خواص بلور نمک - خواص درمانی

اين سنگ داراي انرژي هاي بسياري است

که جهت درمان هاي زير مفيد است:
-  درمان انواع درد ها همچون پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و يا کبودي هستند
-  درمان بيماري هاي ريوي ، آسم و سرفه
-  انرژي زا و يا شفا بخش نمودن گياهان و سنگ ها
-  ايجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبانيت مفيد

 

درمان انواع درد ها همچون  پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و يا کبودي هستند
طريقه استفاده :
مقداري بلور نمک را بر روي تعدادي برگ آلو به مدت ده دقيقه قرار دهيد تا انرژي هاي مثبت و شفا بخش برگ ها نيز جذب شده وسپس بلور هاي نمک را بر روي محل درد به مدت بيست دقيقه بگذاريد . در اين مدت بايد زير نور آفتاب درازبکشيد . اين روش را روزي يک بار در هنگام ظهر تکرار کنيد .
توجه داشته باشيد که بلور نمک بسيار حساس است و خيلي سريع انرژي هاي منفي محيط اطراف خويش را جذب مي نمايد . بنابراين مي بايستي آنها را به دور از امواج منفي نگهداري نماييد . بلور نمک امواج منفي را از فاصله ي 5 متري حتي با وجود مانع جذب مي کند . بهتر است هميشه قبل و بعد از استفاده از بلور هاي نمک ، آنها را مدتي زير نور آفتاب قرار دهيد تا امواج منفي خارج شوند .

 

درمان بيماري هاي ريوي ، آسم و سرفه 
طريقه استفاده :
مقدار بلور نمک را به مدت ده دقيقه زير نور آفتاب داغ بگذاريد . همچنين مقداري اسفنج را نيز به مدت پنج دقيقه در آفتاب قرار داده و سپس بلور نمک را بر روي اسفنج گذاشته و آنها را درون ظرفي که تعدادي از برگ هاي درختان : انجير ، زردآلو ، شاه توت ، توت و مو قبلا در آن نهاده شده ، به مدت پنج دقيقه قرار دهيد . سپس بلور نمک را بر روي چاکراي پنجم ( گلو ) به مدت ده دقيقه بگذاريد . اکنون بلور نمک را دو باره داخل آن ظرف گذاشته و آنها را به مدت ده دقيقه در آفتاب قرار دهيد . سپس بلور نمک را به مدت سه دقيقه داخل يک ليوان آب گذاشته و پس از آن بلور نمک را بر داشته و آب را ميل کنيد . توجه داشته باشيد که تا دو ساعت نبايد هيچ چيزي ( حتي آب ) بخوريد اين روش را روزي يک بار تکرار نموده و هرگز از بلور نمک مخصوص فرد ديگر استفاده نکنيد . چرا که مدارات مغناطيسي اطراف بدن انسان ها با يکديگر متفاوت بوده و مقداري از انرژي هاي منفي بيمار ممکن است به فرد ديگر انتقال يابد . بنا بر اين هر فردي مي با يست يک تکه بلور نمک مخصوص به خود داشته باشد .

 

انرژي زا و يا شفا بخش نمودن گياهان و سنگ ها
طريقه استفاده :
چنانچه يک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقيقه در آفتاب گذاشته و سپس به مدت يک ساعت در کنار گياه ، ميوه و يا يک قطعه سنگ قرار دهيد ، انرژي هاي مثبت و مفيد موجود در بلورنمک به آن منتقل مي گردد . 
توجه داشته باشيد که قرار گرفتن بلور نمک در کنار ميوه هايي همچون : سيب ، موز و هندوانه ، مقدار انرژي موجي آنها را تقويت مي نمايد . چنانچه مقداري از آن ميوه را ميل کنيد ، علاوه بر کسب انرژي هاي مثبت و انرژي زا بودن ، با قرار دادن مقدار کمي از آن ميوه بر روي چشم سوم خويش ، انرژي آن را نيز کاملا احساس خواهيد نمود . اين  انرژي که از بلور نمک دريافت مي شود ، فقط به مدت يک ساعت در ميوه و يا جسم باقي مي ماند  و سپس نابود مي شود .

 

ايجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبانيت 
طريقه استفاده:
 کافيست يک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقيقه بر روي چشم سوم خو يش قرار دهيد .

 

هاله نمک: نمک داراي هاله اي به صورت موجي بوده و داراي حدود 30 سانتي متر ارتفاع است که به رنگ هاي سرد مانند : سبز ، آبي ، يشمي ، فيروزه اي ، لا جوردي ، بنفش ، نيلي و ... مي باشد .


تو صيه ها :
- بهتر است خانمهاي باردار قبل از سه ماهگي به هيچ وجه بلورنمک را لمس نکنند .
-  بلور نمک بايد فقط بر روي خاک قرار داشته و با اجسام ديگر و گياهان حداقل 5 متر فاصله داشته باش.

نظرات (1)

  1. رس

سلام با اجازه کپی فقط تیتر خواص را برای پیچ اینستا برداشتم
ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول