اسپورتيج و سراتو سال آینده در سایپا

اسپورتيج و سراتو سال آینده در سایپا

مذاکره با شركت کیا برای ورود خودروهای اسپورتيج و سراتو ادامه دارد و احتمالا این دو خودرو سال آینده وارد بازار خواهند شد.
روشنی مقدم قائم مقام شرکت سایپا با بیان این مطلب افزود: شرکت کیا سال گذشته پیشنهاد ورود ریو جدید، اسپورتيج، سراتو و چند خودروی دیگر را مطرح کرد که از میان خودروهای پیشنهاد شده اسپورتيج و سراتو مورد موافقت دو طرف قرار گرفت، به همین منظور نیز مذاکره برای ورود این خودروها ادامه دارد و احتمالا این دو خودرو سال آینده وارد بازار خواهند شد.
روشنی‌مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا محصولات جدید به صورت cbu وارد کشور خواهند شد یا ckd افزود: واردات این خودروها به صورت cbu در برنامه کاری سایپا قرار ندارد بلکه تولید این خودروها در سایپا مدنظر است.
وی در ادامه مي‌گوید: پیش از این اسپورتيج و سراتو توسط بخش خصوصی وارد کشور شده است، به همین دلیل نیازی نیست تا برای معرفی در بازار سری اول را به صورت cbu وارد کشور کنیم و از همان ابتدا تولید این خودروها در کشور آغاز خواهد شد.
از سوی دیگر علاوه بر کیا، سایپا سال گذشته مذاکره برای خودرو جایگزین زانتیا را نیز آغاز کرد که با گذشت یک سال هنوز این مذاکرات به نتیجه نرسیده به‌طوری‌که برخی از مسوولان شرکت سایپا خبر جایگزینی یکی از محصولات کیا با زانتیا را مطرح کردند، اما روشنی مقدم با رد این خبر اظهار داشت جایگزین زانتیا از پلت فرم c4سیتروین خواهد بود، اسپورتيج و سراتو نیز به عنوان محصول جدید وارد بازار مي‌شوند.
وی در ادامه مي‌گوید علاوه بر شركت‌های کیا و سیتروئن هم‌اکنون مذاکره با شركت‌های رنو و نیسان ادامه دارد و در صورتی‌که مذاکرات با هرکدام از شركت‌ها نتیجه بدهد تولید محصول جدید آغاز خواهد شد.

 



 

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - واقعیتی عمیق در عملكرد هیپن

insert_link

local_library آموزش یوگا - واقعیتی عمیق در عملكرد هیپن

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد