شنبه, ژوئن 27, 2026

تعبیر خواب دعا

1ـ اگر خواب ببينيد دعا مي خوانيد ، نشانة آن است كه دشمناني پنهاني شما را ترغيب مي كنند . و شما در آن هنگام به حمايت و همبستگي دوستان نيازمند خواهيد شد تا از شر دشمنان نجات پيدا كنيد .

2ـ اگر خواب ببينيد ديگران در حال دعا خواندن هستند ، نشانة آن است كه خطري دوستان شما را تهديد مي كند .

80 نظرات

  1. سلام من بعد از خوردن سحری این خوابو دیدم
    دیدم که:روی تراس خونمون دارن به مردم سحری میدن و مردم از روی دیوار میومدن تا سحری ببرن.
    نزدیکای صبح داشتم میرفتم توالت که یهو دستم به یه چیز سیاه و بزرگ خورد.تا نگاه کردم گفت واق و فرار کرد منم جیغ زدم.اطرافمو که دیدم رو دیوار تراس یه عالمه سگ نر و ماده دیدم که فقط سرشون معلوم میشد.سگای سیاه هم بودن.منم ترسیدم اومدم تو درو بستم
    سگ تا فهمید ازش میترسم اومد که بیاد تو اما نتونست.بعد با یه حالت زاری و گریه بند آخر دعای جوشن کبیر(سبحانک یا لا……)میخوند.تو خواب گفتم با خودم که این سگا هم نمیخوان مث سگای در جهنم باشنومیخوان که مث سگ اصحاب کهف باشن

  2. سلام
    من خواب دیدم که در حال خواندن دعای جوشن کبیر می باشم.
    می خواستم لطف کنید و تعبیر آن را برای بنده بیان فرمایید.
    با تشکر
    حسینی
    پاسخ | پاسخ به همراه نقل قول | نقل قول | گزارش به مدیریت سایت

  3. دوست عزیز تعبیر خواب شما رو بر اساس تجارب خودم از تعبیر خوابهایی که دیدم بیان میکنم . اگر در خواب دیدید دعا میخوانید یعنی دعای شما مستجاب میشود اما مشروط بر اینکه دعا رو بطور کامل تا آخر آن بخوانید یعنی اگر دعا رو کامل تا آخر آن بخوانید حاجت شما بطور کامل برآورده میشود اما اگر دعا رو نصفه و ناتمام رها کنید ابتدا حاجت خود را بدست می آورید ولی در آخر آن را از دست میدهید و از دستتان میرود. و اگر قسمتهایی از دعا رو خواندید و قسمتهایی از آنرا نخواندید قسمتهایی که نخواندیدی از دسترسی به حاجت خود دور میشوید وقسمتهایی که دعا رو خواندید یعنی دوباره به حاجت خود دسترسی پیدا میکنید و به آن میرسید.

  4. سلام خسته نیاشید.
    من خواب دیدیم که داشتم دعای اللهم ادخل علی اهل القبور السرور رو از حفظ میخوندم در صورتی که تور بیداری اصلا حفظش نیستم و تا حلا هم نخونده بودمش .
    ازتون خواهش میکنم تعبیر خواب من رو بگین

  5. سلام من خواب دیدم شیطون با حالت 1مرد توی پشت بوم اومد سراغم..من اونجا نمازم تموم شده بود اومد و ترسوند منو..فک کردم دزده که فهمیدم شیطان خیلی ترسیدم و در رو بستم و موند پشت بوم ولی ترس داشتم هنوز چون با صدای ترسناک حرفغ میزد..منم با صدا و کیفیت صدای عبدالباسط شروع کردم بلند سوره حمد رو خوندم و آروم شدم و بعد تا اهدنا صراط الذین معمولی خوندمش و بعد دعای امام زمان رو خوندم.پشت در نشستم و دیدم در رو سوراخ کرد و من با چوبی که اون سورهخ رو درست کرده بود از همون سوراخ زدمش و چوب رو میکردم دهنش.خواب بعد اذان صبح و قبل طلوع خورشید بود

  6. مواظب باش شیطان زیاد به فکر انحرافته
    به همون چیزی که پناه بردی خوبه : قرآن و دعا

  7. سلام من درشب جمعه خواب دیدم که دعای ندبه در روستای محل کارم گرفتم در صورتی که من در روستای دیگری زندگی می کنم می خواستم تعبیرش را بدانم

  8. با سلام ، تعبير ديدن آوردن دعا (طلسم) به منزل ما و چسبادن آن به ديوار كه قبلا هم اين كار راانجام داده و حتي گفته است و من در خواب از هراس به دنبال او رفته و آن را برداشته تا به آب بياندازم . چون شنيده بودم كه بايد به آب روان سپرده شود .

  9. سلام خواب دیدم در حالی که نذری هم میزدم قسمت از دعای توسل (ارجو نجاه) با خودم تکرار میکردم.
    خواهش میکنم تعبیر خواب من بگید

  10. شب 22ماه رمضون نزدیک سحر خواب دیدم شب 21 هست و تو خونمون مراسم شب قدره و ابوحمزه میخونن همه از دعای شب 19 تعریف میکردن و قرار بود شب 23 هم خونمون مراسم شب قدر باشه

  11. من خواب دیدم که درمراسم دعا هستم همه باچاد های سفید و مشکی رنگی بودند درهم بود یکی قران خواند.بعد یه مر دیدم که با شروالک است که داشت شلوار رسمی کت و شلواری میپوشید خواب کسی رو دیدم که ازش بدم میومد انگاری کسی که دوسش دارم برای اونی که ازش بدم میاد نامه فرستاده بود دیدم هی اون اسمشو لمس میکرد دست خط خودشم بود بعد امدم برم اینور دیدم حجابم برداشته شده که عمو غیر واقعی مو دیدم چون حجاب نداشتم بهم گفت برگرد سر جای اولت خیلی چرت دیدم نه خواهش برام ارسال کنید تعبیرشووووووووو ووو

  12. سلام خسته نباشیددر خواب دیدم در مجلس دعای جوشن کبیر میخواندند من هم بودم و اخر دعا رو خوندم سبحانک لا الا…بعد از اون به مجلس دیگه رفتم داشتن عزاداری و سخنرانی میکردن و گریه میکردن دعا هنوز شروع نشده بود تعبیرش و برام بین کنید با تشکر

  13. خواب ديدم يک مرد ميان سالي شخصي رابراي خواستگاري از من معرفي کرده که همپدرش سيد است وهم مادرش سيده در اين خواب مادر پسره که روبنده سبز داشت تمام لباسهايش سبز بود ازمن خواست که کتاب دعا برايش بياورم مي خواهد دعاي علقمه بخواند من هم برايش آوردم وباهم دعا خوانديم

  14. سلام خسته نباشید در خواب دیدم که کتابی از غیب روی کابینت آشپزخانه ظاهر شد و روی آن نوشته بود دعای جوشن کبیر همسرم کتاب را دید و بلند بلند می گفت الله اکبر الله اکبر
    لطفا تعبیرش را ایمیل کنید با تشکر

  15. سلام خواب دیدم با مامان و مادربزرگم برای نماز خواندن به مسجد رفتیم و جلوی مسجد پر شده بود مجبور شدیم آخر بشینیم که مامان و مادر بزرگم دنبال کتاب دعای جوشن میگشتند چون میگفتند آقای مسجد قراره جوشن و بخونه منم روی یه سجاده سفید که از طرف مسجد پهن شده بود نشستم منتظر بودم نماز شروع بشه

  16. سلام.من چند شب پیش خواب دیدم ک یه جایه مقدس مثل مسجد,حرم امام رضا,امازاده ویه جایی مثل اینا بودم ک این جا قبلا نرفته بودم.اونجا مجلس دعابود ومن تو این مجلس برای پذیرایی داشتم کمک میکردم یا یه جورایی مهماندار بودم تو این مجلس دعای عهد میخوندن و چون من این دعارو حفظ هستم همزمان ک پذیرایی میکردن من هم دعارا زمزمه میکردم و تو خواب تو اینه شکسته ک روز زمین بود ومن از زنین برش داشتم خودمو توش نگاه کردم وگردو نصف پوست دار نصف بدون پوست ک مغزش سفید و زیبا بود هم در خوابم بود.ناگفته نماند ک دعای عهد را خیلی دوست دارم و همون موقع ک تو خواب داشتم میخوندمش خواهرم بیدارم کرد وساعت 5:30صبح بود,اگه تعبیر این خواب بهم بگید یک دنیا ممنون میشم.باتشکر فراوان

  17. خواب دیدم وارد مجلس شب احیا میشم مداح دعای جوشن کبیر رو قسمت > رو میخونه
    منم فقط گریه میکردم
    تعبیرش چیه؟

  18. سلام
    دوستم خواب دیده که من در حال خواندن دعای جوشن کبیر می باشم.
    می خواستم لطف کنید و تعبیر آن را بیان فرمایید.
    با تشکر

  19. اگر دعا را بطور کامل تا آخر بخوانید دعای شما مستجاب و حاجتتان بطور کامل برآورده میشود ولی اگر دعا را نصفه رها کنید یعنی حاجت شما برآوده میشود ولی آنرا از دست میدهید.

  20. سلام. من در خواب در حال خواندن دعای عهد به همراه تلویزیون بودم لطفا تعبیر کنید.

  21. با سلام من بیشتره شبا خواب دعای فرج می بینم هی تو خواب به همه میگم دعا بخونید
    خودم بلندبلند می خونم تهبیرش چیه

  22. من خواب دیدم پسر عمه ام ازم ی کتاب دعایی که دعای توسل داشته باشه خواست,من خیلی سعی کردم از تو خونه براش پیدا کنم ولی روی همه ی کتابها نوشته بود:,زیارت عاشورا و زیارت امیرالمومنین!بر ام خیلی جالب بود .بالاخره یکدونه کتابی که فقط دعا توسل بود پیدا کردم و بهش دادم,اونم کلی به من لبخند زد و تشکر کرد و بعد هم شروع کرد بلند بلند خوندن دعا….در ضمن پسر عمه من سید هستند و حدودا 23یا24سالشونه یعنی جوونن!ممنون میشم اگر زود جوابم را بدید…

  23. درخواب دیدم که جوان ناشناس معلولی همراه با مادرش درحال گریه کردن ودعاکردن هستند,ومادربزرگ وپدربزرگم که فوت کرده است دست مرامیفشارندوهمگ ی باهم دعای فرج رامیخوانیم باتشکر حتما پاسخ دهید

  24. خاهش. میکنم جوابم بدید این خاب خیلی فکرم مشغول کرده
    خاب دیدم توی سالن دانشگاهی ک درس میخوندم بودم خیلی روشنانبود روبه تاریکی بیشتربود ی جمعی دختراونجا بودن ی مردی سوالی مطرح کردمن زودترازهمه جواب دادم به من ی کتاب صحیفه سجادیه دادن. درضمن توی اون جم فقط من ی پلاستیک میوه ی ظرف غذا شیرینی داشتم ی چیزی مثل نذری باشه بعدمن یزره ازغذا خوردم نمیدونم تعبیرش چیه وقتی داشتم کتاب میگرفتم فک کدم قران جایزه گرفتم دلی دیدم صحیفه سجادیه باجلد آبی مشکی بود تعبیرش چیه

  25. سلام
    من دیروز بعد خوردن سحری خواب دیدم با کسی که ی ماه نشون هم هستین نشتیم تو مسجد ی سری ادم هم بودن سیاه و سفید پوشیده بودن گریه میکردن .ماهم داشتیم دعای کمیل میخوندیم ممنون میشم تعبیرشو بگین

  26. من خواب دیدم در غاریبزرگ ایستاده بودم روشن هم بود درون غار مثل دیواری که پر از تونلهای کوچک باشهبود ودر تونلها قطارهایی پارک کرده بودند وبعضی از ریلهاخراب شده بودند من به شوهرم می گفتم چرا این قطارها این جوریند اون جواب داد که قطارهای ایران این جوریند فکر میکنی قطار اروپاست البته روز قبل از خوابم در مورد قطار حرف زده بودیم ولی در مورد غار نه

  27. خواب دیدم همراه شوهر و پسرم و پیرمردی نا شناس با شنیدن صدای اذان به گورستان می رفتیم تعبیرش چیه لطفا

  28. دعای فرج در خواب نشانه ی نزدیکی ظهور وعزیزبودن شما نزدخداوامام عصراست که لابد شما در بعضی ازاموراتتان گرفتاریست ..پس باخواندن دعای فرج فرجی برگرفتاریات ازنزدخدا وناحیه ی امام عصرمیباشد..مگرنه انکه امام زمان فرموده .برای فرج من بسیاردعاکنیدکه فرج من فرج شماست..التماس دعا

  29. خواب میدیدم نبمه شب باخواهرم برای خواندن نماز صبح در مسجداز خانه بیرون رفتیم کوچه ها خیلی خیلی تاریک ومخوف بود من برای غلبه بر ترسمان وهمین طورازترسوشر جن باصدایی که کاملا شنیده میشد تویط دوروبریها شروع به خواندن دعای فرج اما زمان شدم وبعد برادرم را دیدم وآخر دعا بود برای اینکه او متوجه نشود صداینم را آرام کردم.وبیدارشدم

  30. سلام من خواب دیدم یک زن بسیار قد بلند پشت پرده خانه ما ایستاده و صورتشو با روسری پوشونده من هم از ترسم شروع به فرستادن صلوات کردم هر چه بیشتر صلوات میفرستادم اون وحشی تر می شد تا اینکه شروع کردم با صدای بلند و زیبا به خواندن دعای فرج دعا که تموم شد اون از خانه ما بیرون رفت . لطفا تعبیر خواب رو به من بگید
    ممنون

  31. تعبیر خواب خواندن ناد علی با صوت که تلاوت من را یک بچه تپل توی بغل من بود و تکرار میکرد…لطفا اگه ممکنه تعبیر بفرستید به ایمیل من خداوند خیرتان بدهد

  32. سلام و خسته نباشيد،از شما درخواست كمك در تعبير اين خواب را دارم.اگر در خواب شوهرم را در حال جستجو و گشتن كتاب مفاتيح يا قران براى خواندن دعا جوشن كبير ببينند و همچنين در كنارش يك زن غريبه بأشد.اگر براتون زحمت نيست تعبيرش را به ايميلم بفرستيد.

  33. سلام نزديكاي ساعت ٣/٣٠ صبح قبل لاز سحر اين خوابو ديدم كه رفتم با مادرم خريد بعد پدربزگمو ميبينم. منو به يه مجلس دعا وسخنرانى ميبرن اونجا پدرمم مىلينم و يه آقاى ديگه كه من نميشناسم بعد ميخوان جوشن كبير بخونن ولى من پيدا نمىكنم كه بخونم آخر سر مفاتيح خودمو برميدارم و از توش پيدا ميكنم و ميخونم اگه تعبيرشو بگيد ممنون ميشم

  34. با سلام
    خواب دیدم به غار اصحاب کف رفتم و آنها را زیارت می کردم اصحاب کف به حالت نشسته در غار بودن.این خواب شب دیدم خواهش می کنم تعبیرش بهم بگید.

  35. سلام من توی حالت خواب وبیدار بودم که دیدم روی تابلوی دیوار اتاقم 4تا سلام امام حسین (ع) نوشته شده بود آیا معنیش می تونه این باشه که باید همون سلام هارو به اتاقم بزنم؟معنیش چیه؟

  36. سلام
    من خواب دیدم که یه نفر از دوستام زیارت عاشورا میخونه و کتاب زیارت عاشورا رو ب من میده
    این تعبیرش چی میشه؟چرا جوابه سوالا رونمیدین؟

  37. ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺳﻼﻡ
    ﻣﻦ ﺧﻮاﺏ ﺩﻳﺪﻡ ﻛﻠﻲ ﺧﺎﻧﻢ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺟﻠﺴﻪ ﺩﻋﺎ ﺗﻮ ﻓﻀﺎﻱ ﺁﺯاﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﺮﺗﺐ و ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﻣﻦ و ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻥ ﺑﻮﺩﻳﻢ ﻫﻤﻪ ﻫﻢ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﻜﻲ ﺩاﺷﺘﻴﻢ . ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺩاﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﻔﺎﺗﻴﺢ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﮔﻲ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﻋﺎ ﻣﻴﺨﻮﻧﺪﻡ ﺩﻋﺎ ﻫﺎﻱ ﻣﻦ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﻭﻟﻲ ﺑﻌﺪ اﺯ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻳﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﮔﻔﺖ ﺯﻳﺎﺭﺕ ﻋﺎﺷﻮﺭا ﺑﺨﻮﻧﻴﻢ ﻫﻤﻪ ﻣﻔﺎﺗﻴﺤﺎﺷﻮﻧﻮ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ و ﺷﺮﻭﻉ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻣﻨﻢ ﻣﻔﺎﺗﻴﻤﻮ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﻭﻟﻲ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﮕﺸﺘﻢ ﺯﻳﺎﺭﺕ ﻋﺎﺷﻮﺭا ﺭﻭ ﭘﻴﺪا ﻧﻤﻴﻜﺮﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺧﻮاﺏ ﻫﻤﺶ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﻴﮕﻔﺘﻢ اﺷﻜﺎﻟﻲ ﻧﺪاﺭﻩ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺗﻤﻮﻣﻪ ﺩﻋﺎﻫﺎﻣﻮ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﻳﻪ ﺩﻓﻌﻪ ﺧﻮاﺏ ﻣﻴﺪﻳﻢ ﻛﻪ ﺧﻮاﺑﻢ و ﺭﻭﺯ ﻳﻚ ﺷﻨﺒﻪ ﻫﺴﺖ و ﻣﻦ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺒﺤﻢ ﻗﻀﺎ ﺷﺪﻩ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻫﻢ ﻛﻪ اﺯ ﺧﻮاﺏ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺳﺎﻋﺖ 5:30 ﺻﺒﺢ ﺑﻮﺩ.
    ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ ﺗﻌﺒﻴﺮﺷﻮ ﻭاﺳﻢ اﻳﻤﻴﻞ ﻛﻨﻴﺪ
    اﺯﺗﻮﻥ ﺧﻮاﻫﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻭاﺳﻢ اﻳﻤﻴﻞ ﻛﻨﻴﺪ
    ﻣﻤﻨﻮﻥ

  38. سلام من اساعت قبل از اذان صبح دیدم مردهام و توجهنم کنا اتش هستم وداشتم به خداالتماس میکردم که منو این دنیا بفرسته میشه تعبیرشوبه ایمیلم بفرستین؟

  39. سلام من دیشب خواب دیدم انگار همه ادما جمع اندخونه یکی ازهمسایه هامون بعد منم داشتم میرفتم دیدم داره صدای دعای کمیل میاد منم یکمشو ایسادم روب قبله وخوندموگریه کردم بعد انگار دیدم بچه دارم اونم دختر داشت می گف مامان بهم داشتم بازی میکردم باهاش از خواب پریدم تعبیرش چیه؟

  40. خواب دیدم دعای عهد میخوانم و وقتی بیدار شدم هم داشتم دعا را میخواندم می گفتم الهم بلغ مولانا الامام الهادی المهدي القائم بامرک

  41. در خواب دیدم ک عمویم ک فوت کرده است دعای ندبه میخواند.در حالی ک مادر و نا پدریم به سوی مراسم تشیع جنازه ی عمویم میرفتند….هر سه فرد فوت کرده اند

  42. خواب دیدم عمویم در مسجد محل دعا ندبه میخواند و من گوش میکردم و در همین حال من و مادرم و دخترم اماده میشدیم برای مراسم فوت عموی مزکوره….یکی دیگر از عمو ها حال بدی داشت.تمامی اشخاص به جز خودم و دخترم در قید حیاط نیستند

  43. سلام من خواب دیدم که کف دست راستم، با خودکار ، دعای فرج نوشته شده .
    آیا تعبیری داره؟

  44. سلام ,خسته نباشید ,تعبیر خواب دیدین دعای توسل چیه,اگر با کسی همراه شروع به خوندن دعای توسل کنیم,چه مفهومی میتونه داشته باشه

  45. خواب دیدم که برای یه حاجتی خیلی ناراحتبودم بعدش داییم(داییم که مداحه به من گفت چرا ناراحتی بیا این تسبیح رو بگیر)به من یه تسبیح ابی رنگ داد به من گفت این تسبیح ماله امام حسینه بعد من بهش گفتم از کربلا اوردی گفت این ماله خوده امام حسینه

  46. خواب دیم که برای یه حاجتی خییلی ناراحت بودم بعد داییم که مداحه به من گفت چرا ناراحتی بیا این تسبی رو بگیر تسبیح ابی رنگ بود و به من گفت این ماله امام حسین(ع) است ومن بهش گفتم از کربلا اوردی گفت این ماله خوده امام حسین(ع) است لطفن تعبیر خواب مرا بگویید متشکر

  47. سلام وقتی خو اب می بینید به کسی نگید 1- بگید خواب دیدم یا محمدص خیر باشد یا علی ع 2- 3بار صلوات و3بار اب بصورتتون بزنید وبه درخت سبز واب وقران نگاه کنید 3-وحمدوتوحید بخونید و اب وسبزه ومیوه درخت پاکی وروشنایی و مار وپول مال وثروت ویا کبوتر ویا پرنده خبر خوش انشال.. سعی کنید خودتون با توجه به اینها که گفتم تعبیر کنید بخدا خواب دیدم تو تاریکی شمع روشن کردم وبا دخترم داریم میریم گفتم شمع خوب هست زیارت باور کنید همیشه تهران میرفتم ولی اونروز با توجه به اتوبوس خدا خواست راننده نیمه شعبان بود تومشیر بردمون جمکران دعا خوندن ونماز خوندن رو زیارت نذر و.. تعبیر کنید انشال.. که همه خوابها به برکت خبر خوب وزیارت ختم بشه انشا..

  48. در شب اربعین امام حسین خواب دیدم برا دانش آموزانم دارم دعای الهی عظم البلا میخونم وبچه ها دارند بامن میخونند

  49. Slm.man khab didam k tu ye makane moghadasi hastam kechand nafar ham unja hastan behem goftan bargard ru b emamzade doaye farajo bekhun manam bargashtam khundam.benazaretun che taabiri miyune dashte bashe?

  50. سلام من خواب دیدم که دارن دعای فرج میخونن و من هم صدا شدم ودارم میخونم و احساس غمی داشتم و در عین اینکه دعا رو میخوندم با یک حالت ملتمسانه میگفتم که یا امام زمان با اومدنت مشکلا حل میشه پس بیا

  51. سلام من خواب دیدم رو سجده دارم سجده ی زیارت عاشورا رو میخونم. یعنی چی؟ تعبیرش چیه؟

  52. باسلام . من بعد سحر خواب دیدم که دوتا زیارت عاشورا که انگار دوتا ادم هستن ولی دیده نمیشن داخل خونمون از دنبال من میان من میترسم
    میخام طبقه پایین بیام اما میگم ترس نداره اما میترسم

  53. سلام من خواب دیدم نشستم روی صندلی تو پارک و کسی که دوسش دارمو میبینم که داره والیبال بازی میکنه,بعد بلند شدم رفتم اونم اومد پیشم گفت بریم حرف بزنیم رفتیم بعد گفتن پلیس اومده همه فرار کردیم بعد رعدو برق زد جوری که همه روی زمین چهار دستو پا نیرفتن از جلو مسجد رد شدیم که جوشن کبیرو میخوندن,از مسجد که رد شدیم همه چی مثله اولش شد,ولی خبری از اون نفر نبود دوستاشو میدیدم با موتور همشون میرفتن,هوا هم تاریک بود,تعبیر این خواب چیه؟من علاقه زیادی به اون شخص دارم,و خیلی دوس دارم بهش برسم

  54. من خواب دیدم شیطان به یه شکل وحشتناک اومد توی یه جایی مثل غار مانند بودم. (همون شب یه گناهی انجام داده بودم) توی خواب اسم کسی که منو به اون گناه ترغیب کرد هم بود و یه طورایی انگار منو به سمت پرتگاه می کشوند اما من طرف پرتگاه نرفتم بعدش من داشتم دعای فرج الهم کل ولیک رو می خوند و قسمت آخرش رو هی بلند با صدا تکرار می کردم برحمتک یا الرحم الراحمین رو هی تکرار می کردم و در آخر بلند گفتم یا فاطمه زهرا منو کمک بده که از خواب بیدار شدم…
    بعدش توبه کردم از اون گناه خواستم تعبیرش رو بدونم

  55. سلام من خواب دیدم دخترهمسایمون که اسمش فاطمه ست اومدخونمون وبمن گفت امشب یعنی سه شنبه شب مجلس زیارت عاشورا داریم ودعوتین دوستت هم دعوت کن البته گفت مامانت گفته دوستت رو دعوت کن اسم مادرم هم فاطمه ست لطفا جوابشو بهم بگید

  56. من خواب دیدم برای مردم با صدای بلند دعا میخوانم و انها هم تکرار میکنند.و در خواب دیدم که هنگام خارج از منزل برف خیلی زیادی میاد از اسمان.لطفا جوابش را ب جمیلم بفرستید

  57. سلام من خواب دیدم تو خونمون مراسم چهلم یکی از اقوام که پدر شهیده و من و خانواده م در حال پختن غذای مراسم و تو خیابونمون هستیم که اقوامم حضور دارن بعد یه دفعه یکی از همسایه ها که پسرش مییدونم عقد کرده خانمش با سرو صدا کل میاره خونه اما همه چی مذهبی بود عروس لباس سفید به تن داشت امت محجبه .بعد از صرف شام در یک محیط بزرگ همه اقوام رو به قبله برای شروع دعای جوشن نشسته بودن که منم در صف اول کنار خانما رو به قبله نشسته بودم که یهو دهانم باز شد و انگار بهم الهام شده باشه فقط میگفت باید اینو بخونی شروع کردم به بلند خواندن دعای فرج که همه با من شروع کردن اما یه عده میگفتن این چرا دعای فرج میخونه نباید اول دعای فرج خونده بشه یادمه بعدش همه باهم خوندن اما فقط یک خط رو چون داد زده بودم کیخوندم صدام گرفت نخوندم و چون همه داشتن میخوندن مشخص نبود بعد دوباره هم صدا شدم . لطفا تعبیرش رو بهم بگید ممنونم البته بگم این خواب ساعت ۹ونیم تا ۱۱و نیم صبح دیده شده و خیلی ناراحت بودم

  58. سلام خسته نباشید من خواب دیدم که جلوم یه کتاب قهوه ای رنگی هست و کنارم ی پیرمرد با یه دختر صحبت میکرد پیرمرده بمن میگفت دعاب عهد بخون

  59. سلام وقتتون بخیر
    من تا بحال چندین بار خواب دیدم که در حال خواندن قسمت یا وجیها عند الله از دعای توسل هستم ب طوری ک وقتی بیدار میشم هنوز دارم این ذکر رو میگم میشه بهم بگید تعبیرش چی هست .

  60. سلام با تشکر از شما و راهنمایی هاتون. من امروز صبح با یه خوابی از خواب بیدار شدم که مطمعنم تعبییر داره چون نه بهش فکر کرده بودم نه تو این شرایط بودم چندوقته. خواب دیدم که با مردم تو یه مسجد هستیم و اذان پخش میشد نمیدونم اذان چه موقعی بود فقط صدای اذان رو میشنیدم و همش صلوات میفرستادیم و دعا میکردیم و یادمه دعا برا فرج آقا رو از ته دل و با التماس از خدا میخواستیم من دستامو قشنگ بالا برده بودم و ازخدا عاجزانه طلب فرج آقا رو میکردم و اینکه یادمه خودم و یه عده ای رو ویلچر نشسته بودیم و توان حرکت با پاهامونو نداشتیم . ازتون ممنونم اگه تعبیرخوابم رو به ایمیلم بفرستید اجرتون با امام زمان(عج) از صبحه دلم گرفته بابت این خواب لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم.

  61. من خواب دیدم ک دعای فرج از تلویزیون پخش میشد و من با شنیدن صدای دعا دلم خیلی گرفت و به شدت دلتنگ مادرم شده بودم که یک سال پیش در اثر سرطان فوت کرده و گریه میکردم خاله ام هم کنارم بود و او هم دلتنگ مادرم و گریه میکرد.

  62. در خواب دیدم که تند تند برای امام زمان دعای( الهم اجل ولی کل فرج)…رامیخواندم اگر میشود این خواب را برایم تعبیر کنید.

  63. خواب دیدم‌ که رفتم‌‌ خونه ی عموم وبراشون دعای فرج اللهم عظم‌ البلاءراخواندم ولی انهاخواب بودن ومن تنها دعاراخواندم‌ فقط یک پسربچه یامحمدویاعلی روبامن خواندتعبیرش چیست

  64. سلام من خواب دیدم در کلاس دعای فرج را برای دانش اموزان می خوانم وانها هم تکرار می کنند ویک دوست قدیمی هم در ان کلاس است

  65. سلام نزدیک غروب ماه رمضان خواب دیدم که تلویزیون باصدای زیبایی دعای فرج(اللهم کن لولیک)را میخواند ومن نیز با او میخواندم ولذت میبردم وتاآخر دعا رو خواندم.تعبیر خوابم چیست؟؟ممنون میشم

  66. سلام.لطفا پاسخ بدین که تعبیر این خوابم چی میشه.
    من دیشب خواب دیدم که بارون میبارید و منم رفتم زیر بارون،و دعای الهم کن الولیک رو خوندم.

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقاله قبلی
مقاله بعدی
مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر