تعبیر خواب شتر مرغ

محمدبن سيرين گويد: اشترمرغ در خواب مرد بياباني بود. اگر اشترمرغ ماده بود زن بياباني بود. اگر بيند اشترمرغ ماده گرفت، يا كسي بدو داد،دليل كه زني بدين صفت كه گفتم بخواهد ياكنيزك بخرد. اگر بيند بر اشترمرغ نشسته بود، دليل كه به سفر  بيابان رود و بعضي از معبران گفته اند كه بر مردي بيابان نشين غالب شود و به كاري بزرگ رسد.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند اشترمرغ رابكشت، دليل كه بر مردي بياباني دست يابد و او را قهر كند. اگر بيند در خانه اشترمرغ با پر يا استخوان او داشت، دليل كه از مردي بياباني او را مالي حاصل شود. اگرديد كه بچه اشترمرغ داشت، دليل كه فرزند مرد بياباني او را حاصل شود.

جابر مغربي گويد:

 اگر ديد بااشتر مرغ بنشست و آن اشترمرغ او رامطيع بود و او را در هوا برد و ديگر باره از هوابه زمين آمد، دليل كه با مردي بيابان به سفر رود و بازآيد با سود بسيار. اگر به خلاف اين بيند بد بود.

 

 اگر ديد بااشتر مرغ بنشست و آن اشترمرغ او رامطيع بود و او را در هوا برد و ديگر باره از هوابه زمين آمد، دليل كه با مردي بيابان به سفر رود و بازآيد با سود بسيار. اگر به خلاف اين بيند بد بود.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: 

معبران شتر مرغ را انسان بياباني تعبير و تعريف کرده اند. عقيده عموم معبران اين است که کساني که در شهر ها زندگي نمي کنند و به لباس معمول و متداول شهر نشينان ملبس نيستند در خواب هاي ما به شکل و هئيت حيواناتي ظاهر مي شوند که عجيب و نادرند و ما به ندرت ممکن است آن حيوانات را ببينيم. شتر مرغ يکي از آن ها است که معبران مردي بياباني دانسته اند و بالطبع شتر مرغ هم زني است بياباني. اين عقايد را مي توانيم اين طور توجيه کنيم که هر کس به نظر ما عجيب جلوه کند در خواب هاي ما به شکل اين حيوانات متجلي مي شود. سوار شدن بر شتر مرغ مسافرت به نقاط بسيار دور و عجيب است. آوردن شتر مرغ به خانه دعوت يا رسيد ن مهمان غريب و بيگانه است. اگر در خواب ديديد که براي گرفتن شتر مرغي مي دويد يا تمهيد مي کنيد يا دام مي نهيد نشان آن است که براي انجام کاري ناگزير مي شويد با اشخاصي غريب و نا آشنا و مسلط تر از خودتان که توانا تر نيز هستند برخورد کنيد و آشنا شويد و تلاش و تقلاي بسيار بکنيد. پر شتر مرغ سوغات است که از سرزمين هاي دور براي شما مي رسد و اگر احيانا شما به کسي سوغات داديد اين کار از جانب شما انجام مي گيرد. زينت کردن پر شتر مرغ بر موي سر يا جامه نشان آن است که عادت و اخلاقي داريد نامطلوب که مورد پسند و تاييد ديگران نيست و مي تواند محل ايراد و ملامت باشد.

لوک اويتنهاو مي گويد :

شتر مرغ : سبکسريهاي شما به ديگران سود ميرساند

 

1ـ ديدن شتر مرغ در خواب ، علامت آن است كه پنهاني به ثروت اندوزي خواهيد پرداخت ، هم زمان با اين كار نسبت به زنان رفتاري حقارت آميز در پيش مي گيرند .

2ـ گرفتن شتر مرغ در خواب ، نشانة آن است كه با سرماية خود قادر مي شويد به سفرهاي گوناگون برويد و بر دانش گسترده اي چيره شويد .

تعبیرخواب مرغ را ببینید

نظرات (4)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من يه خوابهايي ميبينم که در کتاب تعبيرخواب نيست.
قبلا خواب سوره يوسف ديدم.
تازگي ها خواب ديدم شتر مرغي در بين ميله هاي بزرگي در قفسه.
دوتا از اقوامم هم اونجان اما ميترسن نزديک بشن.
من همون جا تو يه اتاق بودم با شتر مرغ در قفس.
اتاقم به بيرون راه داشت.
روي تخته سنگي دراز کشيده بودم، هر چه منتظر موندم هیچ****ي نيومد.
درست يادم نيست که من رفتم دنبال اونا يا اونا اومدن.
مدتي يکيشون را دوست داشتم ببينم و اون نميومد حتي به تلفنم هم جواب نميده.
اما اون يکي که برادرش بود با من صميمي تره.
خلاصه اون دوتا رو ديدم در خواب
بعد براي نماز مغرب بيدار شدم.
تعبيرش چيه؟
ممنون از شما

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من دیشب خواب دیدم یه کارتن توی دوستم هست بعد یهو دوتا شترمرغ سفید از داخلش اومدن بیرون و پرهاشونو باز میکردن و خیلی خوشگل بودن میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من اول تو بیابون یه شتر مرغ دیدم بعد که با پدرم جلوتر رفتیم چند سگ و یوز پلنگ دیدیم که بعد از چند قدم یکی از یوز پلنگ ها به ما حمله کرد اما درست در لحظهای که داشت به ما میرسید همون شتر مرغه اومد و یوز پلنگ و فراری داد . انگار که به یوزپلنگ حمله کرد . لطفا تعبیر کنید برام.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من توی خواب دیدم که یک شتر مرغ بسیار بزگ وسیاه ومشکی به دنبال من افتاده بود .به من نوک میزد ومکانی که در انجا بودم مکانی سرسبز بود

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library کوکو مرغ

insert_link

local_library ماسک زرده تخم مرغ برای پوستها ی خشک

insert_link

local_library تخم مرغ رنگی هفت سین شما