تعبیر خواب نفس - دم

نفس

1ـ اگر خواب ببينيد به شخصي كه نفسي معطر دارد نزديك مي شويد ، دلالت بر آن دارد كه رفتار شما مورد ستايش ديگران قرار خواهد گرفت . معامله اي پرسود در انتظار شماست .

2ـ اگر نفس بدبوي ديگران را در خواب احساس كنيد ، دلالت بر آن دارد كه بيماري و گمراهي در انتظارتان است .

3ـ اگر خواب ببينيد نفس كسي بند مي آيد ، دلالت بر آن دارد كه به دست آوردن موفقيتي كه حتمي به نظر مي رسيد با شكست مواجه خواهد شد .

// //

نظرات (5)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من حدود چند سالی هست که یه خواب میبینم...
و اون هم اینه که یه جاییم که زیر آب رفته اما من میتونم همیشه زیر آب نفس بکشم و حرف بزنم ...!!! اما دیگران که زیر آب هستند یا مردند یا اینکه با لباس قواصی هستند !!!!

این نفس کشیدن من زیر آب یعنی چی؟؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
خواب ديدم در آب دريا كه تقريباً زلال هم هست با دوستام زير آب دارم مسافت طولاني را شنا ميكنم و به جلو ميرم در راه شنا كردن تعداد زيادي قايق ميبينم كه كنار اسكله دريا روي سطح آب هستند و من از پايين به بالا نگاهشون ميكنم و احساس ميكنم روي سطح آبي كه تعداد بيشماري قايق هست پوشش سقف داري مثل سوله هست كه از زير سقف آن پيرزني كه از لحاظ جثه به 100 برابر ما بود شيرجه زد تو آب و اون هم زير آب شروع به شنا كردن كرد.

ضمناً اويل شنا كردن با خوشحالي به دوستام گفتم كه اينگار زير آب ميتونم نفس بكشم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

همچنين خواب ديدم كساني كه از زير دريا كه شنا ميكردند و آمدند ساحل همان پيرزنه و يه آقايي كه كچل هم بود روي 2 تا قفس نشستند و 2 گرگ اطرافشون روي تپه بود كه به پاي يكيشون خرگوشي بسته بود - ظاهراً خرگوش براي طعمه آن گرگ بود و گرگها كه 2 سمت اونها بودند هر لحظه جلو ميامدند- جوري جلو آمدند كه اين آقا و پيرزنه هم نگاشون ميكردند اونها تو فكر حمله به اينها بودند و اينها هم تو فكر اين بودند كه گرگها را به دام بياندازند ولي من وسيله اي هم نديدم كه اينها بتونند گرگها را به تله بياندازند

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب ديدم موشي ككه به اندازه گربه اي بود و ميخواستم به تله بياندازمش خيلي بزرگ بود شايد از گربه هم بزرگتر - تا نزديك من آمده بود - خيلي نزديك و خيلي نزديك
جوري كه من تف ميكردم و اون از تف من خوشش ميامد و ميامد ليسش بزنه و تف من بخوره
تف من از اونهايي بود كه خيلي آبدار نبود و پر از حباب بود
لطفاً تعبيرش كنيد
ممنونم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با عرض سلام
چند شب پيش مريض بودم خيلي حالم بعد بود ودرخواب ديدم هرچي نفس وسرفه مي كنم چند نفر هستند كه نفس ها وسرفه هاي من را توي ظرف هاي كوچك مي گيرند ومي برند وبعد اون چند نفر كه مشخص نبود كي ها بودند برايم گفتن هر موقع كه خواستي مي تواني نفس هايت را گوش كني وگفتن توي نفس هاي تو نفس كس هاي ديگه اي هم قاطي است ولي نفس هاي ديگر را از نفس هاي من جدا مي كردند .
مي شه لطفا تعبيرش كنيد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول