تعبیر خواب پل عابرپیاده

1ـ اگر خواب ببينيد از روي پلي كه بر رودخانة زلالي زده اند ، عبور مي كنيد ، علامت آن است كه كاري لذت بخش و پرمنفعت به دست مي آوريد . اما اگر آب رودخانه گل آلود باشد ، نشانة زيان و پريشاني موقتي است .

2ـ اگر زني خواب ببيند از روي پلي كه بر رودخانة زلالي زده اند عبور مي كند ، نشانة آن است كه با همسري كه اخلاقي معتدل دارد ازدواج خواهد كرد . ولي اگر آب رودخانه گل آلود باشد ، با همسري عصباني ازدواج مي كند.

3ـ اگر زني خواب ببيند از روي پلي ، در آب پاكيزه رودهانه مي افتد ، علامت آن است كه دوران بيوه بودن او با ازدواجي به پايان مي رسد . اما اگر آب زلال و پاكيزه نباشد ، نشانة آينده اي تاريك خواهد بود .

نظرات (6)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب ديدم بر روي پلي با برادرم و پدرم كه از دنيا رفته است قرار داريم و مي خواهيم از روي آن عبور كنيم. ولي من در هنگام عبور پاهايم از حركت مي ايستد و قدرت حركت ندارند. در نتيجه در جايم مي مانم و پدر و برادرم به آن سو رفته و بعد از مدتي بر مي گردند.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب ديدم با پدرم كه از دنيا رفته و برادرم بر روي پلي قرار گرفته ايم و مي خواهيم از روي آن عبور كنيم ولي در هنگام عبور من پاهايم قفل مي شود و قدرت حركت ندارد در نتيجه من در همانجا مي مانم و پدر و برادرم به آن سمت مي روند و بعد از مدتي بر مي گردند و از اينكه در آنجا جشني بوده خبر مي دهند و بعت از بازگشت آنها قدرت پاهاي من بر مي گردد و شروع به حركت مي كنم.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

در خواب مدتی است می بینم که از روی پل عابر پیاده که از وسط خیابان رد می شود می گذرم پل بعضا در حال تعمیر است و بعضی جاها ارتباطش قطع می باشد !

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام . وقت بخیر
خواب دیدم که باید از این طرف بزرگراه برای رفتن به کاری باید رد بشم . یه قسمت از بزرگراه آب گل آلود . یه قسمت در حال کندن و تعمیر و نمیدونستم چه جوری رد شم . بعد دیدم یکی از دوستام منو صدا زد و دیدم یه پل هوایی سفید جلو ی پام ظاهر شد که پل از جنسpvcبود و مثل پل هایی قدیمی که به نظر میومد تکون میخوره ولی من با سرعت وبدون ترس وبه راحتی از اون پل سفید گذشتم. به نظر من این خواب تعبیرش اینه که در مشکلات از طرف خدا یه لطف و کمکی بهم میشه و منو به موفقیت میرسونه آیا نظرم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. ضاد    تعبیر خواب (آرشیو)

خواب از شما میخواد که ریسک پذیر باشید ، مواقعی که میدونید موانعی سر راهتون سبز شده و رسیدن شما به هدفتون رو مختل کرده ، تهور به خرج بدید . سفید رنگ وضوح و مشخص بودن ماجراست . پس خواب نشون میده پتانسیل زیادی برای انجام کار های متهورانه دارید . این یه جور مهارت و استعداد فردیه که شخص توی مواقع لازم میدونه چه جور خلاقیتی به خرج بده یا از کدوم مسیر بره تا بتونه به هدفش برسه . دوست شما هم میتونه نمادی از ابعاد شخصیتیه خودتون باشه . فردی که راه حل سریع رو پیدا میکنه .

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم از پل عابر پیاده میفتم روی یه میله خودمو نگه میدارم. میخوام از نردبان بالا برم یک ناشناس باعث میشه بیفتم و از پا آویزون بشم. بعد دستام به زمین میرسه و بدون هیچ آسیبی روی زمین می ایستم و خیلی عصبانی هستم و شالم روی شونه ام افتاده

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب