1- اگر در خواب دختري زيبا ببينيد ، علامت آن است كه در آينده زندگي آسوده اي خواهيد داشت و در محيط خانواده اي لبريز از نشاط به سر خواهيد برد . اگر در خواب دختري لاغر و رنگ پريده ببينيد ، علامت آن است كه در خانوادة شما فردي معلول خواهد شد و ناراحتي او ديگر افراد خانواده را نيز اندوهگين خواهد ساخت .
2ـ اگر مردي خواب ببيند دختر است ، علامت آن است كه فردي سست اراده ، يا هنر پيشه اي خواهد شد كه نقش زنان را بازي مي كند .
3ـ اگر دختر خود را به خواب ببينيد ، نشانة آن است كه وقايعي راه بر لذت و هماهنگي مي گشايد .
4- اگر خواب ببينيد دخترتان به حرفهاي شما گوش نمي دهد ، نشانة آن است كه در آينده در زندگي خود عذاب خواهيد كشيد .



خواب دیدن داخل یک اتوبوس با جن
سلام
من تو خواب دیدم یک زن خوشکل داشتم و زنم جلوی من زایمان کرد و یک دختر خوشکل زایید.
معمولا بچه بعد از بدنیا اومدن گریه میکنه ولی اون دختر بچه می خندید.
خیلی خواب عجیبی بود.
میشه برام تعبیرش کنید؟
درون پاكي داري پس حفظش كن و آلوده به مسائل بي ارزش نشو آينده بهتري در انتظارت است البته آينده اي كه خودت ميسازي
من در خواب دیدم که مادربزرگم که سید است به مادرم گفته بود که به من بگوید بعد از پایان محرم و صفر یک دختر حامله بشم لطفاا جوابمو بدین برام مهمه !!!!!
خواب دیدم خوشکل شده ام و همه از زیبایی ام شگفت زده شدهاند
قبل از انجام هر كاري به خودت بگو از پسش بر مياي و اعتماد به نفست رو بيشتر كن يكي از راههاي افزايش اعتماد بنفس شركت در كارهاي گروهي مثل ورزش كردن است
سلام دوستم خواب دیده که من یک بچه پسر تپل دارم در حالی که ما هنوز بچه دار د نشده ایم تعبیرش چیه؟
شما در آينده صاحب دختر خواهيد شد
خوب ميشي
khab didam yek dokhtar bache kheyli khoshkel be donya avardam dar sourati ke hanouz ezdevaj nakardam va hamintor chand vaqt pish doustam hamin khabo vasam dide bod mikhastam taabiresh bedounam, merc,bay.
بزودي ازدواج ميكني
خواب دیدم که در حال حمام کردن،دختر بچه ای-5 و 6 ساله- به داخل حمام آمده و من سعی دارم او را بیرون کنم ولی هر کاری که می کنم بیرون نمی رود و می گوید می خواهم در حمام بمانم.در حال بیرون کردن او بودم که از خواب پریدم ولی باز هم او از حمام بیرون نرفت.لطفا هر چه زود تر جوابم را بدهید .با تشکر.
سلام من خواب دیدم با دختر 5.6ساله ای بازی میکنم ولذت میبریم و اون دختر بچه خواهر دوس پسرم هست (البته الان با دوس پسرم قهر هستم )و دوس پسرم اصلا خواهر نداره میشه برام تعبیر کنید :-?:
كودك در اينجا نشانه معصوميت است و شما گناهي مرتكب شديد كه بايد به درگاه خداوند توبه كنيد
salaam ,
khaaleye khanumam khaab dideh ke mano zanam ye khuneye bozorg baa maashin haaye model baalaa daarim va saahebe 1 dokhtare besyaar zibaa baa cheshmaane aabi va zibaa hastim va 1 mehmuniye bozorg gereftim
ta’biresh chiyeh?
خواب دیدم من نه ماهه حامله هستم ولی یه دختر بچه خوشگل و سفید تو بغمل و بامادرم رفتیم بازار پارچه فروشا و اونجا دیدم دخترم توء بغمل نفس نمی کشه که مادرم و صدا زدم و زنگ زدن اورژانس و اومدن و دخترمو با خودشون بردن و بعد رفتم جلوی بیمارستانی که بیشتر شبیه یه خونه قدیمی بود و یه مردی که لباس معمولی تنش بود اومد و گفت که بچه م توء شکمم نافش بریده و مرده لطفاً بگید تعبیرش خوبه یا بده؟ یا اصلا تعبیرش چیه؟ ممنون
شمشير عربي به من داده شد كه وقتي از نيام بيرون كشيده مي شود بسيار نوراني است وبصورت كامل ازنيام بيرون نمي آيد و قوس آن بيشتر ميشود
خواب ديدم يكي از اقواممون حامه شده و يك دختر سفيد و زيبا تو شكوشه و مامان من اون بچه رو از شكم اون زن دراورد تعبير اين چي ميشه؟
خوابدیدم یک دختربچه زیبا ازمن نان خواسته است
خواب ديدم يه دختر كوچولوي خوشكل بغلمه ازم جدا نميشه تا ميخوام بذارمش زمين گريه ميكنه ميگه بغلم كن منم هرجا ميرم باخودم ميبرمش.هي بوسش ميكنم.همه حسوديمو ميكردن كه دختر كوجولو فقط منو ميخواد.
معنيش چيه؟
سلام مادرم خواب يكي از دوستانم رو ديده بود كه به تازگي ازدواج كرده، ديده بود حامله است و با شوهرش مشكل پيدا كرده و در حال گريه است و به خانه ي ما اومده
سلام من دختر عمویی خود رادرخواب دیدام تعبیراش چیه؟
لصفا دوستانی که احتمالا پرخوری کردن نیان چرندیاتی رو که دیدن بنویسن .
با تشکر
شیطان بزرگ!!!!
تو خواب دیدم دختر بچه به دنیا اوردم به بسیار زیبا بودش.توجه همه رو جلب کرده بود.
منم خواب دیدم یه دخترزیبا به دنیا اوردم که بد به دنیا اومدنش شروع کرد به راه رفتن 😕 خیلی برام عجیب بود لطفا یکی بگی یعنی چی
شما در اینده صاحب پسر بچه میشوید
سلام .
من چند شبه که بی دلبل همش خواب میبینم دختر دارم که خیلی هم تو خواب دوستش دارم گاهی میدونم بچه خودمه گاهی اینگار به فرزندی قبول کردم حتی یک شب خواب دیدم دارم زایمان میکنم من مجردم! جالبه که دوستم هم خواب دیده من حاملم ولی خودم و خونوادم ازین بابت ناراحتیم تو خواب.
میشه برام تعبیرش کنید؟
ممنون میشم.
خواب دیدم که دختری طبق معیار خودم تقریبا خودش جوری به من نزدیک میکند که از او خواستگاری کنم خیلی هم مومن بود تعبیرش چیست
سلام خواب دیدم که زنی در حال زایمان بودو جمعیتی کنارم دعا و صلوات میفرستادن اما زایمان انجام نشد سخت بود اصرار کردم به بیمارستان انتقال بدن من کنار بودم نگاه میکردم که همگی میگفتن اون زن تو بودی و صدای بچه یه امد من جدا شدم و نفهمیدم زایمان شد یا نه؟ اورژانسی مرسی زودتر جواب بدید
خواب دیدم بسری که دوسش دارم با دختر کوری دوست شده
خیلی دوسش داره!
میشه تعبیرشو بگید.خیلی خواب بدی بود…!
سلام من خواب دیدم که توی یکی از اتاق های خونمون منو بابام با یکی دیگه که یادم نمیاد کی بود نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم من از اتاق اومدم بیرون نمیدونم مخواستم چیکار کنم که فکر کنم جلوی در خونمون(در خونمون باز بود)یا کنار یه گلون بزرگ توخونمون(ماهمچی ن گلدونی نداریم)یه دختر بچه ای نمیدونم داشت گریه میکرد یا میخندید دیم با خنده خیلی خوش اخلا بهش گفتم عزیزم چی شده اون گفت مامانمو گم کردم منم بهش گفتم ناراحت نباش عزیزم بعدش گرفتمش بغل اورمش خونمون توی همون اتاقه گفتم با با این دختره گم شده بعد نمیدونم واسه چی بابام گفت ببین اگه ما بودیم که این دختره نمی اومد پیشمون بعد فکر کنمدختره تو بغلم میخندید که حدود 5سالش بود.
ممنون میشم اگه تعبیرش رو به ایمیلم بفرستید
احتمالا شما در اینده صاحب پسر میشوید
خواب دیدم یه پسر بچه تو بغلم گرفتم و با لپهای قشنگش بازی میکردم آخه خیلی ذوست داشتنی بود از اون قیافه های داشت که همیشه دوست داشتم بعد از اون شروع کردم به شیر دادن بهش بعدش تو خواب متوجه شدم که مادرشم.من هنوز مجردم
سلام
من خواب دیدم با زن زیبایی ازدواج کردم که بعد از اون همه اطرافیانم به من میگفتند خوش به حالت عجب زن زیبایی داری
میشه بگید تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟؟
سلام-من خیلی سالهای قبل خواب دیدم جنیان بزرگ مرا درمجلسی که در سرایی یا مکانی فرش پهن شده دعوت کردند بمحض وارد شدنم همه باعزت واحترام فراوان مرا تحویل گرفته و درکنار بزرگ وپیر مجلس جای دادند (اما انگار حضورم یکی از آنهارا می آزرده است ) خطاب بمن گفتند هرچه بپرسی بتو پاسخ می دهیم منهم از دنیای پس ازمرگ برزخ ونیز چیزهای ناشناخته خیلی پرسیدم وهمه پاسخهایم راگرفتم فقط درآخر بمن گفتند شما چشم برزخی خواهیدداشت-این خواب رابه یک روحانی گفتم باتمسخر جواب داد وهنوز درتعجبم وتعبیری نیافتم درواقع معبر خوبی نبود 0لطفا تعبیری درست براین خوابم بیببید
سلام . خواب دیدم یه بچه دارم که تازه بدنیا اومده خیلی خیلی دوستش دارم و بهمش شیر می دم ولی نمی خوام کسی بفهمه چون من مجردم . بچه هی بهم می خندید
سلام/.
خواب دیدم با یه دختر زیبا غریبه . لباس سبز . سفید پوست و چشمای مشکی دوست بودم و باهاش قدم میزدم .ولی نمیدونم کی بود غریبه بود .
خواب ديدم با يكي از دوستام داريم ميريم جايي كه gom مي شيم و سر از يه جاي ديكه درمياريم و اونجا يكي ديكه از دوستامونو ميبينيم كه حامله شده…. البته دوستم ازدواج نكرده اما تو خواب انكار ازدواج كرده بود..
سلام خسته نباشید من توی خواب دیدم که یک دختر 6-7ساله دارم هتوی خون ام که مثل این است که دختر خودمه ،در ضمن من فقط یک پسر 7ساله دارم.
سلام من یک زن هستم که فقط یک پسر هفت ساله دارم ولی در خوابدیدم که یک دختر هفت ساله در خونه ما هست مثل اینکه اونم دختر من بود در خواب لطفا تعبیرش کنید ممنون
من خوب دیدم یه دختر 18-19 ساله روگرفتم تو بغل باتمام وجود بوسش کردم ویه نفردیگه کنارمون بود به همین دلیل دختری که تو بغل گرفته بودم به من گفت جلوی اون نمیشه بعدا که خونه خالی شد …. منم قبول کردم .وقتی از خواب بیدار شدم خیلی حال اشفته ای داشتم برای همین مادرم منو برد پیش ملا اونم گفت به تو خسران میخوره .حالا شما زحجمت بکشین خابم رو تعبیر کنید وبگین معنی خسران چیه .جون هرکی دوست داری جوابمو بده .به خدا دل تو دلم نیست
با سلام من خواب دیدم که دختربچه ای رو پیدا کردم و به خونه بردم بعد از یه مدت که خانوادش رو پیدا کردم پدر بچه گفت من این بچه رو نمیخوام و تو باید ازش نگهداری کنی
لطفا بگید تعبیرش چیه
سلام خواهر خواب دیده من و خواهر کوچیکم که هنوز ازدواج نکردیم هر دو تامون حامله هستیم و هر دور با اینکه ازدواج نکرده بودیم و لی لباس عروس داشتیم و اینکه خانواده هم زیاد به این موضع اهمیت نمی دادن میشه تعبیرشو بگین ممنون
سلام من دیشب خواب یه بچه ای رو دیدم که همش میخنده با دندونای سفید و مرتب.تعبیرش چیه.مرسی
سلام. لطفا خوابم را تعبیر کنید خیلی مهم است.وقتی 17ساله بودم خواب آینده ام را دیدم به طوری که وقتی از خواب بلند شدم خیلی متحیر و گیج شده بودم.در عالم خواب سنم بیشتر بود قدم بلند و خوش اندام بودم ابروهام اصلاح شده بود و یک دختر چند ماهه بسیار زیبا با موهای بور وچشمان رنگی در بغلم بود که فرزندم بود ویک مرد زیبا با مه های بور بلند خوش تیپ و خوش اندام بودکه اون هم شوهرم بود(هما اینها در عالم خواب بود)بعد من با بچه ای که در بغل داشتم از پله ها یکی یکی و با آرامش بالل میرفتم و همسرم جلوی من بود و از پله بالا میرفت پله ها را تا آخر طی کردیم تا به باللی پشت بام رسیدیم و شوهرم از من و بچه ای که در بغل داشتم عکس گرفت.(من الان 32 سال دارم خواب خوبی بود ولی تا الن که تعبیر نشده لطفا مرا از تعبیرش آگاه کنید)
سلام.وقتی 14ساله بودم خواب دیدم در یک کوچه خرابه ای به دنبال خواهر کوچکم مدویدم که یکمرتبه صحنه عوض شد و من خودم را دیدم در حالی که تمام لباسهام سفید بود مقنعه ام ورو انداز و زیرانداز کلا همه چی سفید و خوب بودمن با تعجب رواندازم را کنار زدم و با تعجب به اطرافم نگاه میکردم و میگفتم من کجا هستم و دیدم 6تا فرشته سفید پوش که 3تاشون یک سمت من و3 تای دیگر سمت دیگر من نشسته بودند به من تعظیم کردند و گفتند چه میخواهی یا حضرت فاطمه.(با حالت متحیری از خواب بیدار شدم خیلی خواب تکان دهند ها یبرام بود)تطفا برایم تعبیرش کنید.با تشکر
با سلام.خواب دیدم پنجره اتاقم باز شده بود و یک باد خیلی ملایمی میوزید و یک پرده حریر سفید خیلی نازکی آویزان بود که وزش باد آن را حرکت میداد به این سمت وآن سمت.بعد من رو ی تختخوابم خوابیده بودم و یک مرد جوانی با لباس سفید بلند کنار من از ناحیه پهلو دراز کشیده بود و دستش خیلی نورانی بود مثل مهتابی شده بود دستش با نور سفیدی میدرخشید و دستش را روی من که به کمر خوابیده بودم گذاشته بود.(از دیدن این خواب خیلی متعجب شدم)اون مرد جوان قبلا خواستگار من بود وقتی این خواب را دیدم تازه با هم دعوامون شده بود و از هم جدا شده بودیم و اون مرد اصلا آدم پاک و مومنی نبود..لطفا تعبیر خوابم را بگویید.
با سلام . دوستم برام خواب دیده بود که یک مار سیاه بزرگ سه سر به من داشت حمله میکرد.لطفا تعبیرش را بگویید.
سلام دوستم خواب ماه رجب امسال خوابی در مورد من دید به ابن صورت که:من در عالم خواب چادر عبایی سبز رنگ با گلهای سفید رنگی پوشیده بودم و یک مقنعه سفید رنگی زیر چادر پوشیده بودم و یک کتاب که نمیدونم قرآن یا دعا بود در دست داشتم و صورتم نورانی و زیبا بود و میدرخشید.لطفا تعبیرش کنید.
سلا پدرم خواب ديدن كه من بچه دار شدم اين چه تعبيري داره؟
این خواب برای من چند بار تکرارشده است
دوست من دختری را دوست داشت ولی عرضه ی نگهداشتنش رو نداشت من هم از اون دختر خیلی خوشم اومد اما در یک هادسه ای که برای من پیش اومد دیگه پیداش نکردم
لطفا تعبیر خوابم را بگویید
1)برادرم خواب دیده که من صاحب دختر بچه زیبای شده ام تعبیرش چی میتونه باشه .
2) خودم خواب دیدم که وارد خانه ای جدید شده ام درضمن پدر و مادرم و برادرم نیز در همان خانه ساکن بودند تعبیر آنرا میخواستم .
3) در خواب دیدم سر پسر خواهرم را میبردیم ولی سر جدانشد تعبیر ش را میخواستم
سلام
من خواب دیدم که یه دختر بچه خیلی خوشکل دارم طوری که همه دارند ازش تعریف می کنند و همه خانواده ام میگن این چقدر خوشکله و پدر بچه هم یکی از دوستانم بود که رابطه عاشقانه ای هم با هم نداریم ولی بچه خیلی زیبا بود و همه ازش تعریف میکردند و بابای بچه هم به من میگفت که چه بچه زیبائی دنیا آوردی
ممنون میشم تعبیرش رو بگید
با سلام.
من چند وقتی هست خواب میبینم که یا در خواب برادر جدید یا خواهر جدید دارم.!(یعنی خواهر برادر دار میشم)
ولی خواهر ندارم و یک برادر دارم.!
ممنون میشم خوابمو تعبیر کنید
سلام چند وقته خواب میبینم یه دختر زیبا زاییدم و منو شوهرم خیلی دوستش داریم اما دخترمون گم میشه وما با ناراحتی دنبالش میگردیم منو شوهرم الان یه پسر 4ساله داریم وقصد نداریم فعلا بچه دار بشیم
سلام با اینکه هنوز ازدواج نکردم خواب دیدم ک حامله شدم… تعبیرش چیه؟؟؟
اگه تو خواب دختر عمه تو ببینی که دختر دنیا اورده تعبیرش چیه
سلام خواب دیدم خواهرم ی دختر به دنیا اورد زایمانشم من دیدم میشه برام تعبیر کنید؟
سلام
خواب دیدم رفتم داخل خونه دوستمون یه دختر بچه دیدم خیلی خوشکل بود و داشت تاب میخورد اما نمیدونم مال کی بود
تمام دوستای ما هم وقت ازدواجشونه و مجردن
سلام من خواب دیدم دختری که خیلی دوستش دارم ولی اون خودش خبر نداره که من عاشقشم…یه روز برفی اومده خونمون خوابیده و مادرم لباساشو که تو برف خیس شدن رو گذاشته رو بند خشک بشه…کنار اون لباسش یه دفتر بود که متعلق به همین دختر خانوم بود…وقتی بازش کردم بعضی جاهاش خیلی خوش خط بود(کلمات سخت و زیبا رو داخلش بکار برده بود-سخت از نظر املایی)ولی بعضی جاهاش خوش خط نبود…میشه برام تعبیرش کنید خواهشا…..ممنون
سلام من یه چند وقتی هست یه دختر رو هر روز تو خواب میبینم زیبا هستش ولی هر دفعه به یه نوع میبینمش میشه تعبیرش کنید.
سلام من متاهل هستم هنوزبچه ندارم خواب ديدم كه يك پسر بچه كوچك دارم انقدر سفيد رو هست دورشم پارچه سفيد كردم لطفا بگيد تعبيرش چيه
اکثر وقتها خواب مبیبینم پسرم وبا یه خانم ازدواج میکنم یا عاشقشم .
سلام. من خواب یه دختری رو که بهش علاقه هم دارم ولی نمیدونه رو دیدم که با هم تو رخت خواب دراز کشیده بودیم و اون در حال لبخند زدن بود.لطفا تعبیرش رو برام بفرستید. ممنون
باسلالم من خواب دیدم دوتابچه دوقلوپسردارم که شلوارچهارخونه تنشون کردم تقریبایک ساله هستن وتوخیابون دستشونوگرفتم ودارن بامن راه میان.اینم بگم که من سه ماهه عروسی کردم وهنوزبچه ندارم.
ممنون میشم اگه تعبیرخوابموبرام بفرستین
عاشق دختری بودم ازدواج کرد.با اینکه فراموشش کردم ولی میاد تو خوابم و دستمو میگیره و باهم میگردیم و منم هر چه میگیم دستمو ول کنه ،ول نمیکنه.و خیلی ام ناراحت نشون میده.
من الان دوبار خواب یه دختر 2بارش همون دختر از فامیلمون بوده توخواب اول با من حرف میزد روش نمیشد به من بگه با من باش و خواب دومی از من خواست اگه دوست داشته باشم کاری انجام بدم که بفهمه دوسش دارم میشه بگید چیه تعبیرش؟ اینم بگم ما شاید سال یه بار شاید 2بار همدیگرو ببینیم
من خواب دیدم منو برادرم داریم یه پی که خیلی وسیع هست و چشم به دیدن انتهای اون نیست البته روی دریا یا دریاچه بود داریم میسازیم اگه میشه تعبیرشو برام بگید.
مادربزرگم خواب دیده است که به خانه من آمده است و دختر بچه ای بسیار زیبا را حدود 2تا 3ماهه در آغوش همسرم دیده است لطفا تعبیرش را به من بگویید. متشکرم
سلام من تو خواب دیدم مادرم بجه دار شده ولی دختری که تو خوا ب دیدمش اندازه دخترنوجوون بود و تو خواب من هم بوسش کردم وچ اق بود وقیافه معمولی داشت ولی هنگامی که تصمیم گرفتم با هش بیرون برم نتونستم و خجالت کشید مبشه تعبیرش کنین
ایمیل منه
سلام من تازه حامله ام شوهرم در خواب دیده کودکم دختر است لطفا تعبیر خوابم را بگویید
سلام . یکی از دوستان خواب دیدند من دختر دارم اونم یه دختر خوشگل که مثل فرشته ها میمونه . و اون دوستی که این خواب دید خودش دختر دار نمیشه و آرزوی دختر داره و از من خواست دخترمو بدم بهش تا به فامیلش پز بده . اگه میشه تعبیر شه
سلام من هنوز ازدواج نکردم. خواب دیدم که حامله هستم در نه ماهگی به سر میبرم و میدونم که قراره دختری به دنیا بیارم وازاینکه بچه م دختره خیلی خوشحالم ولی از اینکه بچه دار میشم نمیدونم جواب خونوادمو چی باید بدم و نگرانم. تعبیرش چیه؟:
سلام خواب دو تا دختر دوقولو رو دیدم که یکیشونو بغل کردم یکیشم یه نفر دیگه بغل کرده بود دوقولوها مال یه خانم دیگه بودند اونی بغل من بود خیلی ناز بود همش میخندید تعبیرش چی
تعبیر کفش نوع چی؟ تو فروشگاه بزرگی بودم چند تا کفش پوشیدم راه رفتم یکی از کفش ها مشکی بودند.
خواب دیدم پسری پیشانیم رو بوسید
اینم بگم پسر رو میشناسم .
در خواب دیدم که زن پسر عمه ام شده ام و دختری تپل و زیبا دارم در حالی که مجردم.تعبیرش چیست؟
دختری خواب ببیند که مادرش حامله است وبچه به دنیا می اید پسر چشم ابی شاد است نشانه ی چیست
سلام
من چند شت است که پشت سر هم خواب دختری زیبا را می بینم که در به سرعت باهاش آشنا میشم و حتی وقتی که از خواب بلند میشم و دوباره می خوابم دوباره خواب همان دختر را میبینم و این در حالیست که من تا بحال اون دختر رو در واقعیت ندیدم!!! لطفا تعبیرش را بگویید
من در خواب دیدم که دوختری که عاشقشم به میگه من تو رو دوست دارم ولی در واقعیت اینطوری نیس. تعبیرش یعنی چی؟؟؟
من باردارم جاریم خواب دیده دارم بهش میگم بچه ام دختر خودم هم حواب دیدم دختر دارم تعبیری چی میشه؟
تو خواب ديدم دوتا بچه ي دختر زاييدم هردو خوشگل هنوزم ازدواج ازدواج نكردم ولي باباشون ك تو خواب بود اشنابود و خوشال بود ميشه بگيد اين يعني چي؟؟؟؟؟
خواب دید یک بچه را در کالسکه اش پیدا کردم به خانه بردم و اینقدر سعی کردم تا مادرش را یافتم تعبیر خوابم چیست؟ متشکرم
مدتی است با همسرم دچار اختلاف شدم. دیشب در خواب دیدم دختربچه ای شیش هفت ساله که انگار پدر و مادری نداشت خودش را در داخل محوطه ای که اتش گرفته انداخت و با لبخند در اتش می سوخت و همه اطرافش بودیم و هر کاری کردیم نتونستیم بیاریمش بیرون جیغ میزد و می خندید و با رضایت می گفت می خوام بمیرم. لطفا اگه تعبیری داره منو مطلع کنید
سلام من خواب دیدم خونه یکی از فامیلامون هستم دوتا از دختراش که شوهر دارن باردارن من خودمم یه دختر بچه قشنگ سه یا چهارساله باچشمای خوشکل رنگی دارم خیلیم قشنگو مودبانه حرف میزد من خودم الان متاهلم ولی بچه ندارم لطفا میشه تعبیر خوابمو بگید
سلام.خواب دیدم با پدر و مادرم وارد بیمارستان شدیم و کلی نوزاد دیدم تنه شیشه اسامی مادرهای این بچه ها با شماره بود ما خوشحال شماره رو پیدا کردیم ۳۸.. و بچه را دیدم خیلی هم شبیه من بود .و بعد با همسرم عکس گرفتیم ..(بچه مون دختر بوده)
من,سه سال وازدواج کردم میخواستم بدونم تعبیرش چییه ممنون
شما بزودی صاحب پسری دیگر میشوید
دخترای فامیلتون چیزی شبیه ب مشکل یا گناهی دارن وشما در اینده صاحب پسر میشوید
ازدواج میکنید واحتمالا صاحب پسر دو قلو میشوید
شما پسر زایمان میکنید
شما پسر زایمان میکنید احتمالا
شما بزودی صاحب فرزند پسر میشوید
اون خانم تو فکر شماست
احتمالا شما وخواهر کوچیکتون در خطری هستین و این خطر رو خودتون باعث شدین با انجام یک گناه مشترک استغفار بگین و صدقه بزارین و ب نصیحت های پدر و مادر گوش دهید
احتمالا شما وخواهر کوچیکتون در خطری هستین و این خطر رو خودتون باعث شدین با انجام یک گناه مشترک استغفار بگین و صدقه بزارین و ب نصیحت های پدر و مادر گوش دهید
سلام من یاس هستم و یه برادر بزرگتر دارم این برادرم همش من رو میچزونه میخوام بکشمش 😡 من همیشه خواهر میخواستم امشب خواب دیدم دارم خواب میبینم خواهر دار شدم بعد تو خواب از خواب با شدم دیدم واقعا خواهر دار شدم بعد یه احمقی 4 بار ایفون تلفنی رو زد من بیدار شدم لامثب اگه اون بچهه نمیومد بیدارم کنه ها کیف میکردم خودم میدونستم خوابم دعا دعا میکردم دیگه بیدار نشوم 😡
سلام، ببخشید من یکی از بچه های فامیلمون 11 سالشه ، میگفت چند شب پیش خواب دیده، من و مامانم رفتیم خونه شون ، یه دختر بچه نوزاد که خیلی خیلی سفید بود به طوری که اون بچه اصلا صورتشو این ندیده بود تو حال بود، من رفتم اون بچه رو بغل کردم بهش میگم مامانی ، مامانی……. (یعنی بچه دار شدم)…….
من خودم مجرد هستم….
تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟
دیدن دختر جوان و زیبا که مرا به انجام کاری فرا می خواند.
خواب دیدم رفتم دم خونه همکلاسیم (که دختر هم هست) کتاب بگیرم خودش نبود. خواهرش اومد دم در بعداز کمی صحبت باهم رفتیم قدم زدن یکمی تو خیابون قدم زدیم بعدش از خواب پریدم. چهره اش هم خیلی واضح نبود که بتونم خوشحال یا غمگین بودنش رو بفهمم.
(فقط اینکه من با همکلاسیم یک رابطه کاملا علمی داریم)
سلام خسته نباشید ، من یه خواب دیدم چند وقته خیلی ذهنمو مشغول کرده، خواب دیدم یه دختر ۵ساله دارم بااینکه ازدواج نکردم و همش مامان صدام میکنه توی خواب انگار واقعی مامانشش بودم حس قشنگی بود ،میخوام تعبیرش رو بدونم ممنونم باسپاس .
سلام
من دختری هستم که خیلی ها میخاسن با من دوست شن اما من اینکار رو نکردم ولی خواستگارای رسمی من موقعیت های خوبی نداشتن واسه همین الان 26 سالمه و ازدواج نکردم. مدتی بود که زیر فشار شدید خانواده برا ازدواج بودم شب قبل خواب دیدم مردی که نمیشناسم همسر منه و …
و دقیقا دیشب خواب دیدم که زایمان کردم و انگار جوری بود که این زایمان شرعی بود و خانواده ام هم در جریان بودن..
دارم از ترس میمیرم تو رو خدا بگین تعبیرش چیه؟؟
سلام من خواب دیدم که یک خواهر جدید دارم که بسیار زیبا است.
سلام.من خواب دیدم تو خونه خودمون خوابيدم واز خواب پا میشم (یعنی تو خوابم خوابیده بودم و از خواب پا شدم) دیدم یه مرد بغلم خوابیده و دختر روياهام اون ور . دختره مرده رو بلند کرد بعد اومدم بغلم خوابيد.(مرده هم غیب شد)و منم اونو بغل کردم و دوباره خوابیدیم.
من خواب ديدم كه با چند دختر به چكر ميريم بعد ما يك جاي از هم خدا حافظي ميكنيم و دو دختر با من خدا حافظي و بعد روي يا كومه مرا كش ميكنه .
هاااا اي که الان وگفتي يعععني چه؟؟
خواب دیدم دختر نوزادی خدا به من داده تعبیرش چیه»»؟؟؟؟؟؟
منخواب دیوم که دختر ی به دنیا آوردم در حالی که خودم تو خواب دخترم و مجردم بعد برای چند ساعت دخترم رو تو خواب گم کردم میخواستم ببینم تعبیرش چی؟
باسلام خواب دیدم کسی که در دوران مجردی دوست داشتم مرده ودخترش رو که خیلی زیبا بود دادن به من تا بزرگش کنم تعبیرش چیه؟
باسلام خواب دیدم کسی که در دوران مجردی دوستش داشتم مرده ودخترش که خیلی زیبا بود دادند به من تا بزرگش کنم تعبیرش چیه؟
باسلام من درخواب دختری را میبینم که قبلا دوستش داشتم تو خواب دیدم زن فعلی هم هست اونهم بصورت میهمان امده خونه ما ولی خانه ما نسبتا شلوغ بود من خیلی دوست داشتم که از نزدیک ببینم وحرف بزنم ولی اصلا جور نشد…. لطفا تعبیر اینخواب را برام بفرستید
سلام من خواب دیدم مامانم فرزندی پسر به دنیا اورده میشه خیلی زود بگید تعبیرش چییست
تو فاصله یک ماه دو تا از همسایه هامون خواب دیدن که من یه دختر حدود یکساله دارم ر حالیکه من فقط یک پسر 9 ساله دارم و بعد از اون حدود یکساله که درمان میکنم و بچه دار نمیشم هم خودم و هم شوهرم عاشق دختر هستیم میشه هرچه سریعتر خوابی رو که برام دیدن تعبیر کنین؟ ممنون از لطفتون
خواب.ديدم ميرم يه جا عكس بكيرم،يه دختر خوشكل مياد عكس بكيره ازم،همون جا بغلش ميكنم،بوسش ميكنم بعدشم….
سلام 20 سالمه و عقد کردم خواب دیدم یه زن سوار یه ماشینه با پسر کوچیکش ماشین داشت میسوخت و زن پسرش و به من داد تا ازش مراقبت کنم منم تو خواب با کمک خاله پسر بزرگش کردم و بعد از سالها خیلی ثروتمندشدم و تو خواب اصلا ازدواج نکردم وقتی پسر بزرگ شد مامانش با یه لباس سفید اومد که پسر و ازم بگیره منم نمیخواستم پسرم و بهش بدم لطفا برام تعبیر کنید
سلام
خواب دیدم که سر خیابان مون یه دختر مغازه(دکان) داره و من رفتم یک نوشمک بگیرم بادختره رفیق شدم وداخل مغازه شدم بعد از ان باهم به بیرون رفتیم که یکی از فامیل های دختر را دیدم که باعث برگشت مااز ان محل شد وبعد از انجا داخل مخابرات محله خودمون شدیم که دوتا سگ را من باچوب زدم وهر دو را کشتم وپای من میخ رفت وبعد ا ز ان دختره ناپدید شد وماموران مخابرات امده بودندبه من گیر داده بودندلطفا میشه واسم تعبیرش کنی
سلام دوست عزیز .خیلی سایتتون عالیه .من خواب دیدم یه دختر به دنیا میارم ولی تو خواب از اینکه بچه دار شدم خوشحال نبودم هواسم نیست بهش غذا بدم تا میام واسش غذا درست کنم توبغلم نزدیکه خفه شه من تو خواب کلی گریه کردم ولی یهو بچه خوب میشه (من بچه ندارم)
خواب دیدم با دوستم رفتیم جلوی در همسایه و اون درزد بعدش یه دختری دروباز کرد من هم اون دخترو می شناختم و دوستش هم داشتم امد ما هم باهم حرف زدم بعد شمارم رو به اون دادم تعبیرش چی می شه
با سلام
همسرم یه مدت هست مشکل کار ومالی پیدا کرده وتازگی توی کار ضرر هم کرده و خیلی پریشون و ناراحت هست ،ما یک فرزند 11 ماهه داریم (دختر)،هفته پیش همسرم خواب دیده یک دختر به دنیا آورده که دختر رو تو بغل گرفته و دیده نفس می کشه .در ضمن به خاطر مشکلاتی که داریم اوایل به دنیا اومدن دخترم بینمون هم فاصله افتاد که الان به خاطر وجود گرم دخترم الحمدلله بهتر شده رابطمون از قبل ولی نه کامل.
همسرم میگه تعبیر خوابش اصلا خوب نیست نگرانم ،لطفا کمکم کنید.
با تشکر
الان تاریخ خواب و چک کردم زده صحت ندارد (به قمری چک کردم)
و اینکه تو ربیع الاول هست برکت وشادی در واب پیدا می شود آروم شدم ،یکم
با سلام بنده خواب دیدم در حال رفتن به خانه هستم که یکدفعه دزدی سوار دوچرخه بنده می شود ( در گوشه ای از خیابان پارک شده بود ) و فرار می کند و من هم به دنبال آن میروم در راه یکدفعه یک دختر بچه زیبا پیدا میکنم و آنرا به خانه می برم!!!!
لطفآ تعبیرش کنین؟؟؟
با همسرم دراز کشیدم و در کنار من دختر غریبه ای دراز کشیده .. یعنی من مابین همسرم و دختر دراز کشیده ام … تنگاتنگ هستیم و همه کاملا به پشت خوابیدیم یعنی صورتهامون رو به بالاست . دختر داره درباره ی موضوعی به من مشورت میده … قیافه ی موجه و مهربون و روی هم رفته مثبتی داره و هیچ حس بدی بهش ندارم. دختر داره با من درباره ی موضوعی صحبت می کنه و مشورت میده و همسرم درحالیکه دستم رو گرفته و سرش به روی شونه ی من متمایل هست آروم خوابیده و تنفس منظمی داره
ممنونم که نظرتون رو بدونم
در پناه خدا و هستی مهربان باشین
سلام . خسته نباشید . خواب دیدم خواهرم یه دختر به دنیا آورده . حتی اون دختر تا سه سالگی هم بزرگ شد و خیلی محبوب خانواده بود . در صورتیکه خود من هنوز ازدواج نکردم و به خاطر یه مریضی که دارم بچه دار نمیشم . و کسی که منو خیلی دوست داشت بعد از اینکه بهش گفتم بچه دار نمیشم نتونست با این قضیه کنار بیاد . منم به خاطر این موضوع خیلی دلم شکسته .خواهرم دو تا پسر داره . لطفا تعبیرش رو به من بگید . ممنون .
سلام . من دختری هستم مجرد که به دلیل بیماری که دارم بچه دار نمیشم . تو همین اواخر پسری که منو خیلی دوست داشت وقتی بهش گفتم بچه دار نمیشم نتونست با این قضیه کنار بیاد . منم اونو خیلی دوست دارم ولی به این دلیل نمی تونیم با هم ازدواج کنیم . و من به این دلیل خیلی دلم شکسته . خواب دیدم خواهرم یه دختر به دنیا آورده که تا سه سالگی هم تو خوابم بزرگ شد و محبوب خانواده بود . لطفا تعبیرش رو به من بگید . مرسی .
سلام . من دختر مجردی هستم که دکترا گفتن بچه دار نمیشم . یه پسری منو خیلی دوست داشت ولی به این دلیل نتونستیم به هم برسیم . یه شب خواب دیدم خواهرم یه دختر به دنیا آورده که من بزرگش کردم . خیلی دوسش داشتم . تورو خدا بگید تعبیر خوابم چیه ؟
دختر بچه سلام . خواب دیدم خواهرم یه دختر به دنیا آورده که من تا سه سالگی بزرگش کردم . خیلی محبوب خانواده بود . ضمنا خودم مجرد هستم و به علت مریضی که از بچگی داشتم دکتر گفته بچه دار نمیشم . لطفا بگید تعبیرش چیه ؟
سلام خسته نباشین من تو این هفته های اخیر سه بار خواب دیدم دختردار میشم این بار اخر صورت دخترم دیدم که چشم عسلی بود خیلی دوس داشتم در حالی که من الان مجردم میشه تعبیرش بگین هرسه بارم دختر دیدم یعنی بار اول دخترم دیدم توخواب دوم فقط دیدم زایمان کردم ولی دستم یک عروسک بود بچه ندیدم بارسوم واضح دخترم دیدم
ممنون میشم پاسخ بدین
سلام خواب دیدن خدا به من ی دختر بچه داده ومن تازه باردهر شدم قبل از بارداریم دیدن میشه تعبیر کنیت
من قبل ازساعت 6 صبح خواب دیدم بچه ای به دنیا آوردم درصورتی که ازدواج نکردم . ناف بچه هنوز ازمن جدا نشده،در خواب همش نگرانم که این بچه ازکجا اومده.هی نگاهش میکردم و میگفتم چقدر شبیه منه.ولی من که ازدواج نکردم.همش سعی داشتم بگم اون مال من نیست.وقتی ازخواب پریدم ساعت 6 بود.اگه میشه تعبیرشو بهم بگین.
من تک فرزندم و خواب دیدم مامانم بچهدار شده منم خیلی ناراحت بودم و در زندگی عادی هم دوست ندارم خواهر یا برادر داشته باشم و این خواب رو حدود 3 یا 4 بار دیدم. تعبیرش چیه؟
خواب دیدم که خواهرم با دوست پسرش در اتاق حرف می زنند تعبیرش چیه؟
سلام من چند شب پیش خواب دیدم یه بچه دختر خوشگل البته باموهای سفید گریه میکردو ناراحت بود ولی وقتی بغل من میومد خوشحال بودو ومیخندید میشه بگین تعبیرشو؟؟؟؟؟
با سلام من خواب دیدم که یه دختر کوچولوی خوشگل وبور داشتم اما خودم خیلی از داشتنش راضی نبودم میشه بگین تعبیرش چیه؟مجردم و28 سالمه.
من خواهر دار شدن رو دیدم تابیر اون چیه
سلام،من خواب دیدم صاحب یه خواهر خیلی شیطون شدم!
من خواب دیدم خونه ی عمومم با نامزدم شب کنار هم خوابیدیمو تا صبح حرف زدیمو همو بغل کردیم منم خیلی خوشحال بودم از اینکه کنارمه لطفا تعبیرشو اگه میدونین بگین
سلام ، من دیشب خواب دیدم که یه دختر که نمیشناسمش دستم رو گرفته و داره باهام حرف میزنه … آخرین کلمه ای که بهم گفت این بود : دلت پیشش گیره!!!! تعبیر داره؟؟؟؟؟
چند سال پیش خواب دیدم یه نوزاد توی قنداق گریه میکرد وتوی خونه بودم که یه پسرخیلی خوشگل اومد و گفت بچه ماست و من گریه که هیچکدومشون رو نمیخوام…..
الان باز خواب دیدم با اینکه مجرد بودم و همه علم به این داشتن که ددخترم بهم گفتن این بچه تو که وقتی بهش شیر دادم دیدم واقعا انگار بچه منه دقیق نمیدونم چی بود فکرکنم پسر بود بهم گفتن این پدرش فلانی – کسی که عاشقم بوده لی الان نامزد داره- ولی من میگفتم من یکی دیگه رو میخوام.. .بچه زود بزرگ شد و خیلی زود دستشو که گرفتم راه رفت خیلی هم بامزه بود…. تعبیرش چی واقعا ??
سلام من معمولا خوابم سنگینه و خوابایی که میبینم یادم نمیمونه!
ولی دیشب یه خواب عجیب دیدم که وقتی صبح بیدار شدم هم خواب یادم بود هم این که حس خوبی داشتم…نمیدونم انگار آروم بودم
خواب دیدم توی یه خونه غریبه،بین چند نفر که هیچ کدومشون رو نمیشناختم یه دختر بود که خیلی زیبا بود چهرش رو درست یادم نیست ولی میدونم کلا خیلی زیبا بود….بعد پدر مادرش نگاش کردن و یه لبخند بهش زدن اون دختر هم لبخندی زد و اومد در آغوش من…بعد چند ثانیه انگار کسی تو آغوشم نبود…انگار غیب شده بود
دیدم یه توی یه کاغذ یه چیزی نوشته و رفته من هر کاری میکردم نمیتونستم کاغذ رو بخونم…یکی از اعضای خونوادش گفت رفته..!
بعد ماهم رفتیم دنبالش و بقیش رو یادم نیست
امروز بدجور این خواب ذهنم رو مشغول کرده
فردا هم قراره برم سفر راستی به این ربط داره؟؟؟؟؟؟
خواب دیدم خدابه من بدون اینکه حامله باشم دختر داد در حالی که من فرزند پسر میخواستم.
سلام. خواب ديدم دختر بچه اي سياهپوست دارم كه هيچ شباهتي به من و پدرش نداره و تو يه مجلسي خاله و دختر خاله شوهرم بهم بد و بيراه ميگفتن و ادعا ميكردن كه اين بچه واسه من و شوهرم نيست و من به شوهرم خيانت كردم. ميشه لطفا تعبيرش رو بگيد بهم.
سلام ببخشید من خواب دیدم دختری که دوسش دارم زشت شده ولی من میگفتم که نه خوشگله و توی خوابم داشت می لنگید
خوابه دختری که بهش نظر دارم و دیدم.خیلی خوشگل بود.تیپ قرمز زده بود. بهم خیره شده بود درحالی که داشتم سوار ماشین میشودم
Slm man y dokhtaram khab didam k dos pesaramo neshon hame dadam hame goftan vay che zeshte bad on pesar vel konam nis mani khabam chiye
سلام در خواب دیدم دو دختر دوقلو و زیبا بدنیا آوردم در ابتدا بسیار نگران از بزرگ کردن آنها بودم اما تا چشم برهم گذاشتم متوجه شدم آنها هفت ساله شده اند من بتازگی در دوجا برای تحصیل قبول شدم آیا تعبیرش به این جریان مربوط است ؟
سلام. خواب دیدم برادرم منو در مقابل یه پسری که خواستگارمه لوس میکنه. تو ماشینیم و من سرمو میذارم رو شونش و کلی اراوم میشم. یه جا هم دستمو میگیره و از کوه بالا میبره. این در حالیه که من اصلا داداش ندارم.. میشه تعبیرشو بگید لطفا؟؟
سلام من باردارم اما جنسیتش معلوم نیست هنوز خواب دیدم دختر زاییدم بقلمه تعبیرش چیه؟
سلام،خواب دیدم که خواهرم که م هنوز و هنوز بچه نداره. یه جفت دوقلوی دختر و پسر داره و همش تو بغل منن ،تعبیرش چیه ? ایا بهش بگم چه خوابی دیدم ?
سلام من خواب دیدم با کسی که در واقعیت دوسش دارم ازدواج کردم و ازش یه بچه پسر دارم و در خواب داشتم به بچه شیر میدادم وبعد در خواب رفتم پیش همون کسی که دوسش دارم و بچم حدود 1 یا 2 سالش شده بود تعبیرش چیه لطفا ج بدین
خواب دیدم یه دختری 3یا4 ساله که اصلا تو عالم واقعی نه دیدمش نه می شناسمش، خیلی بهش احساس مسئولیت و وابستگی دارم جوری که حتی پیش دوست پسرم هم پیگیرشم و دنبالشم. دختر بچه هم خیلی خوشگله.
ما خیلی دوست داریم در آینده دختر دار بشیم.
سلام علیکم من خاب دیدم که تو اتاق خابم ایستادم وکنار من یک دختر بچه دارم که حدود دو سه ساله باشه وشوهرم روی تخت خاب دراز کشیده وکنا شوهرم یک دختر که انکار اون دختر ما به فرزندگی قبول کردیم وانیکه کناره من بود رفت بیش شوهر تو رخت خاب وانیکه کنار شوهرم بود در حدود دو سه سال بود
سلام من خواب دیدم مامانم یه دختر بچه تپل خیلی ناز به دنیا آورده و بابام شدیدا اصرار داشت اسمشو بذاریم رقیه به نیست رقیه امام حسین(ع) مامانمک قبول نمیکرد تعبیرش چیه؟
خواب دیدم مادرم که بارداراست دختری بدنیااوردکه خیییلی زیبابودولبخندمی زدتعبیرش چیه
سلام من تو خوابم دبدم ک تو ماشین داریم برمیگردبم دوس دختر داداش دوس پسرمو دیدم که خیلی صورت عجیب داشت تو خواب ترسیدم میشه تعبیرش کنید من از ابن خوابا میترسم
سلام خواهش میکنم جواب بدین این خواب داره دیوونه ام میکنه من یه دختر ۱۵ ساله ام خواب دیدم کنار دریا پیش یه دختری نشسته ام که خیلی زیباست و تقریبا ۱۹-20 ساله است من سرم رو روشونه اش گذاشته بودم و باهاش درددل میکردم و بهش خواهر میگفتم که وسط خواب یکدفعه یادم اومد که من تک فرزندم و بهش گفتم اونم گفتش که اونم مثل من تک فرزنده ولی ما خواهر ناتنی هستیم و فقط پیمان خواهری بستیم احساس آرامشی که پیشش داشتم وصف نشدنی هست
خواهش میکنم زودتر جوابم رو بدین
باا سلام
من چند وقته عاشق دختری شدم اونم همینطور با هم حرف هم میزنیم.اما تا حالا قیافش رو ندیدم ولی یکی دو بار تو خواب چهره ی دختر زیبا رو دیدم که با هم فرق داشتن چی میتونه معنیش باشه؟
سلام من خواب دیدم یه دختر بچه بدنیا اوردم خیلیم خوشکل بود ولی تو هفت ماهگی بدنیا اومد اونم تو خونه بااینکه شوهر داشتم بهم تهمت زدن که بچه ای خودم نیست ومنو بچمو واقامو فرستادن خارج از کشور دی ان ان بگیرن ولی ثابت شد بچه مال شوهرمه این و میشه برام تعبیر کنین؟
سلام
خواب دختری را دیدم که یک و نیم ساله که عاشقشم او خیلی زیباست ولی در خوابم دیدم که خیلی زشت شده اونجا فکر کردم خب خبری نیست من دوست دارم نه بخاطر زیبایش به خاطر خودش..بعد درست یادم نمیاد ولی فهمیدم که آرایشش را پاک کرده فهمیدم دوست نداره آرایش بکنه بخاطر همین زشت شده بود . اونجا هم كمي ناراحت بود درست يادم نمی ياد اونجا هم فهمیدم از رفتارش كه دوستم داره .در واقعیت ما از هم جدا شدیم ولی هنوزم هم هم دیر رو دوست دارم نمیدونم این خواب یعنی چی جواب خیلی برام مهمم تشکر بابت همه چیز …
سلام وقت بخير … مادرم خواب ديده ك دخترش ك تازه نامزد كرده است بچه دار شده است و در بيمارستان گفتن بچه دختر بوده اما بچه در بغل مادرم بود و بسيار زيبا بوده با چشمان آبي اما در حالي ك بچه پسر بوده ميشه تعبيرشو لطف كنيد ؟؟؟
سلام
خواب دیدم یک دختری جوان آمد داخل خانه و نزدیک من خوابید .
تعبیر این خواب چیه؟
سپاسگذارم
سلام من خواب دیدم به نفر که به جوریم بارداری میشه بچه ات پسره بعد رو به من میشه تو هم باردار بسیار پسر به دنیا میادین
سلام من خواب دیدم ی دختر تقریبا 4.5 ساله تو یجایی گمشده ک من همراه خانوادم بودم
بعد اون رو ب خونه اوردیم و میخاستیم خودمون ازش نگهداری کنیم
میشه تعبیرشو بگید