تاويلِ ديدن فرشتگان (ع)

تعبیر دیدن فرشتگان در خواب


بدان كه فرشتگان خلايق روحاني و نوراني اند، پس تاويل فرشته از دو وجه است؛ يكي پادشاهي بود كامكار با دين و ديانت. دوم كسي پرهيزكاري لطيف و زاهد و خوش طبع و مطيع و فرمانبردار. خداي عز و جل، چنانكه در قرآن مجيد فرموده است: «لايَعْصُونَ اللهَ ما اَمَرَهُمْ وَ يَفْعَلُونَ ما يُؤْمَروُنَ» (تحريم 6).

بدان كه از جمله فرشتگان چهار فرشته اند و نيكوتر وبهتر از همه فرشته ها، اول: جبرئيل، دوم: ميكائيل. سوم: اسرافيل، چهارم: عزرائيل و به تاويل هر يكي را بيان كنيم، اِنْ شآءالله.     





تعبیرخواب دیدن حضرت جبرائيل (ع)




محمدبن سيرين گويد:

اگر جبرئيل را به خواب، خوش طبع و گشاده روي بيند. چنانكه صورت اصلي اوست، دليل كند كه بر دشمن ظفر يابد و به همه مرادها برسد و از غم فرج يابد و اگر وي را به خلاف اين ديد، دليل اندوه كند و اگر بيند كه جبرئيل او را وعده نيكو داد يا مژده داد يا از كاري بازداشت، تاويل خواب آن همان بود و اگر بيند كه جبرئيل او را چيزي داد، دليل كند كه از پادشاه، جاه و قدر و منزلت و بزرگي يابد. و بعضي از معبران گقتند: اگر بيند كه جبرئيل يا ميكائيل چيزي به وي داد، دليل كند بر ترس و بيم عظيم و اگر بيند كه جبرئيل شد و مردمان وي را گفتند كه او جبرئيل است، دليل كند كه امانت گذارد و سخندان گردد و مراد وي حاصل گردد.     



خواب دیدن حضرت ميكائيل (ع)




محمدبن سيرين گويد: اگر كسي ميكائيل را در خواب بيند، چنانكه صورت اوست، دليل كند كه بر دشمنان ظفر يابد و به همه مرادها برسد و اگر وي را به خلاف اين بيند، دليل كند اندوهي بدو رسد و اگر بيند كه ميكائيل چيزي به او عطا داد، از كسي بزرگوار چيزي به او رسد. اگر بيند كه ميكائيل شده بود يا گفتند تو ميكائيلي، دليل كند كه از او به مردمان خير و نعمت و بشارت رسد و نزد مردمان وي را جاه و قدر عظيم بود.     



دیدن خواب حضرت اسرافيل (ع) و تعبیرآن




محمدبن سيرين گويد:

اگر اسرافيل را به خواب بيند چنانكه صورت اوست، دليل كند كه قوت و بزرگي يابد و عالم و دانا گردد و در آن ديار ايمني بود. اگر بيند كه اسرافيل صور در دست داشت، دليل بر محنت و بلا و فتنه بود، زيرا كه او را امر است از خداي تعالي به دميدن صور. هرجا كه دميدن صور پيدا گردد، در آنجا فتنه و ترس و مرگ بود، چنانكه حق تعالي ياد كرده است: «وَنُفِخَ فِي الصُّورِ فَصَعِقَ مَنْ فِي السّمواتِ وَ مَنْ الاَرْضِ». (زمر، 98). اگر كه اسرافيل صور را در دست داشت و در شهري بود و نمي ديد، دليل كند كه در آن شهر بيم و ترس افتد. اگر بيند كه اسرافيل به خشم در وي نگاه كرد، دليل كند پادشاه آن ديار بر وي خشم گيرد. ابراهيم كرماني گويد: اگر اسرافيل را اندوهگين بيند، كه در صور همي دميد، چنانكه او را صور همي شنود، دليل كه در آن زمين مرگ بسيار بود. اگر بيند اسرافيل صور همي دميد چنانكه او را صور همي شنود، دليل كه در آن زمين مرگ بسيار بود. اگر بيند اسرافيل صور همي داشت، دليل كند كه در آن زمين عدل و داد و ايمني و ظالمان هلاك گردند. اگر كه اسرافيل گشاده روي بود و شادمان و در وي نگاه كرد، دليل كند كه از جانب پادشاه خير و ايمني بود. اگر بيند كه اسرافيل او را نامه مهر كرده داد، دليل كه اجل وي نزديك گردد. اگر بيند كه اسرافيل او را بانگ مي زد و ناپديد گرديد، دليل كه او را از پادشاه زيان و مضرّت رسد.     





تعبیر خواب دیدن حضرت عزرائيل (ع)




محمدبن سيرين گويد: اگر كسي ملك الموت را به خواب بيند، چنانكه در آسمان او را بيند و خودش را در زمين، دليل كه هر كاري دارد از آن معزول گردد و اگر ملك الموت را در زمين نزديك خويش ديد، دليل كند كه اجل او فرا رسد. اگر ملك الموت را شادمان بيند، دليل كه شهيد گردد. اگر بيند كه با ملك الموت كُشتي گرفت و او را نينداخت، دليل كه زود از دنيا رحلت كند و توبه بايدش كرد. و اگر بيند كه ملك الموت بيفكند، دليل كه بيمار گردد به حال مرگ، بعد از آن شفا يابد.   

 
 جابرمغربي گويد: اگر ملك الموت را شادمان بيند، دليل كه زندگاني او دراز گردد. اگر بيند كه ملك الموت بر وي سلام كرد، دليل كه اجلش نزديك بود و خاتمه او در شهادت بود. اگر بيند ملك الموت بر وي به خشم نگاه كرد، دليل كه حال وي پرمخاطره بود. اگر بيند كه ملك الموت او را چيزي شيرين داد، دليل كه جان كندن بر وي آسان گردد. اگر بيند كه به او چيز تلخ داد، دليل كه جان كندن بر وي دشوار گردد. اگر بيند كه ملك الموت او را مژده نيكو داد، دليل كه تاويل همان بود. اگر بيند وي را با خبر كردند كه ملك الموت در فلان جاست و او از دور در وي نگاه كرد، دليل كه او را با پادشاه با هيبت كار افتد. اگر بيند كه ملك الموت را بكشت، دليل كند كه دشمن خلق گردد.     





خواب دیدن فرشتگان حاملانِ عرش (ع)




آن فرشتگانند كه عرض را به امر ايزد تبارك و تعالي برداشته اند و اگر ايشان را خواب بيند، دليل بود كه با پادشاه بزرگوار پيوندد و از او انصاف يابد.

    
ابراهيم كرماني گويد: با اهل دين وي را پيوستگي بود و طاعت و حج و خيرات كند. قوله تعالي: «وَ تَرَي الْمَلآئِكَةَ مِنْ حَوْلِ الْعَرْشِ يُسَبِّحُونَ بِحَمْدِ رَبِّهِمْ». (زمر، 75) و اگر بيند كه آن فرشتگان او را بنواختند، دليل كه اجل وي نزديك آمده باشد.     




خواب دیدن كِرامَ الْكاتِبينَ (ع) وتعبیر آن





بدان كه كرام الكاتبين فرشتگانند، كه بر مردمان مكلفند و كردار نيك و بد مردمان بنويسند. محمدبن سيرين گويد: اگر يكي از كرام الكاتبين را درخواب بيند، دليل كه اگر اهل صلاح بود، صلاح دو جهان يابد و اگر از اهل فساد بود، رنج و غم و اندوه بدو رسد. محمد بن سيرين گويد: اگر بيند كه با فرشتگان جنگ و نبرد كند، دليل كه گناهكار و عاصي بود و مستوجب عذاب حق تعالي بود. اگر بيند كه فرشتگان، غمناك و متفكر بودند، دليل كه رنج و محنت بدو رسد. اگر بيند كه فرشتگان، وي را بشارت دادند دليل بود كه او فرزند صالح و پسنديده آيد. قوله تعالي: «يا زَكَرِيّا اِنّا نُبَشِّرُكَ بِغُلامٍ اسْمُهُ يَحْيي». (مريم، 7). اگر بيند كه فرشتگان ايستاده بودند و طبق ها در دست منتظر آن بودند، دليل كه از آن جهان شهيد بيرون رود. اگر بيند كه فرشته چيزي از او بستُد، دليل مال و نعمت او زوال گردد. اگر بيند كه فرشتگان در موضعي ايستاده بودند و از ايشان همي ترسيد، دليل كه در آن موضع جنگ و كارزار افتد. اگر بيند كه فرشتگان به حرب مشغولند، دليل كه بر دشمن ظفر يابد. اگر بيند فرشتگان در ركوع و سجودند، دليل كه احوال او مستقيم گردد. اگر بيند كه فرشتگان به صورت زنانند، دليل كه بيننده خواب دروغ گويد بر خداي عز و جل.  

   
اگر بيند كه با فرشتگان مي پريد، دليل كه اجلش نزديك آمده باشد و از دنيا با توبه بيرون شود و اگر بيند كه از دور، به فرشتگان مي نگريست و نزديك ايشان نتوانست رفتن، دليل كه او را معصيت رسد. قوله تعالي: «يَوْمَ يَرَوْنَ الْمَلآئِكَةَ لابُشْري يَؤْمَئِذٍ لِلْمُجْرِمينَ».(فرقان، 22).     


 اگر بيند كه با فرشتگان بانگ و فرياد همي داشتند دليل كند كه خانه و مسكن او خراب گردد. اگر بيند كه فرشتگان او را طاعت فرمودند، دليل كه اگر از اهل صلاح بود، شادي و خرمي بيند و اگر از اهل شر و فساد بود، او را رنج و غم رسد. چنانكه در كلام مجيد ياد كرده شده: «اِقْرَأْ كِتابَكَ كَفي بِنَفْسِكَ الْيَوْمَ عَلَيْكَ حَسيباً».(بني اسرائيل، 14).  

   
 اگر بيند كه فرشتگان بر وي سلام كردن و به چشم حرمت بر وي نگاه كردند، دليل كه حق تعالي او را بر دشمنان ظفر دهد و عاقبت كارش محمود بود، اگر بيند كه فرشتگان به هم در مقامي فرود آمدند، دليل كه اهل آن ديار از غم ها فرج يابند و دشمن را قهر كنند، زيرا كه فرشتگان، به نصرت پيغمبر آمدند به زمين.     


ابراهيم كرماني گويد: ديدن فرشتگان در خواب بشارت بود او از حق تعالي. اگر بيند كه فرشته او را وصيت كرد يا پند داد، دليل كه از دنيا شهيد بيرون رود و اگر فرشتگان مقرب را در جايگاهي بيند، دليل كه اهل سلام را با كافران جنگ و محاربه بود و حق تعالي اهل اسلام را بر ايشان ظفر و نصرت دهد و اگر در آنجا رنج و سختي و قحط بود، دليل كند كه خداي تعالي آن سختي را از اهل آن موضع زايل گرداند. اگر بيند كه خود فرشته شد و با ايشان به آسمان شد، دليل كه در دنيا زهد و ورع اختيار كند و دست از اين جهان بدارد و راه آخرت پيش گيرد. و اگر بيند كه با ايشان به آسمان رفت و از آنجا به زمين آمد، دليل كند كه ازدنيا زود رحلت كند و نامش در جهان به خير و نيكي منتشر گردد.  

   
 جابرمغربي گويد: اگر بيند كه فرشته مقرب در او شادمان به چشم خرم نگاه كرد، دليل كه عدل و داد بيند و پس از بيماري، تندرستي يابد و از ترس و بيم ايمن گردد و نيز خير فراوان ببيند و غزا كند، و اگر خويشتن را به صورت فرشته بيند، دليل كه اگر غمناك بود، فرج يابد و اگر وام دار بود، وامش گذارده گردد و اگر در بيم و خير مژده داد دليل كند كه بزرگي، وي را از شغلي بازدارد. اگر بيند كه فرشته او چيزهائي عطا داد، دليل كند كه وي را به قدر آن از بزرگي عطا يابد. اگر بيند كه گروه فرشتگان به استقبال او آمدند، دليل كه دولت و اقبال دو جهاني يابد و اگر بيند كه جمله فرشتگان به ديدن او آمدند، دليل كه اجل او نزديك بود. اگر بيند كه او را به آسمان بردند، همان دليل كند. اگر بيند كه از آسمان فرود آمدند و در دست چراغ و تيغه دارند، دليل كه او را فرزندي آيد عالم و دانا.  

   
 اگر بيند كه فرشتگان او را جامه سفيد ياسبز دادند، دليل كند كه كسي از خويشان او بميرد يا وي را اجل فرا رسد. اگر بيند كه فرشتگان وي را جامه سياه دادند، دليل كه كافر گردد. اگر بيند كه جامه زرد دادند، دليل كند كه بيمار گردد و توبه كند. اگر بيند كه فرشتگان در وي به شادي و خرمي نگاه كردند، دليل كه عاقبت كارش به هلاكت بود. اگر بيند كه فرشتگان روي از او بگردانيدند، بايد كه توبه كند و به سوي خدا بازگردد. اگر بيند كه فرشتگان او را جامع قرآن يا خطي نوشته دادند، دليل كه او را با كسي حكم و داوري افتد و او بر حق بود و خصم غلبه كند.

حضرت دانيال (ع) گويد: ديدن فرشتگان درخواب اگر به صورت پير بيند دليل بر اشتغال وقت كند، اگر بر صورت حيوانات بيند دليل كند به روزگار گذشته كه اندر او است، اگر بر صورت كودكان بيند دليل بر وقت آينده كند.

نظرات (62)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من دخترم و خواب دیدم که با یک فرشته حرف میزنم و روبه روی من اتش دوزخ بود و یک نفر انجا بود دراتش میشه تعبیرش کنین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

سلام.
نام آن فرشته،احتمالأ مالک بود.از لحاظ حجاب و عفاف بیشتر متوجه رفتارها و گفتارهایت باش تا خداپسندانه باشد.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

خواب زن چپه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

اون خواب ظن چپه , اشتباه نگیرید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. علی    تعبیر خواب (آرشیو)

****انی که از مرگ میترسند و عمر طولانی همراه سلامتی میخواهند،به دعای طول عمر درمفاتیح یا در اینترنت را جستجو کنند و بعد از هر نماز واجب انرا بخوانند

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من نمیدانم ان فرشته کی بود راستی درباره حجاب باهم حرف زدیم و سپس به من 2 تومن پول داد ببخشید اصلا تعبیر داره یا به دلیل اشفتگی زهنی است؟؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

تعبیر 2 تومان نیز میتواند وسعت رزق شما باشد.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من در خواب دیدم که با فرشته مر گ دوست شده بودم و حتی او را بغل کردم من از او خواستم که جان من را بگیرد ولی در زمانی که می خواست این کار بکند دیدم چهره غمگین داشت و اشک می ریخت واز این کار منصرف شد میشه تعبیرش کنین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

یأس و نا امیدی و برخی از کارهایتان خواسته و ناخواسته شما باعث شده است که خداوند از شما رنجیده خاطر شده است،اما باز از سوی خداوند فرصت دوباره به شما داده شده است.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام. من خواب دیدم ک یه نفر قد بلند و لاغر و استخوانی ک چشماش گود بود از زیرزمین در اومد. بهش گفتم کی هستی ؟ گفت : ملک الموت هستم و برو ب فلانی بگو دونفر مهمون داری.
تعببرش چیه؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم که مردی برهنه ای که بال داشت یک زن برهنه را به پایین اورد!! ولی زن بال نداشت و در اغوش مرده به پایین اومد

نمی دونم ادم و حوا بودن یا یک فرشته بود

میشه تعبیرش و بهم بگید !!

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم که مریضی بدی گرفتم که تا چند دقیقه بعد می مردم ایستاده بودم که یهو عزرائیل رو دیدم که سیاهه سیاه بود و دیدم یهو رو به من سجده کرد.
میشه بهم بگین تعبیرش چیه؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم جبرئیل اومد پیشم و منو برد یه جایی و گفت که برزخه، یه جایی بود ک هیچی نبود، آروم بود و به آدم حس آرامش میداد، فقط چندتا خیمه بود ک حضرت جبرئیل یکی یکی اونهارو بهم نشون میداد و میگفت خیمه ی پیامبراست.به خیمه حضرت محمد(ص) که رسیدیم نذاشت برم تو خیمه رو ببینم و از خواب بیدار شدم.ممنون میشم تعبیر خوابمو بهم بگین؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

نمیدونم تعبیر داره یا نه تو خوابو بیداری بودم اما همون جا خوابم میدیدم که عزراعیل تو خونه داره این ورو اون ور میره نورانی بود هم سفید کمی سبز و مشکی یه چیزی بهش گفتم که اومد نزدیکم اشفته بود همون موقع یهو از خواب پریدم اما نمیتونستم چشامو باز کنم و خیلی میلرزیدم موهای تنم سیخ شده بود این یعنی چی؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.من در خواب دیدم که عزرائیل مراقبضه روح کرد و من در آن هنگام ذکر یا علی گفتم.و روح از بدن جدا شد. سپس از آسمان نورهای آبی و سفیدی دیدم که تا زمین امتداد داشت و از دور به من نزدیک می شد.عزرائیل به من گفت که مرگت کامل نشده سپس انگشتری که بنام الله و 5 تن بود بر سر من می کوباند دلیش را پرسیدم گفت تو از ناحیه سر می میری و انواع مرگ را توضیح داد.ومن در هر ضربه که بر سرم میزد نام حضرت زهرا س می گفتم و من و عزرائیل در تعجب بودیم که چرا مرگ من کامل نمی شد.آخر خوابم یادم نیست ولی فکر می کنم عاقبت مردم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من مرتکب گناهی شدم بعد خواب دیدیم یکی از والدینم به من

گفت عزراییل بگیرتت

توی یه کوچه تنگ وحشت ناک بود بعد ک اینو گفت دیدم یکی

با صورت لاغز سفید وحشت ناک با چادر سفید امد ک من گفتم

خودش امد وقتی امد به من گفت بچه خوشگل بعد چادر انداخت

سرم از کلیم بشگون

گرفت طوری ک ونمیتونستم تکون بورم کاری کنم بیدار هم که شدم

درد داشتم تا چند ثانیه

همچین قیافه رو بنام جن یا شیطان تو خوابم دیدم به من در ان

خوابم توهین کرد البته با یکی دیگه هم بو د

ولی نمیدونم این کی چیه از من چی میخواد که منو میزنه

خوابهایی شیطانی زیاد میبینم نمیدونم این هم جزو انهاس

نمیدونم چرا بهش میکفتم عزراییل تو طول روز فکرم رو عزراییل بوده ایا

میشه برای ان باشه خوابم ؟ ایا باز خواب شیطانی بوده ؟فکرمو

مشغول کرده راهنمایی میفرمایید؟ بعضی وقتها همچین خوابهایی ک

میببینم همراه با تشنج میباشد

باتشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم عزرائیل دوتا نامه بهم داده اشهد خودم رو خوندم عزرائیل دست گذاشت رو بینی ام دیگر خودم رو تو دنیا حس نکردم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من توی خواب دیدم که عزرائیل یه دفعه جلوی چشمام ظاهر شد من از امدن عزرائیل خوش حال شدم حتی بغلش کردم به من احساس ارامش داد ازش درخواست کردم روح از بدنم جدا کنه وقتی می خواست این کار بکنه اشک از چشم سرازیر شد ومنصرف شد ولی نرفت تا اخر خواب در کنارم بود ولی نمی ذاشت نزدیکم شه حتی خانواده ام فکرمو مشغول کرده راهنمایی کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام. من دیشب یک خواب دیدم. دیدم یه فرشته زن. خیلی زیبا و نورانی که با حجاب بود و لباس سفید داشت. صورتش سفید و شفاف بود. چشمان درشت و سیاه براق داشت. نشسته بود و تو دستش یه دختر زیبا بود. دختر بچه تقریبا چند ماهه بود. موهاش طلایی بود. فرشته اونو به من داد .گفت اینو بگیر از تو باشه.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
من شب 29 این ماه خواب دیدم که ****ی توی گوشم میگه تو میمیری.خیلی ترسیدم و به هر****ی میگفتم حرفم رو باور نمیکرد منم خیلی ترسیدم وقتی رسیدم خونه خانواده ام داشتن میرفتن بیرون گفتم نرین من قراره بمیرم میترسم ولی بازم باور نمیکردن تا اینکه گفتم صبر کنین منو تنها نزارین میام باهاتون، همینکه برگشتم برم لباسمو عوض کنم یه خانم با چادر سفید چهره اش هم پیدا بود ولی نمیشناختم جیغی زدمو گریه کردم اونم لبخند رو لبش بود گفتم توروخدا الان نه مادرم گناه داره ولی اون دستمو گرفت گفت بریم با همون خنده اش بعد دیدم نمیتونم کاری بکنم فقط گریه کردمو باهاش که میرفتم صلوات فرستادم بعد از خواب پریدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم یه دختر بچه ۵٬۶ساله اومد کنار من وگفت من فرشته هستم وبال هم داشت..بهش گفتم چرا این همه غصه وغم به من وخونوادم دادی..چرا عزیزم رو بردی ؟من وخونوادم این همه درد رو چطور تحمل کنیم؟ باروی خندان گفت اینها درد وغم نیستن خدا با این کارها میخواد بهتون شادی وارامش بده گریه وناله نکن..بعد هی پرواز میکرد وشاد بود.میشه تعبیرش رو بگین؟ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من در خواب دیدم که با حضرت عزرائیل در عقب یک ماشین بودیم و ماشین بسیار بد رانندگی میکرد و من و عزرائیل باهم صحبت میکردیم که من پرسیدم پرونده من کو و گفت که این پرونده توست و هم سنگین بود و هم قطور وپس از ان گفت که هفتاد روز دیگر میمیری و بعد از ان گفتگو من در خواب همش گریه میکردم و اطرافیانم همه شاد و هندان بودند

خیلی میترسم نکنه بمیرم اخه من هنوز جوونم و کلی ارزو دارم نمیشه که اینقدر زود بمیرم...مگه این حقه من خیلی ترسیدم و الان چهارشبه که نخوابیدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.. یه دنیا ممنون میشم خواب منو تعبیر کنید.. راستش با ****ی میخام ازدواج کنم ولی به دلیل مشکلات مالی هنوز به هم نرسیدیم.. حدود ساعت 2تا 4 بعد از ظهر خواب دیدم که با همین ****ی قصد ازدواج دارم باهاش، ( توی خواب شوهرم بودن) رفتیم پیش یه مرد( اون مرد جبرئیل (ع) بود).. حتی صورتشم کامل و واضح دیدم.. یه نوزاد دختر بهمون داد.. گفت اینو بزرگ کنید.. ماهم خوشحال شدیم.. بچه رو بغل کردم.. تعبیرش چی هستش؟ توروخدا زود جواب بدید.. دعاتون میکنم.. منتظرم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خاب دیدم ک یک روزبارونی توخیابون راه میرفتم یهوفرشته مرگودیدم بسیارزیبابعدگف ب شوهرخالتونوش بگو برن داخل گاراژروبروبخابن بعدمن گفتمواونارفتن عزراییل دوباربدوراوناگش ت اماکاری نکردتاجاییک نومون گف چ نسیم خنکی اینجامیادیهوعزر اییل گف بگوبرن بروباباتوبیاربع دبابامواوردم خیلی دوربابام گشت بعدگفتم چیزی شده گف دارم فک میکنم ک چطورمیخام جونشوبگیرم شکه شدم بعدگف نترس عمرش زیاده وجون دادنشم راحت بعدبالبخندنزدیک م شدازش پرسیدم امام زمان حالش خوبه؟گف خیلی دوست داره بااینک زیادگناه میکنی اماهم معبودهم اقاخیلی دوست دارن..بعدگف یادت نره این خاب رویای صادقانس..توروخداتعبیرشوب گین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم یه فرشته زن خوشگل ومهربون اومد زد بهم گفت پاشو ببریم اومدم ببرمت من گفتم اجازه بده با پدر مادرم حرف بزنم ویه دوش بگیرم تمیز باشم اونم میگفت نه اصلا وقت نداری بعد که من التماس کردم بادوتا دستاش یه فاصله نشونم داد وگفت اینقدر وقت داری وگفت چون دهنتو قلبت خوبه بهت فرصت میدم ومن دوش گرفتم واومد که زنگ بزنم جان کندم ونفسم رفت بعد نفسم اومد تعبیرش چی میشه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

در خواب دیدم داشتم تو مسیری با یکی دو نفر میرفتم که سواری رو دیدیم به طرف ما میاید مث سوارای قدیمی که کلاهخود و جوشن داشتن .تقریبا به رنگ مسی . نیزه بلندی هم دستش بود جثه خودش واسبش دوبرابر معمول بود . من شناختم گفتم عزرائیله اومده جان کیو بگیره؟ نزدکتر که شد گفتم آها برا من اومده قبلا بهم گفته بودن که مرگم نزدیکه که بطرف من چرخید ونیزه بلندشو به سینه من هدف گرفت اولش نگران شدم که این نیزه بزرگ وسینه من خیلی دردناک میشه ولی بعد چشامو بستم گفتم چارهای نیست باید تسلیم باشم . قبل از پرتاب نیزه بیدار شدم . میشه تعبیرش رو بگید؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم که 4 تا مرد که توخواب فکر میکردم فرشته هستن ولی لباسای بلند مشکی که کلاه هم داشت پوشیده بودن و من خیلی ازشون ترسیدم و همش بسم الله میگفتم و صلوات میفرستادم که اگه جن هستن برن ولی نمیرفتن. ولی توخوابم یکی اومد و اونا رو برد.لطفا تعبیرش کنید. من خیلی ترسیدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم یه مار بزرگ تو خونمون نیشمونم نمی نه خیلی می‌رسیدم به شوهرم می گفتم بکشش میگفت اون فرشتست نمیکشمش اون مار هم انگار تو خونمون خیلی آرامش داشت میشه تعبیرش کنید؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.
من درخواب دیدم در جایی عزرایل به من گفت حواسم رو جمع کنم چرا که جونهام تموم شده وفقط یه جونم مونده کمکم باید اماده بشم.در ادامه هم بهم گفت سعی کنم توبه کنم تا عذاب اون دنیام کم بشه. بعدشم رفت تا جون یکی از همکارام رو بگیره چون تو لیستش بود. راستی قیافشم یه جونه معمولی و هیکلی بود. خواهشا تعبیر کنید برام

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.
من در خواب فردی را دیدم که میدانستم حضرت عزرائیل است . به من گفت وقت رفتن است. با خواهش و گریه به او گفتم که من هنوز کارهای ناتمام دارم و یک هدف مهم دارم و از گناهکار بودن میترسم. با غضب به سمتم آمد و گفت پس فقط دو سال بهت مهلت میدهم.
لطفا راهنماییم کنید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من پسرم و در خواب دیدم که یکی در را باز کرد و یه ندا بهم گفت که بیا عزرائیل آمد لباس مشکی تنش بود و اصلا هم خوش رو نبود با سرعت طرف من اومد چهرش ترسناک بود و دستش را در گردنم گرفت فهمیدم که قصد جانم را دارد تا خواست گردنم را فشار دهد از خواب بیدار شدم من این خواب را بعد از نماز صبح که خوندم دیدم.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من یک شب خواب دیدم که یه مرد با لباس بلند و سبز رنگ به پیش من امد.و برای من وسیله پرت میکرد و میکفت توبه کن تعبیرش چیه خواهش میکنم جوابمو بدین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من در خواب دیدم که یک فرشته با من صحبت میکند و من مرده بودم تعبیرش چیست

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم عزرائیل بهم گفت گناه زیاد کردی گفتم چیکار باید بکنم گفت غسل ابولفضل بکن،بعدش گفت هفته دیگه بازم بر میگردم،لطفا تعبیرشو برام بگید خواهشا راستی قیافه اش هم معمولی بود ،باهام عادی حرف میزد از دستمم عصبانی نبود

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب فرشته مرگ رودیدم دم درخونمون بود وصورتش پیربودش تصورمن ازفرشته مرگ هم همین چهره بودش منم توخواب اشهد ان لا الله الالله روهم گفت ولی بجای من یه پسربچه مرد که من خیلی دوسش داشتم حتی الان نمیدونم کی هست ولی من توخواب قبل مرگ میبوسیدمش بهش کمک میکردم واسم خیلی عزیزبود توخوابم حدود2-3ساله بودهمین بچه ومن بعدمرگش خیلی گریه میکردم لطفابگین تعبیرش چی میشه خیلی واسم مهمه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

با سلام من خواب دیدم عزراییل به شکل یک پیرزن منو محکم گرفته و می خواد با خودش ببره بعدش دیدم یه بز دارم که ولش کردم تو گله و به جاش یه برّه گرفتم لطفا تعبیرش رو بهم بگین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم پا گذاشتم رو فرشته.وداشتم باهاش پرواز میکردم..البته نمیدونم خودم بودم یادخترعموم..چون فکرکردم دخترعمومه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من درخواب دیدم ک فرشته مرگ شبیه ب یک مرد است وب پیرزنی میگوید دستت را بده ک جانت را بگیرم بعد ب من هم میگویددستت را بده اما من ندادم و گریه و التماس کردم ک جانم را نگیرد خداهم قبول کرد ک جان من را ببخشد
تعبیرش چیست؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. ایمان

سلام در خواب دیدم که سر کلاس نشته ام.معلم گفت که راستی من عذراییل را در فلان جا دیده ام.ناگهان من در آنجا ظاهر شدم ودیدم او روی صندلی نشته است .از ترس چیزی نتوانستم بگویم .بعد از چند ثانیه که داشت جانم را میگرفت از خواب پریدم.تعلیرش چیست لطفا جواب بدهید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. امیر

با عرض سلام. من مادرم خواب دیده که حضرت عزرائیل با یه لباس سفید بلند به ایشان گفته که لباس هایت را دربیار و بخواب رو تخت و بعد به او گفته که ترس نداره و بعد مادر من دیده که مردم ها میایند میخواستم بپرسم تعبیرش چیه و آیا راهی برای از بین بردن تعبیرش در صورت بد بودن هست یا خیر؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. سمیه

سلام خواب دیدم دو فرشته ی سیاه کوچک روبروی من ایستاده اند و در باره ی من صحبت می کنند لطفا تعبیر کنید ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. مینا

سلام برادر من تازه فوت شده دو سه روز بعد در خانه او خواب بودم بیدار شدم آب بخورم که دیدم مردی وحشتناک با یک سر بند موی صورت بلند دندانهایی مثل خون آشام و لباسی مثل چرم روی مبل نشسته و به من نگاه میکند آیا مرگ من نزدیک است او ازرائیل بوده یا جن یا برادر من بجای من مرده

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. زهره

سلام ، ديشب خوابى ديدم كه تا كنون ميلرزم ، خواب ديدم كه در مراسم فاتحه يكى از دوستان ما حضرت عزراييل در چهر يك زن ظاهر شده كنار من و دخترم نشسته نامه اى مى نويسد شيوه نوشتن نامه اش جالب بود از چب به راست مينوشت من به نامه خيره شدم بعد كه نوشتن اش تمام شد رو به من كرد و گفت نوبت بعدى از دخترت است يعنى او ميميرد . از خواب پريدم عرق سرد كرده بودم و ميلرزيدم و تا كنون حالى خوبى ندارم لطفن تعبير كنيد .

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. علی

سلام و‌عرض ادب
من خواب دیدم که با همسرم توی ماشین بودیم از پرتگاه پرت شدیم و‌توی دره افتادیم
وبعد دو نفر ک نمیدونم کی بودند به من میخندیدند و ب من میگفتن که ده سال از گناهانت بخاطر پدر و مادرت بخشیدیم و من گریه میکردم ک با خدا صحبت کنید من برگردم چون من زن دارم و باید برم
میشه تعبیر خواب من رو بفرمایید ک چی هست?

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. سمیه

من خواب دیدم در یک کوچه بمبست عزراییل را دیدم با لباس بلند وآبی فیروزهای همه فرار کردند ولی من فرار نکردم صلوات فرستادم یه برگه در دست داشت اسم چند نفر نوشته شده بود گفت می خواهم بروم جانشان را بگیرم لطفا پاسخ دهید .
با تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. محدثه

سلام.ببخشید من بعد اذان صبح خواب دیدم که حضرت عزرائیل بصورت یک خانوم ک نقاب داشت وارد شد بعد نقابش را برداشت و ب من سلام کرد و من جواب دادم بعد گفت ک عزرائیل است و من خیلی گریه کردم کنار مامانم نشسته بودم گریه کردم بعدش دقیق یادم نیست ولی فک کنم عزرائیل رفت.تعبیرش و میشه ؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. شیوا

سلام من چند روز پیش خواب دیدم که نزدیک اسمان هستم و از خدا دستور اومده که باید بمیرم خودمو برای مردم آماده کرده بودم یهو رعد و برق زد و حضرت عزرائیل شروع کرد ب اذان خوندن و من تو خواب همین ک مردم بیدار شدم از خواب
امروزم خواب دیدم یه ابر از اسمان میاد زمین و روش یدونه مرد سفید پوش که بهم گفتن خداست و یدونه مرد سبز پوش ک بهم گفتن حضرت جبرائیله میان پایین و رو ب رو من وایمیسن ولی هیچی نمیگن دو بار اومدن دفعه سومی محو شدن
آیا خواب من تعبیر داره؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. Marziyeh

سلام .
من خواب دیدم شب رو تویه پارک با خانواده خواب بودیم مامانم بیدار شد و گفت یه سایه پشت درختاست و هر چی خواست بابامو بیدار کنه بابام و مادر بزرگم بیدار نشد منم بیدار شدم دور ورو نگاه کردم یهو عزرائیل رو دیدم و داد زدم یکی اون طرفه بعد عزرایئل منو با خودش برد.
نمیتونستم نفس بکشم و داد میزدم میخوام زنده بمونم یدفه دیدم لباساش سبزه و رو لباسش نوشته علی اکبر و منو ول کرد و خودش پرواز کرد رو یه ساختمون بلند منم یواش یواش اومدم رو زمین .
بعد از اون با مامانم و خواهرم حرف زدیم و کلی هم غذا زیاد داشتیم.این خوابو نزدیکای ساعت پنج و شش صبح جمعه دیدم خواستم بدونم تعبیرش چیه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. مرسا

سلام من در خواب دیدم زن وشوهری که در خواب می شناختم وبه دروغ به من محبت می کردند منو بردند توی یه حیاط بعد من حضرت عزرائیل رو دیدم که توی قسمت بلند تر حیاط داره نماز می خونه قدش حدودا 3یا 4 متر بود و لباس ابی بلند دنباله دار پوشیده بود وروی صورتش کلاه شنل داری بود که صورتش دیده نمی شد و تاریک بود زنه به حیله به من گفت از دیوار برم بالا و فرشته با دست به من اشاره کرد و حذر کرد از اون کار بعد من پرسیدم اون کیه داره نماز می خونه اونا ولی گفتم ****ی رو نمی بینن و من تو خواب می دونستم اون عزرائیل هست و صورتش تاریک بود ولی تو خواب حس کردم ازم عصبانی نیست و خدا و فرشته طرف من هستن /تعبیرش خوبه یا چی؟؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. شکرالهی

سلام . خواب دیدم که پسرم لباس عربی سفید بر تن دارد و قصد زدن ریشش را داشت که غده ای غریبه آمدن و او را بردن خواهش میکنم تعبیرش را بمن بگوئید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. صیاد

سلام . من قبلا ی جایی کار میکردم الان چن وقتی هس دنبال این هستم که دوباره برگردم سرهمون کار .
خواب دیدم یک خانم با لباس سفید بالا سرم ایستاده بهم گف که من برنمی گردم سر اون کار
ازش پرسیدم من تو آینده آدم خوشبختی میشم جواب داد ن
لطفا تعبیرش رو برام بفرستین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. محدثه

من دیشب خواب دیدم دختر عمه بهم یه لباس داده هوا سرد بود . ولی اون اون لباس تابستانی بود واسمم کوچیک بود ? تعبیرش چی یه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. ناشناس

باسلام‌من‌خواب‌دیدم‌که‌ تویه‌اتاقی بودم‌ عزراییل که‌قدش بلندم‌نبودمتوسط‌بود بالباس سیاه و چوب به دست تواتاق ایستاده بود چهره اش هم پوشیده بود نمیدانستم‌ خوشحال هست یاناراحت حرفی هم‌نمیزد فقط‌یه‌جاایستاده بود خواستم‌تعبیرشو بدونم‌.خیلی نگرانم‌ خواهشا زود جواب‌بدین این خواب خیلی‌ذهنمو‌درگیر‌کرده ایا تعبیرش نزدیکی‌ مرگه؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. مریم رنجبر

سلام پسرم سیزده سالشه دیشب خواب دیدعزرايل اومده پیشش وگفته باید با من جایی بیایی واونو پیش خدا برده بعد بهش گفته وصیت نامتو بنویس و توش بنویس ****ی نباید برات گریه کنه وگرنه حلالش نمیکنی توروخدابگیدتعبیرخواب بچم چیه دارم دیونه میشم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. حسین

سلام من در خواب دیدم که دراز کشیدم و یک طرفم به فرشته زیبا در لباس سفید ایستاده و طرف دیگرم همان فرشته با لباس سیاه درست همان فرشته بود لباس صورتش زیبا بود من خیلی ترسیدم و دوباره رو کردم به فرشته سفید واز خواب پریدم قلبم خیلی شدید می تپید.۲ روز هست که فکر می کنم الان که بمیرم از مادرم حلالیت گرفتم ...تعبیر خوابم چی هست

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. حمبده    حسین

من خواب دیدم اعزرایل اومده و آماده مرگ بودم ک یاد پیرم افتادم ک اعزرایل بسم‌الله رحمان رحیم میگه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. معصومه

سلام من دخترم ودیشب خوتب دیدم چند بزرگ در خانه ما نشسته اند وقتی رارد خانه شدم پرسیدم عزرائیل کجاست و گفتند رفته بیرون کارداشت برمیگرده برگشتم چایی ریختم درزدند رفتم درو باز کردم دیدم حضرت عزرائیل وارد شد ب او سلامدتدم رفت نشست روی مبل و من برای او چایی بردمهنگام رفتن فرمودنبیا تا باهم برویم ولی من گفتم نمیام ایشاننیز فرمودند دفعه بعد ک امدمتورا با خود خواهم برد تعبیر خواب من چیست؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. شادن

سلام ببخشید من خواب دیدم عزراییل لباس سیاه پوشیده و پشت سر من ایستاده و منو هول داد تعبیرش چیه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. آرامش

سلام من دیشب خواب دیدم که یه به چه فرشته بالای در حیاطمون خونه داره بعد به من گفتن نرو نزدیکش ولی من رفتم خیلی نازو خوشگل بودلباسشم صورتی بعد بعد من اومدم پایین یهو دیدم فرشته از بالا داره میفته که گرفتمش باخودم گفتم خدایا شکرت ک اومدم پایین گرفتمش وگرنه میمرد بعد رفت سرجای قبلیش انگار وقت حرف زدن من با فرشته داشت تموم میشد یهو گفتم کمکم کن گفت منکه نمیتونم گفتم تو دعا کن از خدا بخواه مطمعنم جوابتو میده گفت باشه گفتم واسه درسم دعا کن تا تو کنکور موفق شم
تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. Sahel

سلام من خواب دیدم تو دشت کنار شهرمون دارم نارنگی شیرین درخت خونه خودمون رو میخورم یه جسم کوچک سیاه پوش به اندازه کم تر از یک متر قد بدون دست و پا ، بدون چهره (اصلا صورت نداشت) ، رو هوا معلق کنارم وایساده مامانم و دختر خالم و یه مرد قریبه هم پیشم بودن ولی اونا نمیدیدنش البته به من نگاه نمیکرد انگار داشت دنبال اون مرد قریبه میرفت (یعنی حواسش به اون بود ) من خیلی ترسیدم اشهد خودمو خوندم بعدش چشمام رو بستم و از خواب بیدار شدم ، این خواب رو حدود ساعت ۴ دیدم ربع ساعت قبل از اذان صبح تعبیرش چیه ؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. Bageri

سلام من خواب دیدم ک تو جام دراز کشیدم و ب مامانم میگم من خیلی دوست ملک الموت رو ببینم،فک کردم مامانم داره از در میاد تو یلحظه دیدم یک موجود قد بلند ک انگار پارچه سفید پیچیدن کل بدنشو وارد اتاقم شد من واقعا کل سرم سوت کشید خشک شد کل بدنم انگار واقعا داشتم میکردم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. Bageri

میمردم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library علي (ع)

insert_link

local_library دوربین زنده - حرم امام حسین (ع)

insert_link

local_library دوربین زنده از حرم امام رضا (ع)

insert_link

local_library روشهاي تعبيرخواب و شرايط آن و اعمال مربو