تعبیر خواب آتش سوزی

اگر خواب ببينيد جايي آتش گرفته اما در آتش سوزي كسي جان خود را از دست نداده است ، نشانة آن است كه با وقوع حادثهاي شادماني و نشاط خاطر شما فراهم خواهد شد .

آتش می تواند نماد احساس عصبانیت و یا مربوط به زمانی باشد که رویابین احساس می کند

تعبیر خواب آتش _ آتش سوزی معبر سوتک


نحوه ی ظهور سمبل آتش در خواب ، وابسته به تجارب و برداشت رویابین از آتش ، در زندگی واقعی دارد .
آتش در اشکال گوناگون ، به عنوان یکی از عناصر اصلی ، ظاهر شده و بر این اساس ، معانی گوناگونی را نیز در بر می گیرد .
سمبل آتش ، مانند دیگر عناصر اصلی یا رنگ های اصلی است و از این رو یکی از نماد های قوی در تعبیر خواب روانشناسی ، شناخته شده است .
این خواب می تواند به نحوه ی دگرگونی و شکل پذیری افکار گوناگون در شخصیت رویابین اشاره داشته باشد . در تعبیر این خواب ، اشخاص یا نماد های دیگر خواب ، به شدت تاثیر گذار هستند .


آتش و احساسات


آتش می تواند نماد احساس عصبانیت و یا مربوط به زمانی باشد که رویابین احساس می کند ، با ابراز خشونت می تواند خواسته ی خود را ابراز کرده و به اهداف خود برسد .
در موارد مثبت ، این نماد می تواند نشان از ایده های شما برای بهبود روابط عاطفی یا ایده های مرتبط با کار و حرفه و هنر شما باشد .


آتش در حالت ویرانگر


این خواب ممکن است در زمانی دیده شود که رویابین در زندگی بیداری ، در حال تجربه ی دوره ی ناخوشایندی مانند از دست دادن شغل باشد .
ممکن است احساس کنید که زندگی حرفه ای شما به صورت غیر منصفانه و ناخوشایندی از مدار کنترل شما خارج شده .
با این حال ، ظهور آتش به عنوان عاملی مخرب ، منفی نیست و نشان از این اتفاق است که بخش های ناخوشایند و سیاه افکار شما به زودی ویران شده و با افکار مثبت و خوشایندی جایگزین می شود .


این خواب همچنین خبر از رشد شخصیتی و قدرتمند شدن روح شما در جریان زندگی می دهد .
این سمبل به فرد رویابین کمک می کند تا ابعاد افکار منفی را شناسایی کرده و آن ها را با افکار خوشایند و مثبت ، جایگزین نماید .
در تعبیر خواب روانشناسی ، در مواردی ، آتش به عنوان نیرویی که توانایی هضم افکار ، تمایلات و اتفاقات ناملایم و ناراحت کننده را دارد ، شناخته شده است .
با دیدن این خواب ، نسبت به کار ها یا ایده هایی که می تواند در موقعیت ناخوشایند فعلی تغییراتی را ایجاد کند ، توجه نشان دهید .

 

نظرات (6)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم یه تیکه آتیش روی سر و موهای من افتاده و در کمال تعجب من هیچ آسیبی به من وموهایم نمیرسد .... لطفا تعبیرش را برای من Email کنید ...

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم رفتم نانوایی نون بخرم که یه تیکه آتیش از انتهای یکی از نون هایی که بر می داشتم توی یقه ام افتاد با اینکه داشتم سعی میکردم خاموشش کنم ولی اصلا احساس سوزش نمیکردم تا اینکه لباسم رو در آوردم تا موفق شدم خاموشش کنم.بعد دیدم همه موهای زائد روی دست و پام سوخته و بدنم تمیز شده ...چیزی به ذهنم نمیرسه اگه ****ی تعبیرششو میدنه بگین لطفا

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من دیشب دوتا خواب متفاوت دیدم اولین خواب دیدم که پیک نیک اتش گرفته ودر اتش می شوزد ومن منتظر بودم که منفجر شود که اتفاقا منفجر شد اما اسیبی به جایی وارد نکرد و بعد دوباره بیدار شدم وخوابیدم و در خواب دیدم که یه مکانی یک دفعه اتش گرفت و در اتش می سوخت اما بازهم به ****ی اسیبی وارد نشد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. ضاد    تعبیر خواب (آرشیو)

آتش نمادی از سرانجام خشم و رفتارای نابهنجاره . پیک نیک به عنوان منبع این نابهنجاریه . خواب نشون میده که شما توی جمع توانایی تشخیص منبع این رفتارا رو دارید . معمولا توی جمع ها و خونواده ها، حتی اگر یک نفر توانایی تشخیص و کنترل عصبانیت رو داشته باشه میتونه همه رو از بحثایی که ممکنه منجر به خشم و عصبانیت بشه نجات بده . خودتون رو در مواجهه با این اتفاقات دست کم نگیرید .

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام،من خواب دیدم که با خانواده ام در جنگلی هستیم که مردم زیادی توش هستند بعد از یه مدتی خبر دادند که جنگل آتش گرفته من و مادرم از جنگل بیرون رفتیم و مادرم پسر داییم رو که ایران نیست رو بقل کرده بود چند دقیقه بعد داییم با ماشین اومد و اونو گرفت از مادرم و بابام و بقیه ی مردم هم از جنگل فرار کردند ولی بابام گفت که برادرم تو جنگل مونده و مرده....میشه سریع تعبیرش رو واسم میل کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. سنا

من دیشب خواب دیدم که یه پیک نیک داره آتیش میگیره توی خونه ی مادر بزرگم آتیشش داشت بزرگ تر می شد ولی نمیترکید بعد من زنگ زدم به مامانم گفتم که پیک نیک آتیش گرفته بعد مامانم گفت خواهرمو که دو ساله هستش اسمشم آنیا هستش هست خونه ی خودمون وردارم منم بایه آژانس رفتم و دیدم که خواهرم که تازه از خواب بیدار شده بود و توی رخت خوابش دنبال ما میگرده منم رفتم تو و خواهرمو باگریه بغل کردم و بقیهش یادم نمیاد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library معيني كرمانشاهي - آتش آه

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه