خواص درمانی سنگ لاجورد

سنگ لاجورد يا « سنگ موازنه روحي »

يك متعادل كننده باور نكردني براي كودكاني است كه قابليتهاي رواني فوق العاده اي را از همان دوران اوليه زندگي خود نشان مي دهند. رنگ آبي تيره اين سنگ باعث تحريك هوشياري و خودآگاهي و پالايش بصيرت معنوي در كودك مي شود. سنگ لاجورد زمينه را براي قبول خود و پذيرش نعمت هايي كه به او ارزاني شده است آماده مي كند و به كودك كمك مي كند كه به آگاهي معنوي برسد. اين سنگ داراي قدرت هاي محافظ است و همه حسهاي روحي -  رواني را تحريك مي كند و از همين رو بسيار ارزشمند است.
سنگ لاجورد در مردان تحريك كننده قواي ذهني و تقويت كننده قوه درك شهودي است .

 

بطورکلي اغلب نيروها و انرژي هاي سنگ لاجورد منفي مي باشد ولي با اينحال از نيروهاي آن حهت کسب انرژي هاي آرامبخش استفاده مي شود.
طريقه استفاده:
يک قطعه سنگ لاجورد را درون مقداري آب ولرم قرار داده و زماني که آب سرد شد، آب را بر روي صورت، کف دست ها و کف پاها ريخته و سنگ را نيز بر روي چشم سوم خويش بگذاريد. ( در مکاني آرام بر روي زمين دراز کشيده و کف دست ها به سمت بالا باشد). پس از مدتي، گرم شدن سنگ را احساس خواهيد نمود. بهتر است اين روش در هنگام ظهر انجام شود و هنگامي که احساس گرم شدن سنگ به وجود آمد، ده دقيقه ديگر نيز به همان حالت باقي بمانيد.
هنگامي که سنگ لاجورد را بر روي چشم سوم خويش قرار مي دهيد، به کسب انرژي هاي مثبت و آرام بخش کمک مي نمايد.

 

توصيه ها:
توصيه مي شود افراد مبتلا به بيماريهاي کليوي و ريوي به هيچ عنوان نبايد از اين نوع سنگ استفاده نمايند چرا که بيماري آنها تشديد مي گردد. در واقع اين سنگ نبايد در هاله ي اين افراد قرار گيرد.

 

وجود نوعي نيرو در سنگ لاجورد لاعث بروز بيماريهاي مختلف همچون : کوارتز، کم کاري و يا پرکاري غده تيروئيد و گاه بيماري هاي تنفسي مي شود. بنابراين توصيه مي گردد هرگز سنگ لاجورد را بيش از ده دقيقه بر روي چاکراي پنجم  قرار ندهيد زيرا براي آن مضر بوده و باعث آسيب آن مي شود و بهتر است اين سنگ حداقل دومتر از بدن شما دور باشد تا اثر آن بر روي مدارات اطراف بدن توسط امواج و مدارات زمين خنثي گردد.
اغلب نيروها و انرژي هاي سنگ لاجورد براي انسان ها مخصوصا نوزادان زير يک سال بسيار مضر است.
به طور کلي سنگ لاجورد ، سنگي خطرناک مي باشد. همچنين شرايط آب و هوايي و و اقليمي ممکن است باعث تغيير انرژي ها و نيروهاي دروني هاله گردد.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - رایحه درمانی

insert_link

local_library خواص درمانی ختمی

insert_link

local_library سنگ صبور

insert_link

local_library سنگ کسي را به سينه زدن