که يک بيماري انتظار همسرتان را مي کشد. اين براي زن نيز هست که مشاهده پارگي و کثافت و چرک تخت خواب و بستر توصيه مي کند مراقب سلامت شوهر خويش باشد. اگر در خواب تخت خوابي تميز و گسترده و مجلل با ملافه هاي پاک و اطو کرده ديديد نشان آن است که همسر شما خشنود است يا کاري درخشان در پيش دارد و چنان چه زن نداشته باشيد خواب شما مي گويد زني با امتيازات بالا و بسيار متشخص در زندگي شما ظاهر مي شود. چنان چه دختر و پسر جواني در خواب تخت خوابي مجلل ببينند مي تواند اميدوار باشند که بختشان گشوده شده و همسري مطلوب و دل خواه خواهند يافت. ممکن است در خواب که تخت خواب شما نيمي کثيف است و نيمي تميز اين بيانگر اختلاف زن و شوهر است. اگر در خواب روي تخت خوابي که مي خوابيد جوراب ديديد چه متعلق با شما با شد و چا نباشد به سفر مي رويد و اين سفر را با همسرتان انجام مي دهيد. اگر در خواب ببينيد گربه اي در بستر و روي تخت خواب شما خوابيده زني در صدد اغواي شما يا همسر شما است که در نتيجه زندگي و روابط شما را به هم مي ريزد. بخصوص اگر بيننده گربه روي تخت خواب شما يا زير آن بچه گذاشته است اين مي گويد که در نتيجه فتنه انگيزي يک زن بين شما و همسرتان جدائي مي افتد. اگر ملافه هاي تخت خواب زرد بود نگران بيماري همسرتان باشيد. اگر سفيد بود ولي چرک و لکه دار باز هم خوب نيست. اگر در خواب ببينيد پايه تخت خواب شما شکسته خواهر يا همسرتان بيمار مي شود يا مي ميرد. اگر مرغي زير تخت خواب شما لانه کرده بود صاحب فرزند مي شويد و آن فرزند دختر خواهد بود. اگر چيزي زير تخت خواب شما بود که تشک را ناهموار کرده بود خودتان يا همسرتان به سفر مي رويد و موقتا بين شما جدائي مي افتد. خانم ها اگر گربه يا زن ديگري را در تخت خواب خود ديدند مراقب شوهر شان باشند چون گرفتار هوو مي شوند.

// //

نظرات (6)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من یه دختر 25 ساله مجردم چند وقت پیش خواب دیدم هفت قلو زاییدم و خیلی هم خوشحال بودم.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

بعد از نماز صبح خواب ديدم رفتم توي خونه اي يه در هست كه در قفله درو باز كردم ، يه اتاق مرتب بود كه يه تخت خواب بود بالاي تخخوابم يه آينه ي بزرگ بود . تخت هم مرتب بود و تميز . مي خواستم خوابم رو تعبير كنيد .

با تشك

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

یه شب خواب دیدم من و یک مرد جوانی پشت به هم نشسته بودیم و در حال تماشای دو خانم جوانی بودیم که تخت خواب مجللی را مرتب میکردند که ناگهان دیدم که یک دیوار کاه گلی فروریخت.تعبیرش چیست؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

امروز(حدودا یکی دو ساعت قبل از اذان ظهر)خواب مرد مجردی ”که اورامیشناسم” رادیدم که بر روی یک تخت خواب تمیز و مرتب نشسته بود واحساس کردم که یاخوب خوابش نمیبره یا ازبابت چیزی نگران و مظطربهͺ همچنین در همان خواب اما در مکانی مثل ظرفشویی بودم که وقتی سرم راازروی ظرفها بالا آوردم وبه کابینت روبرویم نگاه کردم ع**** همان مرد رادیدم وبهش گفتم ترسیدم؛ گفت خوابم نمیبره (تعبیر این خواب برایم مهم است اما هرچه جستجو کردم معنای درست و قابل توجهی برایش نیافتم)

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

چرا جواب تعبیر خواب مرا در مورد تخت خواب را نمیدهید (جواب آنرابه ایمیلم ارسال نمیکنید) منتظر پاسخ شما هستم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم البته بعد نماز صبح..که تخت خوابمو که مرتب بود و عروسکی روی اون بود وع****شو گرفته بکدمو توی اینترنت گوشیم گذاشته بودم..همش میگفتم چرا اینکارو کردم همه میبینن زشته...ولی...ززیادم ناراحت نبودم.میشه تعبیر کنید!!! ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول