خواص یشم سبز - خواص درمانی

يشم سبز يا «‌سنگ تسكين دهنده احساسات »

را به راحتي مي توان براي بچه ها تهيه كرد و مثل جواهرآلات معمولي مورد استفاده قرار داد. بچه هاي حساس و هيجاني ، اغلب به يك وسيله محافظت كننده احتياج دارند كه همراهشان باشد و از اين طريق مطمئن شوند كه احساساتشان بر آنها غلبه نمي كند و آنها را تحت تأثير قرار نمي دهد. اين سنگ اعتماد به نفس، و اتكا به خويشتن را در بچه تقويت مي كند.يشم سبز به فرد ايمان مي بخشد تا در زندگي به تك تك آرزوهاي خود برسد.

يشم سبز يا « كريستال آرامش بخش »‌ كه « سنگ ورزش » نيز ناميده مي شود، تقويت كننده چالاكي و چابكي فرد است. اكثر مردان شرق دور ، با فوايد اين سنگ آشنا هستند. كساني كه از اين سنگ استفاده كرده اند مي گويند پا به پاي افزايش سلامتي فرد ، رنگ اين سنگ تيره تر مي شود و هر چقدر از سلامتي فاصله بگيريد رنگ آن روشنتر مي شود. يشم سبز به احساسات و عواطف فرد آرامش مي دهد و باعث تقويت قواي جسماني او بعد از جراحيهاي كوچك ، طلاق ، ضايعه دردناك مرگ نزديكان ، يا از دست دادن شغل مي شود. بعضي ها نيز مي گويند اين سنگ خوش شانسي مي آورد.

انرژي هاي نهفته در اين سنگ داراي فوايد زير ميباشد:
- درمان بيماريهاي کبد و روده اي و همچنين امراض پوستي منشاء گرفته از اختلالات آنها
-  درمان سردرهاي مزمن، ميگرن و همچنين جهت کنترل نمودن نيروهاي درون و پيشبرد آنها در مسير صحيح
-  آرامش بخشيدن به افراد مبتلا به استرس

 درمان بيماريهاي کبد و روده اي و همچنين امراض پوستي منشاء گرفته از اختلالات آنها
طريقه استفاده:
  يک قطعه سنگ يشم سبز را به مدت بيست دقيقه داخل مقداري محلول آب ميوه هاي مختلف ( بجز گلابي و کيوي) قرار داده و پس از برداشتن سنگ( سنگ را بلافاصله درون مقداري آب بگذاريد تا انرژي هاي از دست رفته آن شارژ گشته و جهت دفعات بعد قابل استفاده باشد)، روزي دو الي سه بار و هر دفعه دو قاشق از اين آب ميوه انرژي دار ميل کنيد. توجه داشته باشيد که اولين مصرف اين دارو در هر روز بصورن ناشتا و قبل از ساعت 9 باشد و تا سي دقيقه پس از ميل نمودن آن هيچ چيز نخوريد.
همچنين بهتر است وعده دوم مصرف دارو قبل از غروب خورشيد بوده و هر روز بصورت تازه تهيه شود چرا که امواج شفابخش آن فقط براي يک روز باقي مي ماند. گاه نيز با توجه به نوع يشم ، فقط به مدت 10 الي 12 ساعت قبال استفاده مي باشد.

درمان سردرهاي مزمن، ميگرن و همچنين جهت کنترل نمودن نيروهاي درون و پيشبرد آنها در مسير صحيح.
طريقه استفاده:
جهت درمان سردرد و ميگرن: يک قطعه سنگ يشم سبز را به مدت سه دقيقه در آفتاب گذاشته و سپس آن را به مدت پانزده دقيقه بر روي چشم سوم ( چاکراي ششم) خويش قرار داده و دراز بکشيد و آرام باشيد. پس از برداشتن سنگ نيز به مدت پنج دقيقه در همان حالت باقي مانده و يا حتي بخوابيد. بهتر است اين روش را قبل از خواب نيمروز و يا شبانه بکار ببريد.
جهت کنترل نيروهاي درون: يک قطعه سنگ يشم سبز را خيس نموده و فقط به مدت ده دقيقه بر روي چشم سوم خويش  قرار دهيد. بهتر است محل چشم سوم را نيز خيس نماييد.

آرامش بخشيدن به افراد مبتلا به استرس
طريقه استفاده:
مقدار مدارات اين انرژي در سنگ يشم بسيار زياد بوده و حرکت ملايم آن باعث آرامش زياد در افراد مي شود. اگر اين سنگ را  بر روي چاکراهاي 4 و 5 قرار دهيد، باعث آرامش بخشيدن به افراد مبتلا به استرس،اضطراب و اختلالات عصبي مي شود.

توصيه ها:
-  امواج اين سنگ براي بيماران مبتلا به تالاسمي و هپاتيت مضر بوده و قرار گرفتن اين سنگ در حوزه مغناطيسي بدن آنها، موجب جذب امواج منفي سنگ و تثبيت بيماري مي گردد.
-  يشم سبز داراي هاله ي بلند و ساده و بدون نيروي موجي مي باشد که جهت آرامش مدارات مغناطيسي بدن انسانها مناسب نمي باشد چرا که رنگ آن باعث اختلال در مدارات بدن آنها مي شود.
-  چنانچه اين سنگ در کنار سنگ عين الشمس ( مخصوصا'' در آفتاب) به مدت يک الي دو ساعت قرار بگيرد، هاله آن به شدت قوي گشته و جهت افرادي که مدارات مغناطيسي ضعيف و سبک دارند بسيار خطرناک است.

نظرات (1)

  1. علی اصغر

خیلی عالی بود????

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول