ام وی ام چهار سیلندر

در سال 2004 ميلادي همراه با فشار كارخانه جنرال موتورز به دوو كره، مبني بر عدم صادرات كيت‌هاي CKD خودروي ماتيز به كرمان خودرو، اين شركت با راه‌اندازي يك شركت تابعه به نام مديران خودرو، و همچنين عقد قرارداد با چري چين، خودروي QQ يا MVM110 را كه كپي ماتيز شركت جنرال موتورز بود به بازار ايران عرضه كرد.

MVM110 كه با شرايط خوبي از سوي مديران خودرو به مشتريان تحويل داده شد، توانست نظر بسياري از مشتريان ايراني را كه به دنبال خودرويي كوچك و كم مصرف بودند، جلب كند. به خصوص آن كه پس از سهميه‌بندي بنزين اين خودرو بيشتر مورد استقبال واقع شد.
MVM110 كه قرار بود ايران‌خودرو نسل جديد آن را توليد كند، حجم موتوري برابر با 1083 سي‌سي دارد و 16 سوپاپه مي‌باشد. حداكثر توان موتور اين خودرو 68 اسب در 6000 دور در دقيقه است.
حجم باك اين خودرو كم مصرف 38و مصرف سوخت آن در 100 كيلومتر در سيكل تركيبي 2/5 ليتر مي‌باشد. به طوري كه كم‌مصرف‌ترين خودروي كشور شناخته شده است.
MVM110 همچنين از تجهيزاتي چون فرمان هيدروليك، چراغ مه شكن جلو و عقب، گرمكن شيشه عقب، صندلي تاشو عقب و قفل مركزي برخوردار است.
اين خودرو همچنان با شرايط مناسبي از سوي كرمان خودرو عرضه مي‌شود اين در حالي است كه به تازگي MVM110 به صورت چهار سيلندر نيز از سوي اين شركت توليد شده است كه قيمتي بالاتر از MVMM موجود در بازار دارد.

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library چهار نوع آرایش مخصوص پاییز

insert_link

local_library تترادیفون ( تدیوم ) ـ وی ـ ۱۸ ، تدون)

insert_link

local_library رازهاي عشق - روز سي ام

insert_link

local_library شل سيلور استاين - از سياره ي ديگر آمده ا