راننده
|
لوک اويتنهاو مي گويد : راننده : مسافرت با شخصي خوش سفر
1ـ اگر خواب ببينيد براي انحام كار يا تفريح ماشين مي رانيد ، علامت آن است كه به بيماري مبتلا خواهيد شد. 2ـ اگر خواب ببينيد به آهستگي ماشين مي رانيد ، نشانة آن است كه از انجام وظايف خود نتايج مساعدي به دست مي آوريد . 3ـ اگر خواب ببينيد با سرعت ماشين مي رانيد ، نشانة آن است كه با گذشتن از مراحلي خطرناك به كاميابي دست خواهيد يافت . |
// //



رانندگي درشب
مرسي
سلام.من تو خواب دیدم که دوست پسر قبلیم پشت ماشین بابای من نشسته وداره رانندگی میکنه.بعد من ماشینو ازش میگیرم ولی رانندگی بلد نیستم وباسرعت خیلی زیاد میرونم.
اگه لطف کنین جوابو به ایمیلم ارسال کنین ممنون میشم.
lifeblue24@yaho o.com
ملیحه
شما و اون اقا هر دو بیمار میشید اما اون زود خوب میشه ولی بیماری شما سخت و طولانی تره
سلام مرسي عالي بود
سلام من تو خواب دیدم که همراه با پدرم دارم بهش یاد میدم