خواص مروارید - خواص درمانی 2

مرواريد داراي نيروهاي مفيد زيادي است منجمله:
- درمان بيماري هاي گواتر و غده هاي چربي
- درمان سرماخوردگي و خارش دروني پوست

 

درمان بيماري هاي گواتر و غده هاي چربي
 طريقه استفاده:
 مرواريد جهت بيماري هاي گواتر و غده هاي چربي مفيد است ؛ اما استفاده از اين روش ممکن است به زمان بسيار طولاني نياز داشته باشد . توصيه مي شود : يک قطعه مرواريد صيقل داده نشده را هميشه بر روي چاکراي پنجم خويش قرار دهيد .

 

درمان سرماخوردگي و خارش دروني پوست 
طريقه استفاده:
جهت درمان سرماخوردگي: يک قطعه مرواريد را بشوييد و داخل يک عدد ظرف چيني حاوي مقداري آب ليمو ترش و با آب هندوانه قرار داده و پس از ده دقيقه مرواريد را برداشته و از آب ميوه يک استکان بنوشيد. چنانچه اين روش را هر روز بين ساعت 2 – 3  بعد از ظهر انجام دهيد بسيار مفيد است. همچنين هر روز از آب ميوه تازه استفاده کنيد.
جهت درمان خارش دروني پوست: مقداري آب ماست و کمي پودر سدر را مخلوط نموده و يک قطعه مرواريد را که به مدت 10 دقيقه زير نور آفتاب قرار داشته، داخل آن قرار دهيد. پس از گذشت ده دقيقه، مرواريد را برداشته و مواد را بر روي محل خارش بماليد و پس از 15  دقيقه بشوئيد.
توجه داشته باشيد که اين مواد به قسمت هاي ديگر پوست برخورد نکند چرا که ممکن است باعث خارش در آن نواحي گردد. همچنين بهتر است اين مواد را با يک وسيله ديگر ( بجز دست) بر روي محل خارش بماليد.

 

نکته:
- مرواريد داراي نيروي پرقدرت است که داراي حرکتي ملايم و آرام بخش است؛ اما به علت ممانعت مدارات دروني بدن از آزاد گشتن آن، قابل استفاده نيست.
- اغلب انرژي هاي اصلي که شکل حرکت اصيل خويش را حفظ نموده اند، در حوزه جهان مادي آزاد نمي شوند. چنانچه اين انرژي را بتوانيد در جهان مادي آزاد کنيد، انرژي هاي مثبت فوق العاده زيادي کسب خواهيد نمود که هيچگاه از حوزه مدارات بدن شما خارج نمي شوند و شما را در برابر ابتلاء به بيماريهاي مختلف و حتي مرگ محافظت مي نمايند.
- بيشتر نيروها و انرژي هاي مرواريد، لقب نيرو را دريافت نموده اند چرا که اغلب فاقد انرژي هاي درماني فوق العاده مي باشند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول