بالارفتن از پلكان در خواب ، نشانة سعادت و خوشبختي فراوان است .
2ـ افتادن از پله ها در خواب ، نشانة آن است كه از روي حسادت از شما بيزار خواهد شد .
3ـ پايين آمدن از پلكان در خواب ، نشانة آن است كه روابط عاشقانة شما به شكست خواهد انجاميد .
4ـ ديدن پلكاني پهن و زيبا در خواب ، نشانة بدست آوردن شهرت و ثروت است .
5ـ اگر خواب ببينيد ديگران از پلكان پايين مي روند ، نشانة آن است كه اوضاع نامساعد جاي فراغت و آسايش را خواهد گرفت .
6ـ نشستن بر پله ها در خواب ، نشانة آن است كه به تدريج بر ثروت شما افزوده خواهد شد .



خواب ديدم قصد بالا رفتن از پله هايي را داريم كه ناگهان زمين لرزه رخداد و پله ها شروع به ريزش كرد ولي ما با سختي از باقيمانده پله ها و شيب باقيمانده بالا رفتيم و بالاخره به بالا رسيدم
من خواب دیدم که 2 تا از بهترن دوستانم پالای پله روبه روی هم واساده بودن من هم وسط اونا بودم که ک از اونا دستشو انداخت پشت گردنم و منو از پله ها انداخت پایین.
به نظرتون تعبرش چیه؟
من خواب دیدم که یک پله بسیار بلند سفید و شیشه است من بسیار به مشکل به طرف بالا میروم در بلند جای از پله که میرسم در بینی پله ها میپیچم و به کمک مردم بیرون میایم ،، لطفا تعبیر خواب ام را جواب بیتین منتظرم.
سلام
یکی از همکاران من یه پسر جوون ومجرده.چند ماهی که مرتب خوابش ومیبینم.تو ی خواب میبینم که قصد رفتن به جاهای مختلف رو دارم مثل دانشگاه،خونه و ...بعد این همکارم با ماشینش میاد و من روتا مقصد میرسونه.توی اخرین خوابم بعد از رسیدن به مقصد ایشون با من از ماشین پیاده شد و با هم از در ردیف پله ی طولانی بالا رفتیم.اون به راحتی بالا می رفت ولی من حین بالا رفتن به خورده با مشکل مواجه شدم ولی در نهایت هر دومون به راحتی وموفقیت پله ها رو بالا رفتیم و به مقصدمون که یه کلاس درس در دانشگاه بود رسیدیم.
ممنون میشم اگه این خوابامو که تقریبا یه موضوع تکراری دارن و واسم تعبیر کنید.
درخواب پلكانى زيبا وپهن ديدم و ازآن بالا رفتم اين پالكان حركت كرد و مرا به هواپيمايى بزرگ رساند