منوچهر مطيعي تهراني گويد: کاميون در خواب هاي ما تعبير واحد و خاصي ندارد و اشاره به چيزهاي مختلفي مي تواند باشد. اين تغيير در تعبير و اختلاف در تشخيص اين طور منظور مي شود که کاميون به شما تعلق داشته باشد يا به ديگري يا کاميوني که ندانيد به چه کسي تعلق دارد. تمام اين اختلاف در تعبير موقعي بايد مورد اعتنا واقع شود که کاميون محور خواب بيننده خواب باشد در غير اين صورت کاميون نيز يکي از اجزا تشکيل دهنده خواب است که اثر کلي و تعيين کننده ندارد. اگر در خواب کاميوني باشد و شما احساس کنيد که آن کاميون به شما تعلق دارد کاميون دوست و شريک و انبازي است که به او اتکا زياد داريد و اثرش در زندگي روزانه شما است. اگر در عالم خواب درک شما چنين باشد که آن کاميون را قبلا نداشتيد و تازه به شما تعلق يافته چنين دوست و شريک موثري در زندگي شما پيدا مي شود ولي اگر حس کنيد که قبلا هم آن را داشتيد دوستي است از ميان کساني که مي شناسيد و لي به تاثير او وقوف نداشته ايد. اگر در بيداري کاميوني نداشته باشيد و در خواب ببينيد که کاميوني داريد که آن کاميون چرخ ندارد يا چرخ آن پنچر شده يا به هرعلتي باز مانده در استفاده از امکانات مشکلي براي شما پيش مي آيد يا خوتان غفلت مي کنيد که از کار باز مي مانيد. اگر کاميوني داشته باشيد که در خواب آن را بفروشيد دوستي را از دست مي دهيد که تعيين کننده مي تواند باشد. اگر در خواب ببينيد کاميوني داشته ايد که آن را دزديده اند و شما براي يافتن آن جستجو مي کنيد به شما خيانت مي شود و بين شما و دوستتان جدائي مي افکند.
تعبیر خواب کامیون
یک پاسخ بگذارید
مقالات مرتبط



سلام من در خواب دیدم که یگ کامیون خیلی پر زرق برق پیدا کردم اما خیلی خوشحال بودم ایا می توانید معنی کنید؟با تشکر چون در این روز ها اتفاق های در شرف افتادن است تشکر
سلام من در خواب دیدم به همراه دو نفر از دوستان داریم کامیونی رو میرونم که نمی دونم برا کیه بعد یکی از دوستام میاد و شکایت میکنه چرا داریم کامیون اونو جایجا میکنیم البته عصبانی نبود زیاد کسی میدونه تعبیرش چیه ؟ ممنون میشم کسی جواب بده
منخوابدیدمکامیونخودمونرودارممیرونمبابچههامبودمبعدشوهرماومدسوارشدوقتیشوهرم سوارشدمنهولکردمرفتمبهاونطرف.رویپلبودیمیهدفعهاحساسکردمباکامیونافتادیمپایینولی هیچاتفاقی برایمان نیافتادحتی کامیون هم چیزی نشد .منگفتمیا ابوالفضل
سلام خواب دیدم دارم کامیون میرونم باسرعت بالا.کامیونم واسه یکی ازدوستاست
من تو بیداری کامیونی ندارم اما تو خواب دیدم یه کامیون سفیدو دارم میفروشم چرخاشم یادمه لاستیکاش خیلی پوسیده و کهنه بود