سانتافه

سانتافه را بايد خودرويي محبوب در بين شاسي‌بلندهاي وارداتي به كشور دانست. اين محصول بيش از يك سال است كه به خيابان‌هاي كشور راه پيدا كرده و به رغم قيمت بالايي كه دارد در بين شاسي‌بلندهاي موجود در كشور از بازار گرمي بهره مي‌برد.


 

اين خودرو كه جزو محصولات جديد و به روز هيوندايي به حساب مي‌آيد، داراي حجم موتوري 2700سي‌سي است كه به واسطه آن 188 اسب بخار قدرت توليد مي‌كند. با سانتافه مي‌توان رانندگي تا مرز 175كيلومتر در ساعت را تجربه كرد كه با توجه به وزن سنگين و حجم وسيعي كه دارد، سرعت چندان پاييني نيست.


پشت فرمان اين شاسي‌بلند بايد 7/11 ثانيه صبر كرد تا به شتاب صدكيلومتر رسيد، اين در حالي است كه همتايان سانتافه مانند كياسورنتو و هيونداي توسان زمان كمتري را براي رسيدن به اين شتاب نياز دارند. سانتافه از لحاظ ميزان مصرف سوخت نيز قابل بررسي است.


اين خودرو در هر صد كيلومتر سيكل تركيبي 6/10ليتر بنزين مي‌سوزاند. ظرفيت باك اين محصول 75ليتر مي‌باشد. اين نماينده هيوندايي از تجهيزات ايمني و رفاهي مناسبي نيز بهره مي‌برد كه از اين بين بايد به ترمز ABS (ضدقفل) و ايربگ اشاره كرد. با سانتافه همچنين مي‌توانيد بالاي سرتان را نيز مشاهده كنيد، چرا كه به سان روف (سقف متحرك) مجهز است. اين محصول هم اكنون در دو مدل دنده‌‌اي و اتوماتيك به بازار ايران عرضه مي‌شود كه نوع اتوماتيك آن با قيمت 52ميليون و 900هزار تومان به فروش مي‌رسد و سانتافه معمولي نيز قيمتي برابر با 50ميليون تومان را دارا است.

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید