1ـ اگر در خواب ببينيد با تانكي به مبارزة دشمن مي رويد ، نشانة آن است كه فرصتهايي خوب براي پيشرفت به شما رو مي كند به شرط آنكه از اين فرصتها به درستي استفاده كنيد .
2ـ اگر خواب ببينيد از روي تانكي به زمين مي افتيد ، نشانة آن است كه از مقامي بالا به زير مي آييد .



خواب دیدم لوله تانک به طرف منه بعد شلیک کرد به من خورد به مچ پای من زخم عمیق برداشت تعبیر خواب من چی میشه
زیاد فیلم جنگی دیدی
;)من اصلا فیلم نمیبینم ولی خواب دیدم یک تانک مرتب به طرف من تیر پرتاب میکنه که البته هیچکدوم به من نخورد…ولی هر طرفی میرفتم دنبالم میومد..راه در رو نداشتم و از ترس از خواب پریدم..??با این اوصاف تعبیرش چی میشه..