تعبیر خواب آبادانی 2

محمد بن سيرين گويد:

اگر بيند كه محل خرابي را آباد مي كرد، چون مسجد و مدرسه و خانقاه و آن چه راکه مربوط به دين مي باشد، دليل كند بر صلاح دين و خرد و ثواب آخري كه وي را حاصل شود واگر بيند كه زميني خراب از خود آبادان مي كرد، چون سرا و دكان و مانند اين، دليل كند كه خير و فايده اين جهان يابد و اگر بيند كه جايگاه آبادان بيفتاد و خراب شد، دليل كند كه به اهل آن جايگاه، بلا و مصيبت رسد.

 

جابرمغربي گويد:

اگر كسي خويشتن را به خواب، در جايگاهي آبادان مقيم بيند دليل كند كه خير و منفعت يابد، به قدر آباداني  که ديده بود و اگر به خلاف بيند، دليل بر شر و فساد و مضرت وي كند.

 

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:

ديدن آباداني به خواب بر چهار وجه بود

اول : بر صلاح كارهاي اين جهاني.

دوم : خير و منفعت.

سوم : بر داد و كامراني.

چهارم : بر گشايش كارهاي بسته.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد :

چنان چه در خواب ببينيم که مشغول آباد کردن جائي هستيم ويا به بناي ساختماني مشغوليم، دو صورت دارد . اگر آن جا که در خواب ديده ايم در اصل آباد و ساخته شده و معمور است که خواب ما گوياي بيهودگي کار ما است و خواب ما مي گويد عملي کاملا بي ثمر انجام مي دهيم و اگر آن جا باير و ويرانه است و ما آن را آباد کنيم نشان خير و صلاح و نيک فرجامي است. اگر زميني را که احساس مي کنيد به خودتان تعلق دارد مي سازيد و آباد مي کنيد، بخصوص اگر در آن کشت مي نمائيد خواب از عشق و ازدواج نزديک با شما سخن مي گويد. چنان چه ازدواج کرده و تشکيل خانواده داده باشيد در زمينه حرفه و شغل خود کاري مستقل از امور ديگر انجام مي دهيد که سود بخش است

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library قوانين و مقررات بازي تنيس - 2

insert_link

local_library تاریخچه پینت بال 2

insert_link

local_library paintball چیست ؟ 2