تعبیر خواب قصاب

1ـ اگر قصابي را به هنگام ذبح گاو در خواب ببينيد ، نشانة آن است كه بيماري كشنده اي در كمين يكي از افراد خانوادة شماست . 2ـ اگر خواب ببينيد قصابي مشغول بريدن گوشت است ، نشانة آن است كه ديگران شما را زير نظر گرفته اند ، بنابر اين در هنگام نوشتن نامه و اسناد هشيار باشيد .

نظرات (2)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
من در خواب دیدم همراه مادرم به مغازه قصابی رفته بودیم
چون احساس کردم مادرم کم پول است برای او تقاضای خریدن گوشت با پول خودم کردم
قصاب ابتدا یک تیکه گوشت نا مرغوب داد ولی من اعتراض کردم و او هم رفت از جایی که تعداد زیادی لاشه گوشت قرمز اویزان بود یک تیکه برای ما اورد
لطفا خواب مرا تعبیر کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.بنده خوابی نگران کننده دیدهام که ممنون میشوم تعبیر آنرا به ایمیلم ارسال فرمایید.البته من زیاد خواب های وحشتناک و عجیبو غریب میبینم.ولی تعبیر شدن چند خوابم در این اواخر از بابت خوابی که برایتان تعریف میکنم مرا نگران کرده است.خواب دیدم که همراه مادرم در بیرون مغازه قصابی کوچکی هستم مادرم طبق معمول همیشه (در واقعیت برای تازه بودن گوشت)کمی گوشت چرخ کرده خواست که قصاب که صورت آنرا ندیدم و نمیشناختم آنرا به من تحویل داد البته پولش را از مادرم گرفتم مقدار گوشت به اندازه دست با انگشتان باز شده (سایزمتوسط)بود. .گوشت را در خواب به قصد به خانه آوردن خریدیم اما خواب من در همان بیرون مغازه قصاب خاتمه یافت از خواب بیدار شدم که چون سرما خورده بودم حال خوشی نداشتم.مبلغ پرداخت شده برای گوشت در خواب 2000 یا 1000 تومان بود که من کمی خجالت کشیدم.
تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب