تعبیر خواب بره

بره

محمدبن سيرين گويد: بره درخواب، اگر نر يا ماده باشد، فرزند است. اگر بيند بره را فرا گرفت و يا كسي بدو داد، دليل كه او را فرزندي آيد. اگربيند بره را بكشت، دليل كه فرزند او بميرد. اگر بيند گوشت بره بخورد او را به سبب فرزند غم و اندوه رسد.

ابراهيم كرماني گويد: ديدن بره در خواب خير و منفعت است و نيكي و مال حلال به قدر بزرگي و كوچكي آن. اگربيند بره داشت او مال و غنيمت رسد به قدر آن. اگر بيند بره يا بزغاله را بكشت و آن را بخورد و نه از هر گوشت كشت، دليل كه او را مصيبتي رسد به سبب فرزند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن بره به خواب برچهار وجه است.  اول: فرزند، دوم: مال حلال، سوم: معيشت، چهارم: غم و اندوه.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: ديدن بره در خواب خوب و بل که بسيار خوب است. معبران بره را در خواب خير و برکت تعبير کرده اند. آنچنان که براي دامپروران فصل زائيدن گوسفندان زماني است که نتيجه زحمات خود را دريافت مي دارند و سود مي برند. برخي از معبران بره را در خواب فرزند تعبير کرده اند. اگر کسي در خواب ببيند که صاحب بره اي شده برخوردي جالب و سودبخش در پيش خواهد داشت. اگر بيننده خواب ببيند که بره اي در آغوش دارد و آن بره متعلق به خودش مي باشد به زودي صاحب فرزند مي شود. اگر ازدواج نکرده باشد امتياز خوبي پيش رو خواهد داشت. اگر بيننده خواب ببيند که بره اي را سر بريده و ذبح کرده زياني به او مي رسد يا يکي از نزديکانش فوت مي شود. خوردن گوشت بره غم خوردن است. داشتن بره هاي بسيار فراواني نعمت است. به هر حال ديدن بره در خواب خوب است حتي تماشاي گله اي که بره هايي در ميان آنست.

لوک اويتنهاو مي گويد :

بره

داشتن يک بره : دلداري، تسلي

بره اي در حالت خواب و يا علف خوردن : افکارشعف آور

بره را روي دوش بردن : خوشبختي

بدنبال آن جستجو کردن : رضايت

بره اي در حال جست و خيز : از بچه هاي خود راضي بودن

کشتن بره : رحمت خدا

بره گمشده : همسر عابد

 

يوسف نبي عليه السلام گويد:

ديدن بره مراد حاصل شود

ديدن بره مال وهديه بود

// //

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library طریقه ساخت شمع كیك شكلاتی ، شمع بره ، و

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه