تعبیر خواب چماق - چوبدستی

1ـ اگر خواب ببينيد به فردي كه چماقي در دست دارد ، نزديك مي شويد ، دلالت بر آن دارد كه به مشكلاتي كه به سمت شما هجوم آورده اند ، غلبه خواهيد كرد و به سعادت و شادماني دست خواهيد يافت .

2ـ اگر خواب ببينيد كسي را با چماق مي زنيد ، نشانة آن است كه به سفري دشوار و بي حاصل خواهيد رفت .

ديدن چوبدستي در خواب ، نشانة غم و اندوه است .

منوچهر مطيعي تهراني گويد : 

چماق يا چوبدست کلفت. از آن نوع که در نزاع ها يا راندن حيوانات مزرعه به کار مي برند در خواب هاي ما معرف حرف زور، استبداد راي، خودسري و خودرائي است.

چماق مردي است زورگو و بي منطق و زبان نفهم يا عملي است که خلاف منطق و عقل سليم انجام مي گيرد و به ياري زور صورت عمل مي پذيرد. اگر در خواب ديديد که چماقي در خانه داريد، هستند کساني که چماق يا چوبدستي زير تختخواب، در کمد لباس يا  پشت در اتاق پنهان مي کنند که در صورت رو به رو شدن با دزد يا مزاحم از آن استفاده کنند.

چنانچه چنين چماقي ديديد خواب شما مي گويد اين چماق کلفت و به ظاهر مفيد نماينده استبداد راي شما در خانه و خانواده است و تاکيد مي کند که شما مردي بي منطق هستيد.

فرق نمي کند. زن نيز اگر چنين خوابي ببيند خواب او مي گويد از زور و خودسري براي پيشبرد کارهايش استفاده مي کند که درست نيست. اگر چماق را زير تختخواب و کنار بستر خود نهاده ديديد خواب شما مي گويد بيش از هر کس همسرتان از خود رائي و بي منطقي شما رنج مي برد. اگر در خواب ديديد که به دنبال چماق مي گرديد و اين جا و آن جا را جستجو مي کنيد که چماق خود را بيابيد نشان آن است که براي تحميل عقيده و راي خود به دنبال وسيله مي گرديد تا انديشه خود را با کمک آن وسيله به زور عملي کنيد.

اگر با چماق کسي را زديد يا بر سر کسي کوفتيد خواب شما مي گويد با اعمال زور به شخصي آسيب مي رسانيد . اگر ديگري با چماق به شما حمله کرد در معرض شنيدن حرف زور و رو به روئي با استبداد راي ديگران هستيد.

ديدن چماق در دست ديگران ضعف شما را در قبال زور نشان مي دهد و داشتن چماق در دست بدون کاربرد بي منطقي شما را باز مي گويد.

اگر کسي که چماق را در دست دارد آشنا باشد از يک بيگانه بيمناک هستيد و اگر بيگانه و نا آشنا باشد از دوستان و اهل خود مي ترسيد و در مقابل ايشان ضعف راي داريد يا ضعف شخصيت.

تهيه و تراشيدن چماق در خواب تجهيز خود به زور و بي منطقي است.

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول