خواص سنگ فیروزه نیشابوری- خواص درمانی 2

    سنگ فیروزه ی نیشابوری  

   
    یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت ده دقیقه داخل یک لیوان آب انداخته و سپس آب را نوشیده و سنگ را بر روی چشم سوم ویا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه فرار دهید .

    
        
▪ انرژی های موجود در این سنگ جهت موارد زیر مفید میباشد:


- تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها
- آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد
- درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…
- حرکت چا کرای فرد
- تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی
- جهت درمان یبوست
- بیداری چشم سوم


● تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها


▪ طریقه استفاده :
یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت ده دقیقه داخل یک لیوان آب انداخته و سپس آب را نوشیده و سنگ را بر روی چشم سوم ویا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه فرار دهید .


● آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد


▪ طریقه استفاده :
انرژی های موجود در این سنگ علاوه بر آرامش دادن ، باعث بیدار شدن نیروهای درونی افراد نیز می گردد . این انرژی با دارا بودن انرژی های بیدار کننده ، مقداری از انرژی های درونی فرد راتقویت نموده و به سوی مدارات الکترومغناطیس اطراف بدن ارسال می کند . تبادل این نوع انرژی هاباعث ازبین رفتن انرژی های منفی بدن فرد و جایگزینی باانرژیهای بیدار کننده و بیدار شدن نیروهای درونی می شود (البته به شرط آن که فردنیزدر بالا بردن سطح آگاهی خویش و انجام تمرینات کمک نماید.)


● درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…


▪ طریقه استفاده :
مقداری ماسه ی خیس ساحل دریا را به مدت ده دقیقه درآفتاب قرارداده و سپس یک قطعه فیروزه رابر روی ماسه ها بگذارید و پس از پنج دقیقه بلافاصله بر روی چشم سوم و یا بر روی معده ی بیمار قرار دهید . چنانچه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دادید ، می بایستی در ذهن خویش تصور ارسال امواج به معده و بهبودی را انجام دهید. همچنین انرژی های فرد درمانگر نیز بسیار موثر خواهد بود .


● حرکت چا کرای فرد


البته این حرکت به آگاهی درونی و آمادگی فرد نیز بستگی دارد
▪ طریقه استفاده :
یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت بیست دقیقه بر روی چاکرای هفتم خویش قرار دهید . این روش را روزانه یک بار تکرار کنید . پس از مدتی ابتدا چاکرای اول حرکت می نماید . ( توجه داشته باشید که منظور از حرکت چاکرا ، باز شدن کامل آن نیست و ممکن است حتی حرکت آن نیز ماهها به طول بکشد .)
● تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی
▪ طریقه استفاده :
یک قطعه سنگ فـیروزه را به مدت ده دقـیقه بر روی چـشم سـوم و یـا چا کرای هفتم خویش قرار دهید . همچنین هنگام انرژی درمانی توسط فرد درمانگر ، علاوه بر قرار دادن یک قطعه سنگ فیروزه بر روی چشم سوم ، دو قطعه سنگ فیروزه نیز باید بر روی مچ دست های بیمار قرار گیرد . توجه داشته باشید که سنگ ها پس از استفاده می بایستی با آب سرد شسته شده و یا برای مدتی در یک لیوان آب سرد قرار گیرد و سپس مدتی نیز در آفتاب باشد تا بتوان جهت افراد دیگر استفاده کرد .
● درمان یبوست
▪ طریقه استفاده :
یک قطعه ی سنگ فیروزه را درون ظرف حاوی آب هندوانه ، آب سیب و آب انار ( آلو زرد ) قرار داده و آن را به مدت ده دقیقه در آفتاب بگذارید . سپس از مایع درون ظرف روزانه سه قاشق غذا خوری هنگام صبح ( نا شتا ) میل کنید و تا دو ساعت چیزی نخورید و پس از این مدت صبحانه ی کامل خورده و از مصرف موادی که باعث سردی مزاج می شود نیز اجتناب نما یید . ( چنانچه مقداری خشخاش درون مواد فوق بریزید ، اثر بهتری دارد ؛ اما قبل از مصرف باید آن را صاف کنید .)
● نقطه ی درمان و یا بیداری چشم سوم
▪ طریقه استفاده :
یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید . این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد . چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد ، اثر پنج روز از بین می رود .
انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد . البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند .
● توصیه ها:
نیروهای این سنگ جهت افرادی که دارای مدارات الکترومغناطیس و نیروی مانیه تیزم قوی بوده و حساس می باشند ، مضر بوده و همچنین بر روی اغلب مدیوم های ذهنی تاثیرات منفی بجای می گذارد . گاه نیز ممکن است منجر به بیماری های گوناگون گردد. بنا براین توصیه می شود : چنین افرادی از تماس هر گونه فیروزه با هاله ی خویش اجتناب نمایند . همچنین قرارداشتن افرادحساس در کنار فیروزه به مدت بیش از یک ساعت،باعث عدم تعادل حرکت مدارات بدن شده و آنها را دچار مشکل می سازند .
● هاله ی سنگ فیروزه ی نیشا بو ری :
این هاله از نیروها و انرژی های بسیار عظیمی تشکیل شده است. این هاله اغلب به رنگ های : آبی ، زرد ، کرمی ، نارنجی و گاه شیری بوده و با توجه به محیط تغییر رنگ می دهد .

نظرات (1)

  1. یه بنده خدا

به جای این حرفای خرافاتی روایات ایمه ع را درباره خواص سنگها رابنویسید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - رایحه درمانی

insert_link

local_library قوانين و مقررات بازي تنيس - 2

insert_link

local_library تاریخچه پینت بال 2

insert_link

local_library paintball چیست ؟ 2