رمز پنهان در انگشت حلقه چيست؟

چرا حلقه‌ي ازدواج بايد در انگشت چهارم قرار بگيرد؟

مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد تا معجزه‌اي شگفت‌انگيز را متوجه شويد. 

ابتدا كف دو دست‌تان را روبه‌روي هم قراردهيد و دو «انگشت مياني» دست‌هاي چپ و راست‌تان را پشت به پشت هم بچسبانيد. چهار انگشت باقي‌مانده را از نوك آن‌ها به هم متصل كنيد. به اين‌ترتيب، تمامي پنج انگشت به قرينه‌شان در دست ديگر متصل هستند.

- سعي‌كنيد « انگشت‌‌هاي شست » را از هم جدا كنيد. انگشت‌هاي شست، نمايانگر « پدر و مادر» هستند. انگشت‌هاي شست مي‌توانند از هم جدا شوند زيرا تمام انسان‌ها روزي مي‌ميرند. به اين‌صورت پدر و مادر، روزي ما را ترك خواهند كرد و خود ما نيز زماني كه شريك زندگي مان را انتخاب كنبم ،خانه ي پدري را ترك مي كنيم .

- دوباره انگشت‌هاي شست را به هم متصل‌كرده و سعي‌كنيد «انگشت‌هاي دوم» را از هم جدا نماييد. انگشت‌هاي دوم (انگشت اشاره) نمايانگر «خواهران و برادران» هستند. آنان هم براي خود ، همسر و فرزنداني دارند. اين هم دليلي است كه آنان ما را ترك كنند. 

- حال پس از متصل كردن انگشت‌هاي اشاره ، سعي‌كنيد « انگشت‌هاي مياني » را از هم جدا كنيد. انگشت‌هاي مياني، نمايانگر «خود» ما هستند كه وجود آن‌ها نشانه‌ي ارتباط ما با كل اعضاي خانواده مي‌باشد.

- اكنون انگشت‌هاي مياني را روي هم بگذاريد و «انگشت‌هاي كوچك» را از هم جدا كنيد. انگشت كوچك، نماد «فرزندان» هستند. دير يا زود آنان ما را ترك مي‌كنند تا به‌دنبال زندگي خود بروند. 

- انگشت‌هاي كوچك را نيز روي هم بگذاريد. سعي‌كنيد «انگشت‌هاي چهارم» (همان‌ها كه در آن حلقه‌ي ازدواج را قرارمي‌دهيم) را از هم باز كنيد. به احتمال زياد متعجب خواهيد شد كه به‌سختي مي‌توانيد آن‌ها را از هم باز كنيد به اين دليل كه آن‌ها نماد « زن و شوهر » هستند و براي تمام عمر به هم متصل باقي‌مي‌مانند. 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - واقعیتی عمیق در عملكرد هیپن

insert_link

local_library آموزش یوگا - واقعیتی عمیق در عملكرد هیپن

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی