تعبیر دیدن شیرینی در خواب وخوردن
1ـ ديدن شيريني در خواب ، علامت آن است كه فردي مكار به شما نيرنگ خواهد زد .
2ـ خوردن شيريني در خواب ، علامت آن است كه با ديگران روابطي دوستانه پيدا خواهيد كرد .
3ـ اگر دختري خواب ببيند شيريني مي پزد ، نشانة آن است كه با نيرنگها و فريب خود نمي تواند ديگران را گمراه بسازد .
محمدبن سيرين گويد:
ديدن شيرينيها، دليل شادي و روزي حلال باشد. اگر بيند كسي شيريني به وي داد، دليل كه راحتي به وي رساند.
حضرت امام جعفر صادق فرمايد:
ديدن شيريني به خواب بر شش وجه بود. اول: مال حلال. دوم: منفعت. سوم: علم و حكمت. چهارم: فرهنگ. پنجم: ثناي نيكو. ششم: كنيزكي خوبروي.
يوسف نبي عليه السلام گويد:
ديدن شيريني هاي ديگر زن بخواهد



سلام
من خواب دیدم که یه دونه قنادی با یه پسری نصف کردم و خوردیم
می خواستم ببینم تعبیر آنچه میشود؟
خواب دیدن دریخچال خونه ی مامانم ایناروبازکردم هن شیرینی خامه توش بودوهم کیک تولدفکرکنم شب بودکسی پیشم نبودهمه توی اتاقاشون بودن اومدم بخورم که بیدارشدم نمیدونستم ارکدومش بخورم کیک باشیرلنی خامه که ازتواب بیدارشدم
خواب دیدند من پروانه شدم لطف کنید بگید جه تعبیری داره؟
نظر من در مورد این برنامه جالب شما عالیست.تشکر
سلام
من خواب دیدم که سر کلاس دانشگاه نشستیم و دوتا سینی بزرگ شیرینی اوردن من خیلی شیرینی خوردم درصورتی هم که برام لذت بخش بودد
لطفا تعبیرش چی میشه
سلام – من خواب دیدم که کیک خامه ای بسیار شیرین میخورم لطفاً بگوییدکه تعبیرش چی میشه
من خواب دیدم که یک نفر شیرینی قنادی خامهای بهمن داد تعبیرش چیست
خواب ديدم رفتن تو شيريني فروشي شيريني خريدم ميخواستم ببينم تعبيرچيه.
من خواب ديدم رفتم توقنادي وشيريني خريدم.
سلام خواب دیدم که دختر عموم با یه پسر سر زده اومده خونه مون .دختر عموم متاهل ولی اون پسر مجرد است.
اگر تو خواب ببینی که چادری که سرت کردی اول اندازه بوده ولی بعد کوتاه شده تعبیرش چیه؟
سلام
من خواب دیدم یه سینی شیرینی آوردن برام که 10تا شیرینی از انواع مختلف توش بود، همشو با لذت و دونه دونه خوردم.
تعبیرشو برام میگین؟
خواب دیدم یه اردک سفیدوخیلی خوشکل داشتم که همش غذامیخورد-خواستم ببینم تعبیرش چیه؟ممنوون
سلام.من خواب دیدم توی اشپز خونه روی میز پر از شیرینی هست.همه جور شیرینی.هرچی میخوردم سیر نمیشدم.اصلا سیر نمیشدم و خیلی هم بهم میچسبید.
لطفا بگویید تعبیرش چیه؟
خواب دیدم یکی بهم شیرینی خامه ای تعارف کردو من یکی خوردم تعبیرش چی میشه؟
با تشکر
سلام اخه اسکلا خودتون میبینید که نوشته مثلا گفته یوسف نبی بعد الان از کی میپرسید تعبیر کنید؟ عبج اس مغزایی هستین :)) اخه نت یوف نبی و دنیال بزرگ الان قطعه =))))))
khab didam keyke khamei to dastam leh shOode manam hey mimalidamesh be farsh taabirsh iotfan??????????????
سلام
من خواب دیدم کسی که چند وقت پیش برای خواستگاریم آمده اومده بود خونمون و با همدیگه شیرینی خامه ای میخوردیم. میخاستم ببینم تعبیرش چیه؟
خواب دیدم که یه نفر که بهش علاقه دارم در کمدش رو باز می کنه که پر از شیرینی بود. مخصوصا شیرینی های کاکائویی خیلی چشمگیر بود. من هر دفعه دست می بردم شیرینی بردارم ممانعت می کرد.
سلام .خشته نباشید.
من خواب دیدم میخواستم نقل بخرم، میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه؟
سلام
خواب ديدم يك قندان بزرگ كه در آن پر از نقل است را به دست گرفته ام و نقل هارا دانه دانه ميخورم. ميشه تعبيرش رو بهم بگيد؟ ممنون
خواب دیدم همسایه مون به من شل زرد داد اما شلزردش زیاد شیرین نبود
سلام من خواب دیدم که به باغ انار یکی از دوستان میروم وباجارو برگها را جارو میزنم وآب انار میخورم و صاحب باغ از دیدن من خوشحال است و گل هدیه میکند بعد من هم آنجا برای شوهرم کیک میپزم از یک ماده کیک دو کیک درست شد وهر دوروبا خامه تزین کردم.
خواب دیدم که بچه به دنیامیارم.
من خواب دیدم که یه شخصی مسئولیت پخش شیرینی بین مهمان ها را به من داده ،من شیرینی هارو بین مهمانها پخش میکنم و در اون بین هم خودم به شیرینی ها ناخونک میزنم.اگه زحتمی نیس معنی شو میخواستم بدونم!!!!
سلام . من خواب دیدم از روی قبر پدر دوستم شیرینی بر داشتم وخوردم تعبیرش چیه ؟
سلام خواب دیدم رفتم مغازه و نقل خریدم و مقداری از نقل ها را خوردم. با تشکر.
كارخانه نقل سازي
من خواب دیدم با استادمن سر میز کلاس نشستیم شیرینی خامه ای (نارنجکیک میخوریم ) تعبیرش چیه؟
سلام من خواب ديدم كه خونه ي پدربزرگمم و با دختر عموم شيريني ميخورديم اطفا بگين تعبيرا چيه؟؟
با سلام
لطفا خواب مرا تعبير كنيد.
من يه پسر هشت ساله دارم كه خواب ديدم از دهان او همراه با خون جانوران ريز زنده بيرون مي آيند كه بعد از بيرون آمدن بزرگ مي شوند و به شكل هاي گوناگون در ميآيد مثلا يك بار اين جانور به شكل پرنده در مي آيد و بار ديگر به شكل ماهي و من هم آب فراوان مي گيرم كه كشته شوند ولي همچنان ادامه دارد و پسر من با استفراغ اين جانورها از دهانش بيرون مي آيد لطفا تعبير كنيد زيرا ذهنم را به خودش مشغول كرده. مچكرم
با سلام…من خودم يه بار خواب ديدم دارم استفراغ مي كنم كه يك روز بعدش هم سرما خوردم و از كار زندگي افتادم هنوز هم قشنگ خوب نشدم.5 روزه…
بایدبیشترمراقب اعمالتون باشید.خواسته یا ناخواسته مرتکب گناه بزرگی شدید که باید توبه کنید
خواهرم هر شب در خواب میبیند که شیرینی میخورد
در خواب دیدم که وارد صحن امام زاده ای شدم که از زمین آن شربت خاکشیر می جوشید من یک لیوان از آن خوردم و جلوتر که رفتم چند خرمالو در سبد بود که یکی از آن ها که بزرگ و رسیده و شیرین بود اما لکه سفیده داشت را خوردم. تعبیر خواب من چیست؟
خواب شیرینی خوردن با اون کسی که دوستش داری
سلام من خواب ديدم با دوست داداشم تو ظرفش شيريني ميخورديم لطفاً تعبيرش چي ميشه ممنون ميشم:)
تعبیر خواب شما اینست که منفعت و یا علم و یا خوبی به شما می رسد که یحتمل شما از ان دوست برادرتان تفکر بد درذهن دارید در صورتیکه ادمی است که کار های خوبی انجام میدهد و به شما خیر میرساند
سلام خسته نباشيد خواب ديدم كه داخل قنادي هستم و با فروشنده سر اينكه شيرينش كه من ميخواستم را به كس ديگري قبلا فروخته بود وديگر نداشت به من بدهد دعوا ميكردم و اشنايي كه مدير انجا بود مرا ساكت كرد و از نوع ديگري گفت براي من اماده كنند البته نا گفته نماند شيريني كه من ميخواستم تر بود ولي شيريني كه گرفتم پايه سيب بود و هزينه شيريني تر فهميدم كه خيلي گران است راضي شدم كه ديگري را بگيرم با تشكر
خواب دیدم که شیطان وارد منزلمون شد و کتاب قرآنمون برداشت با خودش برد ولی من نزاشتم وسایل شخصیم را ببرد لطفا تعبیرش کنید با تشکر
جايي مهماني رفتم خانم منزل به خودم شيريني داد و به بچه م تخمه، تعبيرش چيه؟ لطفا”
من خواب دیدم با یکی که خیلی خیلی دوسش دارم ولی خیلی نمی شناسمش تو یه مسافرتیم با بقیه یه دوستام :-?:
من خواب دیدم دوستام اومدن خونمون..خونمون خیلی ریخت و پاش بود….جند تا شیرینی که خیلی خوشمزه به نظر میومد گذاشتم تو بشقاب بردم واسشون
من خواب ديدم كه عمه ام درامتحانات قبول شده وشيريني پخش مي كند
سلام خواب دیدم شیرینی میخورم خیلی زیاد
عالی عالی مرسی
خواب ديدم ناخن شست چپ پايم در آمد و احساس دردي نداشتم ولي تعجب كرده بودم شخصي اين ناخن را كرفت كه يادم نيست كي بود وبه ناخن نگاه مي كرد.
خواب ديدم در يك شيريني فروشي هستم فكر مي كنم برادرم هم با من بود فردي وارد شيريني فروشي كه از فاميلمان است و سيد است اما رابطه اي با اون نداريم اما من مي دانستم اون كيه ،آمد ويك جعبه يك كيلوئي شيريني خريد ورفت و ما همچنان صحنه را نگاه مي كرديم و هيچ صحبتي و صدائي نبود.
سلام من خواب دیدم پسری که خواستگارمه داره بهم شیرینی میده منم میخورم تعبیرش چیه؟
دیدم کسی که قبلا خواستکارم بوده به من شیرینی داد ومن خوردم وسیر شدم زیاد به من داد
سلام من با یه پسری دوست بودم خیلی همو دوس داشتیم وقتی پدرو مادرم این موضو فهمیدن مارو از هم جدا کردن گوشیمم ازم گرفتن بابام کتکش زدحالا من هرشب خواب ااونو به صورت مختلف میبینم 1 بار خواب میبینم باهام خوبه و دوسم داره و اومده خونمون تا با بابام حرف بزنه که با هم باشیم ولی بابام جواب منفی بهش میده لطفا تعبییییر این خوابو بهم بگید ممنون میشم
می شه بپرسم چرا تو همه سایت های تعبیر خواب مردم اون زیر خواب هاشونو تعریف می کنند و تقاضای تعبیرش را دارند ولی هیچ کس پاسخگو نیست؟؟ ممنون از توجه شما
قبل از اذان صبح خواب دیدم کسی که دوستش دارم برام شیرینی آورد.
بیرون منتظر موند تا با هم بریم.
یه لباس آبی هم خریدم.
شیرینی شور خوردن تو خواب تعبیرش چیه لطفا
ممنونم
با عرض سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که با شخصی که بهش علاقه ی شدیدی دارم در یک جا نشستیم و او در دهان من شیرینی قرار داد یعنی از دست او شیرینی خوردم این خواب برای من خیلی قشنگ بود لطفا تعبیرشو بگین خیلی ذهنم مشغول شده
با سلام و خسته نباشید. لطفا خواب من رو تعبیر کنید.
خواب دیدم که در حال صادرات خاکشیر به یک کشور دیگه هستم.
ممنون از لطفتون.
لطفا خواب مرا تعبيركنيد -من درخواب ديدم به دختري كه قبلا همسر من بوده وتفاهمي طلاق گرفته بوديم واوازدواج كرده ، شيريني ميدهم
سلام. من در خواب ديدم كه دور و بر من آنقدر باران شده كه همه جا پر آب است تعبيرش چيست. لطفاً سريع جواب را برايم بگوييد.
باسلام وخسته نباشیدخواب دیدم شب قدربودوکمک خادم مسجدبودم وکیک وشیرینی خامه ای پخش میکردم وبعدش اونی که دوستش دارم باهم ظرف میشستیم که یک عددسوسک دیدم ولی کسی دگه سوسک کشتش باتشکر
تعبیر خواب دیدم شوهرم از مسافرت بر گشته وتو ی جیبش کلی سکه ی پول طلایی توی جیبش است لطفا تعبیرش را برام بگویبد
سلام
من دیشب خواب دیدم سر کوچمون شیربنی فروشی باز شد، افتتحایشه ولی هیشکی نمی ره و همه بد می دونستن رفتن به اونجا رو، ولی من رفتم داخل اول، اول از همه صندوق پولش منو جلب کرد که خواسته بود مردم برا کمک توش پول بریزن، بعدش همه دوستام و اشناهای زندگیم یکی یکی وارد شیرینی فروشی شدن. من با تک تکشون صحبت کردم و شیرینینای مغازه رو می دیدیم و همه می گفتن اینجا بهترین شیرینی فروشیه دنیاست!!! خیلی خواب خاصی بود، کل ادمای زندگیم شاید تو شیرینی فروشی بودن، تازه یه نفرم که نبود دستم خورد به گوشیش و بهش زنگ زدم، که مامانش گوشیو برداشت ولی من حرف نزدم باهاش و هر کاریم می کردم گوشیم قطع نمی شد!!! کاشکی تعبیرشو می فهمیدم، نصف شبم با کلی نگرانی یهو از خواب پاشدم
در مهمانی بزرگ خانواده پدرم بودم در خانه قدیمی پدربزرگم عمه ام به سمت من آمد گفت تو شیرنی نخوردی و یکی به من شیرنی طر داد من هم خوردم .
سلام من عاشق پسری شدم ک مطمئن نیستم اون هم منو دوست داره یا نه چون اون کلا پسره شیطونی هست و با همه دخترا دوسته ولی ی مدت طولانی هست ک به من عاشقانه نگاه میکرد و کلا سعی میکرد به من بفهمونه که دوستم داره..ما هر روز هم دیگه رو میدیدم ولی الان از هم دور شدیم و من خیلی به اون فکر میکنم و خواب دیدم ک اون از سفر برگشته و تو ی پاکت برای من شیرینی و شکلات سوغاتی آورده بود ولی وقتی من بهش نگاه کردم که ازش تشکر کنم اون به من نگاه نمیکردم و حواسش ب جای دیگه ای بود و منم با خوشحالی رفتم…لطفا..لطفا این خواب من رو برام تعبیر کنید :i
سلام,من خواب میدیدم که داخل مسجد نشستم و دارم قرآن میخونم,همه خوشحال بودن و داشتن شیرینی میخوردن,و من که تازه وارد مسجد شده بودم,نفر کناریم و متصدی مسجد اومدن بهم شیرینی دادن,ممنون میشم تعبیرشو بگید
سلام
خواب دیدم در مهمانی سه نوع شیرینی رولت نبریده روی میز است اولی ساده دومی پسته ای سونی بادامی بود اولین نفر از همه خوردم خیلی خوشمزه بود به خصوص پسته ای دوباره خوردم باز هم می خواستم بخورم تعبیر آن چیست ممنون می شوم بفرمایید