تعبیر خواب - تعبیر خواب پهلو

محمدبن سيرين گويد: پهلو در خواب زن است. اگر بيند پهلوي چپ او آماس كرده بود، دليل كه زن و كنيزك او هر دو آبستن شوند. اگر بيند پهلوي او سرخ شده بود و پاره گوشت خون آلود از پهلوي او بيفتاد، دليل كه زن او بچه بي هنگام بيفكند. اگر  بيند هر دو دست بر پهلو نهاده، دليل كه وي را غمي سخت رسد.

ابراهيم كرماني گويد: اگر كسي به خواب ديد استخوان پهلوي او شكسته است، دليل كه از پدر يا مادر يا عيال، وي را غم و اندوه رسد. اگر بيند پوست پهلوي چپ وي جدا شد و بيفتاد، دليل كه مال و عيالش هر دو تلف شوند. اگر بيند هر دو پهلوي او زرد شده، دليل كه عيالش رنجور شود. اگر بيند پهلوي او سوراخ شده و از آن گوري بيفتاد، دليل كه او را فرزندي عالم آيد و پارسا. اگر بيند هر دو پهلوي او فراهم آمد، دليل كه وي  را غم و اندوه رسد. اگر بيند پهلوي وي قوي و بزرگ شده، دليل بود بر درستي دين و قوت عيال او. اگر بيند پهلوي وي كوچك و ضعيف بود تاويلش به خلاف اين است كه گفتيم.

جابرمغربي گويد: پهلوها در خواب، دليل بر زنان است، زيرا كه زنان از پهلوي مردان افريده شده اند. پس هر خير و شر كه در پهلو بيند، تاويل آن بر زنان بازگردد. اگر بيند او را پهلوهاي بسيار بود، دليل كه به قدر آن زنان و كنيزان واصل شود. اگر  بيند از پهلوي او ماري بيرون آمد، دليل كه او را فرزندي آيد.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن پهلو در خواب بر پنج وجه است. اول: زن، دوم: دختر، سوم: كنيزك، چهارم: خادم، پنجم: پيرزني كه در خانه است.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: پهلو در خواب هاي ما زن است. ابن سيرين پهلو را زن تعبير کرده و در نفايس الفنون نيز به تصريح ذکر گرديده که پهلو زن و به خصوص همسر مرد است. اگر در خواب ديديد که پهلوي شما درد مي کند، در صورتي که در بيداري درد پهلو نداشته باشيد، از جانب همسرتان آزردگي پيدا مي کنيد و چنانچه اين خواب را يک خانم ببيند، زني از بستگان شوهرش او را مي آزارد و موجب کدورت خاطرش مي شود. مثل خواهر  شوهر يا مادر شوهر و يا خاله و عمه شوهر. اگر ديديد که در خواب پهلوي شما متورم شده همسرتان يک اندوه و ناراحتي پنهاني دارد که فاش نمي کند و خواب شما مي گويد که جستجو کنيد و کدورت او را رفع نماييد. اگر ديديد که بر پهلوي شما چيزي روئيده مانند زگيل يا غده احتمالا صاحب فرزند مي شويد. اگر جواني ببيند که دست بر پهلوي خود نهاده ازدواج مي کند. اگر دختري ببيند که پهلوي خود را گرفته زن يا دختري به او حسد مي ورزد.

 

1ـ اگر در خواب تنها پهلوي شيئي را ببينيد ، نشانة آن است كه فردي در مقابل پيشنهادات صادقانة شما با بي تفاوتي و سردي برخورد خواهد كرد .

2ـ اگر خواب ببينيد پهلوي شما درد مي كند ، نشانة آن است كه دشواريهاي زندگي كاسة صبر شما را لبريز خواهد كرد .

3ـ اگر خواب ببينيد پهلوي چاق و گوشتالود داريد ، نشانة آن است كه در خواستگاري از يك دختر توفيق خواهيد يافت .

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول