لوک اويتنهاو مي گويد :
جاي سبز و خرم : کاميابي ، به حقيق پيوستن اميدها


لوک اويتنهاو مي گويد :
جاي سبز و خرم : کاميابي ، به حقيق پيوستن اميدها
""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari
سلام خسته نباشید .دیشب یه خواب عجیب دیدم لطفاً برام تعبیرش کنید:خواب دیدم شوهرم منو بلند کرده تا تصویر مردیو رو دیوار پررنگ کنم من یکی از تصویرهارو با قلمو پررنگ کردم ولی تصویر بعدیو ندیدم.بعد یهو خونمون کاملا خراب شد از خونه زدم بیرون پسرمو دیدم که آتش داشت به سمتش می رفت نجاتش دادم یهو همه چی عوض شد خودمو پسرمو دیدم که یه جایی خیلی سرسبز پیش یه دریاچه خونه قشنگی داریم دیدم که درختان خشکو دارن میبرن و جاش پر از درختان سبز شده دیدم چندنفر دستمو گرفتن و حالت زنجیره ای رفتیم زیر آب دریاچه و نفسمونو نگه داشتیم و من تو این مسابقه برنده شدم
خواب دیدم با جمعی از دوستان رفتیم قطر اونجا میخواستیم بریم فرودگاه یه جورایی گم شدیم همینجور که توو شهر میرفتیم ی دفعه رسیدیم به کوه پوشیده از جنگل بسیار سیز و زیبا تعجب کرده بودم.
سلام شوهرم خواب دیده بود که در جاهای سبز بامن رامیره لطفا برایم تعبیر کنید