خواص سنگ فلورایت - خواص درمانی


 انرژي هاي سنگ فلورايت داراي اثرات شفا بخشي زير است:


- درمان آقايان مبتلا به بيماريهاي رماتيسم، کليوي و سردردهاي شديد و مزمن
- درمان انواع بيماري ها
- خارج نمودن انرژي هاي منفي و جايگزين نمودن انرژي هاي مثبت

درمان آقايان مبتلا به بيماريهاي رماتيسم، کليوي و سردردهاي شديد و مزمن
نبايد خانم ها از اين سنگ استفاده نمايند چرا که انرژي هاي اين سنگ ، سيستم مدارات و حرکت آنها را در بدن خانم ها دچار اختلال مي نمايد.
طريقه استفاده:
مقداري خاک نرم باغغچه را با کمي شير گوسفند و يا بز مخلوط نموده تا به صورت خمير درآيد. سپس يک قطعه سنگ فلورايت را به مدت ده دقيقه داخل اين خمير بگذاريد و پس از آن سنگ را خارج نموده و خمير را بر روي محل درد قرار دهيد. سنگ را نيز با آب سرد شسته و بر روي يکي از چاکراهاي 5،4 و يا 6  بگذاريد، پس از گذشت بيست دقيقه خمير را دور ريخته و سنگ فلورايت را درون مقداري مخلوط آب و نمک و شن ( خاک) بگذاريد تا نيروي درمانگر آن براي استفاده در دفعات بعد حفظ گردد.
توصيه مي شود از اين روش فقط به هنگام درد استفاده نمايد.

درمان انواع بيماري ها
طريقه استفاده:
 يک قطعه سنگ فلورايت را به مدت ده دقيقه در آفتاب بر روي خاک قرار داده و سپس آن را بر روي چشم سوم بيمار بگذاريد و پس از گذشت دو دقيقه، فرد درمانگر مي بايستي به مدت ده دقيقه به بيمار انرژي بدهد.
در اين مدت فرد ديگري مي بايستي مقداري آرد سبوس دار گندم و پودر ليمو ترش و چند قطره آب ليمو شيرين را مخلوط نموده و با کمي آب بصورت خمير در آورد و يک قطعه سنگ فلورايت را به مدت پنج دقيقه داخل خمير گذاشته و بلافاصله پس از اتمام انرژي دادن فرد درمانگر، سنگ را خارج نموده و خمير را بر روي محل درد قرار دهد.
اين روش جهت درمان انواع بيماريها مفيد است به شرط آنکه ارتعاشات انرژي هاي فرد درمانگر با ارتعاشات امواج بدن بيمار هم فاز باشد و همچنين درمانگر داراي انرژي هاي قوي و به رنگ « آبي متمايل به سبز» باشد. مدت درمان نيز بايد حداقل پنج روز متوالي بوده و اين روش روزي يک بار هنگام ظهر تکرار گردد.

خارج نمودن انرژي هاي منفي و جايگزين نمودن انرژي هاي مثبت
طريقه استفاده:
 يک قطعه سنگ طبيعي فلورايت را داخل يک ليوان آب سرد انداخته و آن را در آفتاب تقريبا'' داغ ظهر به مدت پنج دقيقه قرار دهيد. سپس سنگ را خارج نموده و آب را بر روي صورت، کف دست ها و کف پاهاي خويش بريزيد.

توصيه:
 افراد مبتلا به بيماريهاي قلبي، ديابت و تنفسي، از لمس نمودن و نزديک کردن اين سنگ به حوزه ي امواج مغناطيسي بدن خويش اجتناب نمايند چرا که باعث تشديد بيماري آنها مي شود.

نکته:
اين سنگ داراي نيرويي است که از قدرت برهم زدن انرژي هاي مغناطيسي اجسام ( مخصوصا'' ميوه و سبزيجات) برخوردار است.
جهت محافظت مواد خوراکي از آلودگي به انرژي هاي مضر ، بايد سنگ فلورايت( خصوصا'' زرد ) را از آنها دور کنيد.
 بهتر است اين سنگ هميشه درون مقداري آب نمک و شن (خاک) قرار داشته باشد تا هم انرژي هاي درمانگر سالم باقي بمانند و هم انرژي هاي منفي را به محيط اطراف منتقل نکنند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول