1ـ تف كردن در خواب ، نشانة آن است كه وظايفي را كه به عهده گرفته ايد با موفقيت به پايان خواهيد رساند .
2ـ اگر خواب ببينيد كسي تف به روي شما مي اندازد ، نشانة آن است كه با يكي از نزديكان قهر خواهيد كرد .


1ـ تف كردن در خواب ، نشانة آن است كه وظايفي را كه به عهده گرفته ايد با موفقيت به پايان خواهيد رساند .
2ـ اگر خواب ببينيد كسي تف به روي شما مي اندازد ، نشانة آن است كه با يكي از نزديكان قهر خواهيد كرد .
""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari
سلام من همیشه کسی را که در بچگی خیلی دوست داشتم میبینم اون یکی از نزدیکانمونه حالا هم نمیشه گفت باهم قهریم نه فقط هیچ رابطهای باهم نداریم واصلا حرفی هم بینمون ردو بدل نشده از قیافش میتونم بخونم که اونم منو دوست داره تنها چیزی میخوام بدونم اینکه دلیل خواب دیدن اون چیه و من گاهی اوقات میبینم تو خواب خیلی با هم مهربونیم و گاهی اوقات هم با هم دعوا میکنیم و اینکه آیا او هم مرا در خواب میبیند یا نه|؟