تعبیر خواب بادنجان

محمدبن سيرين گويد: بادنجان خوردن در خواب اگر به وقت بود و اگر بيوقت و اگر پخته بود و اگر خام، دليل غم و اندوه بود بقدر آن كه خورده بود، دليل تر و خشك آن يكسان بود.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه بادنجان بسيار داشت، ليكن جمله را ببخشيد يا بفروخت يا از منزل خود بيرون انداخت و از آن بخورد، دليل است كه از غم و اندوه رسته شود.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: نفايس الفنون تصريح دارد که خوردن بادنجان در در فصل خودش راي و انديشه و تعقل است ولي در خارج از فصل نيکو نيست. ابن سيرين مي گويد خوردن بادنجان در خواب اگر به وقت باشد يا بي وقت و اگر پخته باشد  يا خام نشان خوردن غم و داشتن غصه و اندوه است ولي همچنان که در مقدمه اين کتاب توضيح داده شد ممکن است شما در خواب بادنجان ببينيد اما بادنجان محور خواب شما نباشد و تعبيرش تحت شعاع چيز ديگري که اساس روياي شماست قرار بگيرد پس نبايد بد به دل آورد و صرفا به ديدن بادنجان تعبير نادرست داشت. بادنجان نيکو نيست بخصوص اگر پوست سياه و براق داشته باشد. چنانچه در خواب ببينيد که در دست خود بادنجان داريد و آن را به ديگري مي دهيد از جانب شما نسبت به آن شخص ستمي مي شود و رنجي مي رسد ولي اگر بادنجان را از دست به زمين بيافکنيد يا از خانه بيرون بياندازيد گوياي فرج از شدت و نجات از بلاست و راحتي و آسودگي نزديک را بشارت مي دهد. پوست کندن بادنجان نيز پرداختن به کاري است که ناخشنودي همراه مي آورد.

نظرات (1)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواستم از همه شما تشکر کنم.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library کوکو بادنجان

insert_link

local_library کشک بادنجان

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!