خواص زمرد - خواص درمانی


سنگ زمرد با وجود مدارات و ذرات و انرژِي هاي درماني جهت درمانهاي زير مفيد مي باشد:


- درمان بيماري هاي عصبي ، اختلالات رواني ، افسردگي ، اضطراب
-  تثبيت انرژي درمانگر بر روي بيمار
-  درمان بي خوابي و کم خوابي و آرامش بخشيدن به افراد
-  درمان انواع دردهاي معده

درمان بيماري هاي عصبي ، اختلالات رواني ، افسردگي ، اضطراب
طريقه استفاده :
يک قطعه سنگ زمرد را به مدت بيست و چهار ساعت داخل هاله ي بيمار ( بر روي بدن ) درون يک تکه پارچه ي نخي سفيد رنگ قراردهيد . اين عمل با توجه به ظرفيت هاله ي اطراف بدن افراد ، به مدت پنج الي ده روز اثر گذار خواهد بود . جهت درمان قطعي ، مي بايستي سنگ بمدت دو ماه دائما نزد بيمار باشد تا درمان به طور کامل انجام شود .

تثبيت انرژي درمانگر بر روي بيمار 
طريقه استفاده :
يک قطعه سنگ زمرد را بر روي چشم سوم بيمار قرار داده و فرد درمانگر به انرژي دادن بپردازد . سپس سنگ را بر روي محل درد و يا بيماري گذاشته و دوباره درمانگر انرژي درماني کند .

درمان بي خوابي و کم خوابي و آرامش بخشيدن به افراد
طريقه استفاده :
يک قطعه سنگ زمرد را به مدت ده دقيقه بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد . سپس آن را با آب سرد بشوييد تا انرژي هاي منفي جذب شده به سنگ خارج گردد . چنانچه بي خوابي شما مربوط به سيستم مغزي باشد ، اين روش مفيد مي باشد و در صورتي که بيماري بر اثر فکر و خيال و ... باشد ، قابل استفاده نيست .

درمان انواع دردهاي معده
طريقه استفاده :
هنگام درد ، يک قطعه سنگ زمرد را داخل مقداري آب جوشيده به مدت پنج دقيقه حرارت دهيد و پس از سرد شدن ، يک ليوان از آب را بنوشيد . چنانچه دچار زخم معده و يا ورم معده نباشيد ، اين روش به سرعت اثر مي کند . همچنين قبل از استفاده از سنگ آن را کاملا ضد عفوني و شستشو نماييد تا عاري از ميکروب گردد . اين نوع آب درمانگر را هميشه به صورت تازه تهيه کنيد تا موثر باشد .

توصيه:
  توصيه مي شود افراد مبتلا به ديابت و چربي خون ، از تماس با سنگ زمرد اجتناب کنند ؛ چرا که براي آنها مضر است و باعث تشديد و تثبيت بيماري مي شود . اين سنگ حتي نبايد با هاله ي چنين افرادي تماس داشته باشد . همان طور که مي دانيد ، چنانچه يک بيماري تثبيت شود ، ديگر درمان نخواهد شد.( توضيحات بيشتر را مي توانيد در کتاب « انرژي درماني و بيماري ها » از همين نويسنده مطالعه کنيد).

نکته:
نيروي مخصوص درمان افراد عصبي و رواني (  شديد ) :
 آزاد نمودن اين انرژي مضر بوده و به سختي انجام مي شود .
 
هاله ي آتشين و کاملا قرمز رنگ زمرد :
اين هاله تحت تا ثير نيروي قبل قرار مي گيرد و داراي 20 سانتيمتر ارتفاع است . چنانچه به اين سنگ مدتي تمرکز کنيد ، آن را به رنگ قرمز به همراه کمي رنگ آبي و يا سرمه اي و يا بنفش در قبل از هاله مشاهده خواهيد کرد . البته رنگ هاله هميشه قرمز بوده و گاه درجه ي روشني و يا تيره بودن آن تغيير مي کند .

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول