خواص سنگ اوپال نتراشیده

خواص سنگ اوپال نتراشیده 

 

اين سنگ از قابليت بسيار بسيار زياد جهت استفاده ازانرژي هاي دست نيافته  ي کيهان برخوردار مي باشد. فوائد آن براي انسان شامل موارد زير است:
- ايجاد حالت آرامش در فرد و تقويت انرژي بدن
- درمان بيماريهاي نيروي خورشيدي و يا همان معده درد


ايجاد حالت آرامش در فرد و تقويت انرژي بدن
 طريقه استفاده:
 يک قطعه سنگ اوپال نتراشيده را به مدت بيست دقيقه در آفتاب گذاشته و سپس آن را بر روي چشم سوم خويش قرار داده و به مدت پنج دقيقه آن را در جهت حرکت ساعت به نرمي حرکت دهيد و به مدت پنج دقيقه نيز سنگ را ثابت نگهداريد. اين روش را سه بار به طور متوالي تکرار کنيد. اين روش را که در حدود سي دقيقه طول مي کشد، فقط در روزهاي فرد انجام دهيد.همچنين اين سنگ را پس از هربار استفاده، مدتي درون آب سرد و سپس در آفتاب قرار داده تا انرژي هاي از دست داده شده جبران گردد.


درمان بيماريهاي نيروي خورشيدي و يا همان معده درد
طريقه استفاده:
 يک قطعه سنگ اوپال نتراشيده را درون يک عدد ظرف محتوي مقداري آب و يا کمي شير و مقداري عسل به مدت پانزده دقيقه جوشانده و پس از کمي سرد شدن ( ولرم باشد) و خارج نمودن سنگ، دوقاشق غذاخوري ناشتا در هنگام صبح ميل نموده و يک ساعت قبل و بعد از مصرف آن، هيچ چيز مصرف نکنيد. اين روش را يک روز درميان قبل از ساعت 9 صبح تکرار نمائيد.
همچنين قبل و بعد از هربار استفاده از سنگ، آن را به مدت پنج دقيقه درون مقداري آبجوش بگذاريد و سپس سنگ را خارج نموده و داخل آب سرد و در آفتاب به مدت پانزده دقيقه قرار دهيد.


توصيه :
  با اينكه نيروي اين سنگ براي بالا بودن مقدار چربي خون مفيد است و کمي در کاهش مقدار چربي موثر است، در عوض باعث ابتلا بيمار به ديابت مي گردد. بنابراين روش آزاد نمودن آن بيان نمي شود زيرا مضرات آن بيشتر از فوايدش مي باشد.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library خواص درمانی ختمی

insert_link

local_library سنگ صبور

insert_link

local_library سنگ کسي را به سينه زدن

insert_link

local_library تعبیر خواب سنگ مرمر