تعبیر خواب تن_بدن

محمدبن سيرين گوديد: تن در خواب ديدن، دليل بر غم و اندوه است و معيشت مردم و هر زيادت و نقصان كه در تن بيند، دليل بر عيش و معيشت كند. اگر بيند كه تنش لاغر و نحيف بود، دليل است بر درويشي و بستگي كارها. اگر تن را فربه بيند، دليل كند بر توانگري و گشايش كارها. اگر بيند از تن او رشته بيرون مي آمد و دراز مي گرديد، دليل كه زندگي به عيش و فراخي گذراند و مالش زياده شود. اگر بيند آن رشته گسسته شد،  تاويلش به خلاف اين است. اگر بيند كه تن او آهنين شده يا مسين، دليل كه عمرش دراز است و روزي و نعمت بر وي فراخ شود. اگر بيند كه تن او از آبگينه است، دليل كه اجلش نزديك باشد.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند تن او قوي و درست است، دليل كه كارش به نظام شود و راز او پوشيده بماند. اگر بيند تن او ضعيف است، دليل كه درويش شود ورازش آشكار شود.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر بر تن خويش زيادتي بيند، دليل است بر توانگري و ظفر بر دشمن، اگر بر تن خويش نقصاني بيند، دليلش به خلاف اين است. اگر بيند هممه تن او آماس داشت، دليل كه بيمار شود.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: ديدن تن ديگران در خواب خوب نيست همچنان که در بيداري نيز کاري پسنديده به نظر نمي رسد. اگر در خواب بدن لخت کسي را ببينيد کسالت و اندوه براي شما حاصل مي شود. اگر کسي را که مي بينيد تني ضعيف و نحيف و استخواني داشته باشد دچار تنگي معاش خواهيد شد و چنانچه فربه و چاق باشد وسعت رزق مي يابيد. ديدن تن زنان در خواب اگر خواب شيطاني باشد تعبير ندارد و اگر شيطاني نباشد ارتکاب گناه است و خواب شما مي گويد عملي خلاف انجام مي دهيد. اگر تن خود را در خواب ببينيد که لاغر شده همان تعبير را دارد و اگر ببينيد که تورم و برجستگي دارد گرفتار بيماري مي شويد. اگر ببينيد که تن شما زرد شده بيمار مي شويد و اگر لکه اي بر سينه شما بود به شما تهمت مي زنند.

// //

نظرات (4)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من در خواب بدن لخت یک زن وبچه رو دیدم که دستان هم رو گرفته بودند ورفتند ولی کاملا لخت بودند ولی بچه یادم نیست دختر یا پسر بود ولی بچه لاغر ومادرش کمی تپل بود دوست دارم بدانم تعبیرش چیست لطفا هرچه زودتر جواب را بدهید ممنون میشوم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام یکی از دوستم من رو دید تو خواب لخت بودم لطفا جوب خواب بگوید چیه مرسی؟؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

سلام
دوست من هم همچین خوابی دیده.شما جوابتون رو گرفتدید؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
خواهرم چند بار در خواب دیده مادرمان که چند سالی است فوت کرده تن فروشی می کند.لطفا بگویید تن فروشی شخص مرده به چه تعبیری است چون واقعا ما را ناراحت کرده است؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب