محمدبن سيرين گويد: ديدن كعبه درخواب خليفه بود بر آن كس كه كعبه قبله او بود و هر زيادت و نقصان كه در آن بيند، دليل بر خليفه بود. اگر بيند كه طواف كعبه مي كرد، دليل بر صلاح دين او بود و از خليفه فائده يابد. اگر بيند كه احرام بسته بود و روي در كعبه داشت، دليل به زيادتي صلاح او بود. اگر بيند كه سراي او كعبه بود و مردم آنجا را زيارت مي كردند، دليل كه امانت مردم كند و حرمت يابد. جابرمغربي گويد: اگر پادشاهي در خواب بيند كه به كعبه رفت، دليل كه از جانب حق تعالي بزرگيش زياده گردد. اگر بيند كه كعبه بيفتاد يا بسوخت، دليل كه حال خليفه تباه گردد. اگر بيند كه دركعبه بود، دليل كه از شر دشمن ايمن گردد. اگر بيند كه روي به حجر الاسود نهاد، دليل كه حج بگذارد. اگر بيند كه بر بام كعبه بود، دليل كه بيننده بدمذهب بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كعبه در خواب بر چهار وجه است. اول: خليفه. دوم: امام. سوم: ايمان. چهارم: ايمني.
يوسف نبي عليه السلام گويد:
ديدن رفتن به کعبه و ايمني وسلامت بود



من زني هستم كه 8سال است از شوهرم جداشدم ديدم كفش هايم گم شده
سلام، خواب حرم امام رضا را دیدم که داشتم کنار ضریح زیارت میکردم خیلی خلوت بود.
باز هم خواب زیارت خانه کعبه را دیدم تعبیرش چیه؟ ازتون ممنونم
بدبخت میشی مواظب خودت باش
گم شدن کفش یعنی رهایی از مشکلی سخت است خصوصا اگه صب باشد
با سلام.
تعبیر خواب شما اینست که به زودی با کسی که علاقه قلبی دارید دیدار میکنید.
التماس دعا
یعنی داری جوانیتو از دست میدی و باید زود ازدواج کنی
با تشکر
خواب ديدم كه رفتم مكه براي زيارت يك بار خريد مي كردم يك بار منتظر زيارت تا درب بازشو
خواب دیدم که کلید کعبه را به من سپرده اند و من مراقبم که دست دیگران نیافتد.
تعبیرش چیست؟
مواظب باش کلیدوگم نکنی
خواب دیدم مسجد النبی و خانه ی خدا هردو کنار هم هستند و دارند آتش میگیرند و به مادرم میگویم مامان آخر دنیا رسیده و دیدم که در آسمان از 4 جهت چند فلش می آیند به طرف هم و میشدند مثل میلگرد (در آسمان)و انگار که داشت سقفی مثل سقف استادیوم ساخته میشد و به مامانم گفتم که حدا داره حونشو میسازه.تعبیرش چیه؟ممنونم.
salam
khab didam yek nafaqr gardanbande tala ke pelakesh make boid be gardanam mindaze lotfan begid tabiresh chiye?
من خواب دیدم که دارم حاضر میشوم برای مکه رفتن یک بار هم فال گرفتم گفت میروی به مکه فال ائمه بود
من خواب دیدم رفتم بلیط بخرم برای رفتن به مکه
سلام
من چندين با خواب ديدم كه در حرم امام رضا هستم و يك بار هم بهم گفتن در اينجا ميتوني نان و ماست بدي
ميخواستم تعبيرش را بدونم
ممنونم
در خواب دیدم که مهیای سفر مکه میشوم و از هیچ کس هم حلالیت نگرفتم و فقط برای حلالیت گرفتن از خواهرم میروم که مادرم صدایم کرد عجله کن دیرت میشه که یکدفعه بیدار شدم . ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید آخه خیلی نذر و نیاز دارم
خواب دیدم با خونوادم داریم طواف میکنیم . یه کم چهره کعبه با اینی که هست فرق میکرد . محیطش یه کم کوچیکتر بود ولی انگار خیلی شیک تر و تر و تمیزتر و باکلاس تر به چشم میومد . احساس میکنم یه نفر رو هم با ویلچیر داشتیم طواف میدادیم .
اما یه کم عجیب بود ،
البته اگه خدا بخواد سال آینده میریم مکه
خواب دیدم توی یک راهرو دارم راه میرم بعد صدای لبیک گفتن مردم و خودم می شنوم بعد به ما میگن انتهای این راهرو را اگر طی کنید خانه خدا را می بینید انتهای او راهرو خیلی نورانی بود خیلی
خواب دیدم به زیارت کعبه رفته ام و درآن روز پرده کعبه را عوض میکردند و این پرده بدون طلا دوزی بود و کاملا سیاه بود و همه حاضران در مسجد الحرام با صدای بلند گریه میکردند و من هم شدیدا و با صدای بلند گریه می کردم و به خانه خدا نگاه می کردم
خوب است
در خواب ديدم من در خانه خدا از صدقه دل دعا و طواف ميكنم .
من در خانه خدا دعا ميكنم.
خواب دیدم رفتم مکه ولی کعبه طلایی بود بعد من و چنذ نفر دیگه وارد کعبه شدیم…
خواب دیدم که کلید کعبه را به پدرم سپرده اند و پدرم و عمویم ومن نیز با هم ب اصلاح و ترمیم ساختمان حرم پرداختیم….
تعبیرش چیست؟
با عرض سلام
یه نفر برام خواب دیده که دارم چادر خانه خدا رو می دوزم و بعد که آماده شد تازه زرکوبیشم کردم درشت روی آن پارچه,لطفا میشه بگین تعبیر این خواب چیه؟با تشکر
روز اول ربیع الاول خواب دیدم رفتم بالای کعبه و رو یه میز که سطحش گودی داره اب زلال داره میره من و بقیه خانوادم که ابو دیدیم رفتیم ازش خوردیم اب پاک و زلال و خنک بود ماهی های خیلی ریزم توش بود
لطفا تعبیرشو برام ایمیل کنید
maryam71188117@yahoo.com
سلام:دیدم خانه خداتوی آسمونه وبه صورت بلوریه ومردمی رو که طواف میکردن رواز پاین میدیدم واینکه اون صحنه رو فقط خودم می دیدم….
سلام.خواب دیدم پرده کعبه رو دادن بمن گفتند کثیف شده ببر بشور
خواب ديدم معبه را زيارت ميکردم تنها بودم باز فردا رفتم زيارت کنم اجازه نداند گفتند بايد از بلندي رد بشي هيچکس حاضر نشد بياد اما من رفتم تعبيرش چيه
من در خواب دیدم همرا با مادر بزرگم به کعبه رفتیم نمی دانم چی تغبیر داری ولی مادر بزرگم یک بار به کعبه شریف رفته است
ممنون
من خواب دیدم همراه همسر خود قصد سفر به مکه را داریم و زنگ زدیم بلیط بگیریم اما چون هوا طوفانی بود موکولش کردند به هفته بعد..
تعبیرش چیست؟
خواب دیدم کعبه در اسمان بالای سرم است و طوری که انگار میتونستم با دست بگیرمش خیلی زیبا بود به یکی از فامیل اشاره میکردم که طواف باید از کجا شروع بشه و اشاره به در کعبه میکردم اون قدر اسمان پر از ستاره بود اطراف کعبه و زیبا که به وجد اومده بودم لطفا تعبیرش را برایم بگویید
سلام من خواب دیدم نزدیکی یه باغی بودم اول یه آتش عظیمی اومد همه جا آتیش بود به ارتفاع4-5متر….کوله پشتیم همراهم بود اما موبایلم پیشم نبود زنگ بزنم آتش نشانی…چند تا خونه اون دوروبر بود هیچکی در باز نکرد من با تلفن خونشون بزنگم…اما یه هویی یه سیل عظیمی اومد سیل به ارتفاع 1 متر.کل آتیشو خاموش کرد…رفتم داخل باغ….درختا همه سرسبز و پر از میوه بودن اصلا نسوخته بودن اصلا…رفتم ته باغ …کعبه اونجا بود اما کعبه نه آتیش گرفته بود نه خیس شده بود…کلا واسه باغ و کعبه هیچ اتفاقی نیفتاده بود…کهبه سالم بود اما خاک زمین گل شده بود…همه جا گل بود
خواب دیدم با هیئت پیاده میریم سوریه…..راه پر از درختای سیب بود یه آبشار یا چشمه کوچک هم بود از من عکس گرفتن تو همون راه…یه دفعه یه خانم گفت رسیدیم اینم سوریه عین شهرای قدیمی بود کاهگلی بودن خونه ها…عین فیلم پیامبرا….رو یه تپه بودیم از رو اون تپه دورنمای شهرو دیدم سوریه بود…سرمو برگردوندم دیدم…وسط شهر 2تا حرم کاهگلی بودن… حرم امام حسین و حضرت عباس وسطم بین الحرمین…به همه گفتم اینجا که کربلاست…..این ورو که نگا کردم یه کوه بود همه گفتن مروه است…با خودم گفتم پس کوه صفا کو؟چقد باید بدو ام تا محرم شم؟
خلاصه اول دیدم سوریس بعد دیدم اونجا کربلاس بعد دیدم نه بابا اونجا مکه است…خلاصه هر سه تو یه شهر بود…یه شهر قدیمی
سلام
من خواب دیدم که با خدا داشتم حرف میزدم اول از همه توی یه سالنی که از طلاو بلور و نقره های خوشگل تزیین شده بود منتظر شدم خودمم اول نمیدونستم برا چی اونجام و بعد یه نفرو دیدم که تا حالا تو عمرم ادمی به اون خوشگلی ندیده بودم الیته الان یادم نیس چه شکلی بود ولی یادم میاد خییییییییییییلی خوشگل بود و اومد گفت خدا میخواد با تو حرف بزنه من خدا رو نمیدیدم ولی صداشو میشنیدم که به من تذکر میداد که اگه میخوام به بهشت برم و ادم خوبی باشم باید کارهای خوبی بکنم و نمازو روزه هامو فراموش نکنم البته به من میگفت نباید هیچ حق الناسی به گردن داشته باشم منم یادم نیس چی میپرسیدمو گریه میکردم و خدا با مهربانی به من پاسخ میداد و بقیشو یادم نمیاد لطفا تعبیرش کنین من نتونستم هیچ جا پیدا کنم ممنون
سلام ، راستی اون شب نکنه فک کردی موسی کلیم الهی شوخی کردم خواب خوبی دیدی
خواب دیدم تو خونه قدیمیون بودم و داشتیم آماده میشدیم بریم مکه میشه تعبیرش و برام ایمیل کنید. 😐
خواب دیدم دارم رو بام و دیوار کعبه راه میرم بعد در کعبه رو باز کردند گفتند برو داخل ولی من احساس کردم پریودم و نرفتم ام دیدم از پرده کعبه کندند و یه تیکه بزرگشو دادند به من منم به همه سوغاتی میدادمش .رو قبر یه بی وارثی هم کمی از اون پارچه کعبه گذاشتم میشه تعبیرش رو بگید لطفا؟…
در خواب دیدم کنار خانه ی خدا زانو زده نشستم. و گرد خانه ی خدا حصاری بود که خانه ی خدا در وسط آن بود و من در کنار آن بودم و سنگ حجر السود در بیرون حصار روی حصار نسب بود و وقتی به خانه ی خدا نگاه میکردم از هیبت و عظمت آن بسیار گریه میکردم به گونه ای که وقتی به زمین نگاه میکردم اشکهای من مثل آب روان بود و دوباره به نماز می ایستادم و گریه بسیار میکردم. تعبیر این خواب چیست؟
سلام خواب دیدم مکه رفتم اما خانه خدا را ندیدم دنبال خرید هستم
خواب ديدم از بالاي سنك حجرالاسور رفتم تو خونه ي خدا همه جاش سبز بود ي حال عجيبي بود همينجور ميكشتم ك ي دفعه ترسيدم و اومدم بيرون.
سلام مادر بزرگح ÷0 سالی است فئت کرده خواب دیدم پسرم با اون رفته مکه لطفا بگیین تعبییرش چی میشه؟؟؟؟
خواب ديدم از مدينه به مكه پياده با گروهي ميرويم بطوريكه بعضي از همراهان در قيد حيات نيستند تعبيرش چيست
بنده خواب دیدم که زیر یک سقف درست روبه روی خانه خدا ایستاده ام و چند قدمی با کعبه فاصله دارم همه داشتم طواف میکردن زیر بارانی شدید و من هم با گریه التماس میکردم که خدایا فلان مشکلم حل شه خودت یه کاری کن…
تعبیرش چیه؟
باسلام.خواب دیدم که ازحرم امام رضابرگشتم ورفتم مکه وبعدش دوباره قسمت شد ورفتم حرم امام رضا وبه امام می گفتم که من ازتو مکه رو خواستم وتوبه من دادی ممنونم ازت.میشه لطفا بگید تعبیرخوابم چی میشه؟
در خواب دیدم ابتدا درون برجی بلند هستم و زلزله میاد سپس دیدم که ساختمان میلرزد و تکان میخورد سپس دیدم یک ساختمان فرو ریخت و بعد از ان دیدم در مقابلم کعبه است و ناگهان تمام کعبه فرو ریخت
تعبیرش چیست؟؟؟؟
خواب دیدم از بالا دارم کعبه را که نور به آن میتابید نگاه میکردم که ناگه چشمان به یک جایگاهی خوردکه به آن ه نور میتابید توجه ن به آن جلب شد که ناگهان ردی که لباس سفید داشت وروشنایی خاصی از جایگاه بیرون آمد وبه من گفت توبرگزیده هستی خداراتا آخر عر خویش بپرست وبدان دنیا روزی پایان یابد وتواز اهل نیکوکار خواهی بود تعبیرش چیست ؟لطفابگین.
من خواب دیدم به زیارت خانه ی خدا رفته ام اما انقدر زیارت زود انجام شد که وقتی در راه برگشت بودم هر چی فکر میکردم یادم نمیامد انجا چه شکلی بود,لطفا تعبیر کنید
سلام
دیشب خاب دیدم در عربستان _مکه هستم
ناهار در یکی از خانه های مرد و زن عربی دعوت شدیم..اون زن عرب که فارسی حرف میزد از من و مهمانانی پذیرایی میکردن
حیاط طواف رو دیدم
تمیز و براق و شفاف
اما کم و کاستی در کعبه بود.کعبه کوچیک شده بود..کعبه سر جاش بزرگ نبود
کعبه نقصان داشت
درحیرت بودم..میخاستم طواف کنم_بخاطر کمی تو کعبه که بودم.
اگه صاحب سایت مجتهد یا طلبه ست
خاب منو تعبیر بفرمایین
باتشکر
خواب دیدم مدینه هستم ناظر کاروان گفت با شتر به مدت 6 روز طول میکشه که به مکه بریم
من خواب دیدم بالای خانه کعبه نشستم و دارم مردمو نگا میکنم.تعبیرش چیه؟؟
سلام وتشکر بخاطر سایت خیلی خوبتون
من خواب دیدم که خواهرم میخواست ب مکه برود وآمد درب خانه ما تااز من خداحافظی کند وبچه هایش را هم ب من سپرد تا از آنها مراقبت کنم البته بچه هایش همراهش نبودند واز من خواستم من ب خانه شان بروم واز آنها مرقبت کنم ومن ب اوگفتم ک کار دارم وچند روزی در خانه نیستم وباید ب جایی بروم
خواهش میکنم تعبیر خابم را ب ایمیلم ارسال کنید
باتشکر
تعبیر کعبه در خواب جیست خواب دیدم که میخواهم به طواف خانه خدا برم
دوستم خواب دیده رفتیم مکه اما ما رو زندانی کردن نمیذارن بریم زیارت بعد در باز میشه میریم تو یه راه رو مارپیج با یه عالمه پله که یه بچه که بچه دوستمه از پله ها میره بالا اما نمیرسه همش پایینه از یکی میپرسیم این شیطونه میگه آره
خواهش میکنم تعبیر این خوابو بگید واسم خ مهمه التماستون میکنم
یک ثواب مهم میخواهید انجام دهید که مانع شما میشوند . از این موانع باید عبور کنید و از کسان مطمئن کمک بگیرید تا از کار خود منحرف نشوید
سلام
خواب ديدم به كعبه نزديك شدم از روي ورودها ردشدم
ديدم كعبه راعوض كردند نورشديدي توكعبه بود جايكاه فرشتكان بودتعبيرش جيه؟
به نظر میاد بزودی خبر مهمی در این روزها از حجاز خواهد امد که معنی خواب شماست
سلام/ من خواب دیدم لباس احرام پوشیدم و دور خانه خدا طواف میکنم و لبیک میگویم و کسی هم نیست و فقط تنها خودم هستم و چند وقت پیش خواب دیدم که به جایی میروم و کسی را دیدم که از دستهایش خون میچکید بهش گفتم این خون چیه گفتش خون امام حسین هست به منم گفت برو توام میبینی و رفتم و همان لحظه خودمو در حال برگشتن دیدم که کل بدنم خون میچکد و دستهام رو میبینم که خون میچکد و خون رو میبوسم میگویم خون امام حسین هست و سریع باران شدیدی گرفت و کل بدنم شسته شد و خون شسته شد خواهشن تعبیر دو تا خوابهای من را بگویید
خواب احرام بستن تنها نشانه انجام صوابی بزرگ است که به تنهایی انجام خواهی داد و صواب ان نزد خداست
باید برای خوابها چند چیز توجهداشته باشید ماه قمری خواب دیدن .رنگ داشتن خواب.وهمچنینزمان خواب مهمه وهمچنین احساسی که نسبت به خواب دارید
اما در مورد خواب شما بهتره از پیروی کور کورانه دیگران خود داری کنید
درخواب ديدم كه پدر وبرادر وخواهر وپسرخاله وعمه ام همه دارند باهم به سفر حج ميروند مادرم كه فوت شده بود هي تو اين سفر ميومدوميرفت من به بابام گفتم كه از طرف مامان طواف خانه خدا را هم انجام بده
مادر خدا بیامرز شما چشم انتظار ثوابیه که احتمالا وصیت کرده بودید یا عهد نموده بودید
تصویر خانه کعبه را با یک سوره در خواب دیدم اول الله ج نوشته میشد بعد تصویر به چار طرف آسمان دوره میکرد بعد در خواب دعام میکنم و میگم که اگر دعایم قبول شود این خانۀ کعبه دور خورده به طرف من خواهد آمد بعدش به چهار طرف آسمان دور خورده بطرف من میآید به فرفم دکه میخورد و بعد دوبار ه میرود مادرم صدا میکند که حج عمره بنامت قبول …. از شما خواهش گفتن تعبیر خوابم را دارم ممنون
احتمالا به مقامی مذبی دست خواهییافت و صوابی خاص انجام خواهی داد
خواب ديدم به خانه خدا رفتم ان مكان به شكل قديم وخاكى بود به انجا كه رسيدم صدايي از اسمان مرا ندا زد من روبه بالا نگاه كردم ايه اي از قران دراسمان ديده شد صدا به من گفت ايه را بخوان وخواندم بعداز خواند اسمان دوباره تيره وتار شد ومن از خواب پريدم
ایه چه بود وچه ماه قمری خواب رو دیدی
سلام .من خانمی 27سالمه خانه دارم .خواب ديدم که به خانه خدارفتم بدون هیچ هزینه ورفتم دقیقا جاوی خانه خدا وآقایی خوشرو ومهربان ازم خواست د.چیزی بخوان .منهم اذان گفتم البته بسم الله الرحمن الرحيم. گفتم بعد لطفا تعبیرش رابرایم ایمیل کنید ممنون میشم….باسپاس فراوان.
ﺑﺎ ﺳﻼﻡ
ﻣﻦ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﻭ ﺍﻭﻧﻢ ﺍﯾﻨﻬ ﮐﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﺪﺍ ﺷﺪﻡ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺩﺭ ﺗﻌﺠﺐ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻨﺮﺍ ﺭﺍه ﺩﺍﺩﻧﺪ
ﺩﺍﺧﻞ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﺪﺍ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﺷﯿﮏ ﻭ ﻣﺠﻠﻞ ﺑﻮﺩ…
ﻟﻄﻔﺎ ﺗﻌﺒﯿﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﮐﻨﯿﺪ
ﺑﺎ تشکر
salam,man khab 2 bar khabe kabaro didam yabaram hamin diroz ke az khab pashodam didam saat 9:45 sob bod khab didam toye makam va kabaro didam kesi onja nabod man raftam dakhel shodam didam kesi nist bad sedaye azan omad raftam vozo gereftam omadam yadame namaz jamat nakhondam chon man shiye bodam vali to on hame adam yeki kafane sabz poshide bod rosh ya hosein neveshte bod.bad nazdike kabe shodam az paeein be balaye kabe begah kardam khili ertefash ziyad bod.badesham raftam jay ke talay range saramo kardam on to koli gerye kardam ba khoda sohbat kardam ,mishe tabiresho begid,badesh khabe avalamo migam.in khabo man rooze jome sob shabe arbaeen didam 19 safar az khab bidar shodam 9:45 bod.
با سلام
خواب دیدم به مکه رفتم انجا گریه میکردم و میگفتم: خدایا دو روز پیش بهت گفتم چقدر دلم میخواست بیام مکه …بعد صدای اذان امد دویدم برای وضو… بعد دیدم وارد مسجد الحرام شدم رفتم گوشه ای برای نماز که دیدم مادرم در کنار مادر بزرگم که فوت شده نشسته اند و اماده نماز هستند
با زنگ ساعت برای نماز بیدار شدم دیدم باران هم می اید!
لطفا تعبیر خوابم را بفرمایید
گم کردن کفش دلیل بر گم کردن جفت هستش.
مدتی است دائم خواب میبینم که یا در کعبه ام یا در راه کعبه تعبیرش چیست ؟
با سلام
پسر 26ساله مجرد هستم.
خواب دیدم رفتم کعبه و وضو گرفتم ک بروم پیش کعبه نماز بخوانم کفشهایم را ک در اوردم ک مشرف شوم دیدم کفشم را دزدیدند.حالا نمیدونم دزدیدند یا اشتباهی بردند
باسلام…مادرم حدود ساعت5:15دقیقه بامداد خواب دیدن من برنده سفر مکه شدم و در خواب به تو کلید کعبه رو دادن…اگر تعبیرشو ایمیل کنید ممنون میشم…با سپاس
خواب برنده شدن مکه در قرعه کشی و بردن کلید آن به چه معناست؟
من خواب. دیدم ک با دوستم دست ب دست تو خونه خدا دور تا دور خونه خدا می چرخیم. چسبیده بودیم ب خونه خدا و هیچکسی هم اونجا نبود تعبیرش چیه
یه مسجد خیلی نورانی مابین کوه دیدم.بعد احساس کردم که زمین داره میچرخه .وقتی دقت کردم دیدم مردم دارن دور کعبه نماز میخونند و ما داریم دور کعبه میچرخیم.ممنون میشم تعبییرشو برام بگین
سلام من خواب دیدم که به مکه رفتم ولی خانه خدارونديدم و ۲رکعت نماز خوندم و احرام نداشتم گریه هم میکردم خواهش میکنم تعبیرش رو به ایميلم بفرستید.مرسی
من دختری 14 سالم خیلی دوست دارم کعبه روزیارت کنم ولی خواب دیدم که دارم به همراه پدر وبرادرم مادرم را به کعبه میبریم مادرم وقتی برگشت گفت ک خیلی شلوغ بود همه بدون هیچ پولی میرن دفعه ی بعدشماروهم باخودم میبرم
تعبیرش چیه؟
پدرم خواب دیده مادرمومیفرستاده حج
تعبیرش چیه؟؟؟؟
خاب دیدم در تلویزیون که موجودی شیطانی از دله خانه بیرون امد و من وحشت کنان به گوشه خانه خودم پناه بردم بده چن سانیه دیدم از بالا کبه خودم دارم نگاه میکنم در محلم
سلام من دیشب خواب دیدم که وارد کعبه شدم خواهشا تعبیرش کنید واسم
سلام
خواب دیدم نخ های پارچه کعبه را جدا می کنم.
سلام
خواب دیدم دارم قرآن میخونم دوستم بالاسرم وایساده و هی میگه لبیک اللهم لک لبیک .لبیک لا شریک لک لبیک
سلام من خواب دیدم که دختر عمویم از مکه برگشته و همه برای پیشواز او رفته بودیم همه مردم دور دختر عمویم جمع شده بودند من از جمعیت بیرون امدم دیدم که عمویم، دوستم را که حامله بود(در واقعیت هم دوستم حامله است) کشته است من خیلی گریه میکردم و رفتم یک جایی که خانواده ی دوستم پشت در اتاقی نشسته بودند و که توی اون اتاق جنازه ی دوستم را غسل میدادند ومن هم پشت در اتاق نشسته بودم و گریه میکردم تا اینکه جنازه را که غسل داده بودند از اتاق بیرون اوردند و به سمت قبرستان برای خاکسپاری رفتند.لطفا تعبیرش رو بهم بگین. ممنون
سلام . من خواب دیدم کعبه زیر آبه .ابش هم خیلی تمیز و شفاف بود روی اب یخ زده بود و یه سوراخی باز بود که میتونستی از اونجا بری توی اب و طواف کنی میخواستم ببینم تعبیرش چیه …. در ضمن من که تو اب میرفتم میترسیدم
سلام.خواب ديدم با گروهي داخل كعبه بوديم.و داخل كعبه سنگهايي از زمانهاي قبل بود.گويي كه محل دفن كساني باشه.و قرار بود اين سنگهارو برداريم و با سنگهاي نو جايگزين كنيم.ولي من تو خواب بخاطر اينكه اين كارو نوعي نبش قبر ميدونستم موافق نبودم.
لطفا تعبيرشو بهم بگين ممنون ميشم
سلام خواب دیدم که در کعبه بت هست وحضرت محمد (ص) مخواه بتها را از بین ببرد ولی دشمنانش دارند با او جنگ می کنند ومن چون زن بودم نمی توانستم بجنگم ومی دیدم که پیامبر خودش تنها با عده ی کمی دارند مبارزه میکنند خیلی ناراحت بودم واز دست مردمی که به پیامبر بی توجهی می کردن عصبانی شدم وآدم در حیا بان وداد میزدم مگه شما مسلمون نیستید دارند پیامبرتان رامی زنند چرا ازش دفاع نمی کنید ،از خدا نمی ترسید. لطفا تعبیرش چیست .
سلام
کسی خواب دیده که طواف خانه کعبه می نماید لطفاً تعبیر نمایید
من خواب دیدم در مکه ام و با خانواده ام و دریک بوستان پر از میوه هستم و درختی خیلی بزرگ دیدم ک پر از میوهای سیب بود خیلی بزرگ و دخترم از ان خورد و ب ما گفتن ک میتونین از این درخت بخورین اما کعبه رو ندیدم فقط در مکه بودیم
دیشب دوستم خاب دیده من و همسرم میخایم بریم مکه زیارت به ابشون اصرار میکنیم بیان و میگن نه و من و همسرم دیگه میریم مکه
سایت عالی بود
چند روز پیش خواب دیدم که با مادرم رفتیم مکه طواف کعبه هم انجام دادم دوباره دیشب با شوهرم بحثم شد سر بارداریم خیلی ناراحت بودمو کریه میکردم و با خدا حرف زدم دیشبم دوباره خواب دیدم رفتم تو شهر مکه اما کعبرو ندیدم تعبیرش چیه؟
سلام. من خواب دیدم با خانواده سوار هواپیما شدیم و به مکه رفتیم. درحال رفتن بودم بهمراه دختردایی هام ک ازدواج کردن.توی یه راهرویی داشتیم میرفتیم تا به خانه خدا برسیم. خیلییی زیاد شوق دیدن کعبه داشتم همش میگفتم حتما با دیدن کعبه ارزوم برآورده میشه.ولی لباسم مناسب نبود تا اینکه مادرم آمد و لباس مناسبی ب من داد و پوشیدم. ولی خانه خدا رو ندیدم. تعبیرش چیست
سلام من خواب دیدم اول خانه ی کعبه را دیدم بعد بلافاصله یه کلبه ی چوبی خیلی زیبا که یکی بهم گفت اینجا خانه ی خداست و من ان کلبه را بوسیدم ممنون میشم تعبیرش را بگویید
با سلام. من چند شب است خواب میبینم که کنار خانه خدا ایستادم و به سنگهای دیوار کعبه دست میکشم.بعد دیدم یک آینه هم روبروی من گذاشته شده.گریه میکردم. خودمم توی آینه نگاه میکردم.میشه لطفا بگید تعبیر خواب من چیه؟ممنون.
خواب دیدم رفتم خانه خدا اماداشتن باز سازیش میکردن لطفا تعبیرش روبهم بگید
خواب ديدم كه در بلندي استاده هستم مثل مه به سري كوه باشه خواستم كه از نماي شهر عكس بگيرم اما روي أسكرين مبايلم خانه خدا امد باز خواستم كه از طرف دگه عكس بگيرم اما قران با بسيار يك نور زيبا و روشن باز به روي أسكرين مبايلم ظاهر شد
سلام من امروز خواب ديدم اول ماه جمادي الاول شنبه كه مكه ام هيچكس نبود جز من بدش زيارتمو كردم دعا هامو گفتم بد يكهو يك اتاقةيو ديدم يك حاج اقايي با لباس سفيد نشسته بودن بد بهم گفتن بيا تو ميدونم فكر مي كني نميرسي به مرادت هر كسي يك نيتي داره عجله نكن گفتن كارش مهره است بد گردنبند مهره هايي كه گردنشون بودو ريختن رو ميز كوچك قهوه اي رنگ هم ميخواستن بگن چه كار كنم بيدار شدم لطفااااا بهم بگين يعني چي اين خواب تو خونه خدا چند تا گربه هم بودن اونا بودنو من و جالب اينكه خونه خدا خونه كناري خودمون بود .
خواب دیدم سرقبردرخانه خدادارم گریه میکنم ناله میکنم تنهای نشستم دارم همش گریه میکنم ی خانومی بالباس سیاه ایستاده بودمیشم
خواب دیدم روبروی کعبه نشستم و با صدای بلند گریه میکردم و حال توبه داشتم.بعد بلند شدم رفتم سمت حجرالاسود و سرم رو بردم داخل حجرالاسود…بعد دور کعبه چرخیدم محلی رو که شکافته شده بود و فاطمه بنت اسد وارد کعبه شده بود رو هم دیدم…بعد حین گشتن دور کعبه ازش دور شدم.
سلام
من خواب ديدم كه داشتم تو گوشيم آب و هوارو ميديدم كه توش يه مدل ستاره ديدم كه نگاهمو كردم به آسمون و اون ستاره هارو همون شكلى اونجا ديدم بعد يه دفعه چندتا ستاره ديدم كه شبيه خانه خدا شده بودن كه بعدش كل آسمون شد تصوير كعبه و آدمايي كه دارن طواف ميكنن و و همزمان دو بار صداى الله اكبر شنيدم
سلام
من خواب دیدم رفتم مکه با شوهرم اونجا میگن هرکی قانونی اومده اسمش باید باشه اسم منو رو در نوشته بودن اما اسم شوهرمو پیدا نکردیم اسم منو الهام ۲نوشته بودن رو یکی از درهای مکه.بعد من رفتم خانه خدارو زیارت کنم دیدم رفتم رو یه گونی یهو پاره شد توش پر نخود بود.میدونی تعبیر خواب من چیه؟
سلام
خواب دیدم به نبال خرید زمینی از مکه هستم فردی که می خواستم از او زمین بگیرم نمی شناختم اما به نظر آدم با اصل و نصب بزرگی بود و افراد پیر زیادی با دوتا روحانی سید و جوان کنارش نسته بود گفتم حالا که تا اینجا آمدم بهتره قیمت زمینی از مدینه را بپرسم تعبیر آن چیست؟
سلام
خواب دیدم ک دستمو رو خونه ی خدا گذاشته بودم و گریه و توبه میکردم
من خواب دیدم رفتم مکه وقتی خانه خدارا دیدم در کعبه شکافته شد وداخل کعبه خالی بود ومن هم خیلی میترسیدم وداشتم گریه میکردم. تبیرش چیست. ممنون
خواب دیدم با مادرم به مکه رفتم، به زیارت هم رفتیم ولی کعبه رو ندیدم و وقتی به خیابون رفته بودیم منطقه کویری و پر از شن بود یه ببر سیاه وسفید دیدم که ازمون فرار کرد تعبیرش چیه؟ جدا از این خواب من بارها خواب امام هارو دیدم مثل ابراهیم و امام علی و امام حسین حتی یه بار خواب دیدم که مردم و یه پسر جوان وزیبا که خودشو عزرائیل معرفی کرده بود منو به مکه برد و کعبه رو با عظمت جلوم دیدم
با عرض سلام.
همسرم در خواب دید که کعبه را با موشک زدند و ویران کردند و اطراف کعبه ویران شده است
خواب دیدم کعبه رو داشتم طواف می کردم اما بعد ک تموم شد گفتم چرا سنگ حجر السفد چیزهای دیگه رو ندیدم فقط انگار خانه خدا رو دیدم اونجا بودم
سلام دوستان . کی میدونه تعبیر خواب من چیه؟
خواب دیدم که داخل عربستان هستم و جای کعبه ایستادم با پدر و برادرم . بقیه ادم هایی ک برای زیارت امده بودند هرکادم چهار متر از کعبه دورتر ایستاده و طواف میکردند. سمت پشت کعبه خودم را به ان چسبانده بودم و دعا میکردم ک پدرم گفت اگر میخواهی امام رضا را زیارت کنی باید بیای دیوار جلوی کعبه را زیارت کنی . و باز رفتم دیوار دیگر کعبه را بغل کردم و گریه کردم و دعا کردم که یهو دیدم کعبه از قسمت بالا آتش گرفت ولی کم بود . برگشتم به سمت مردم تا خبر دهم کعبه آتش گرفته که دیدم پشتم صحراست . برگشتم روبرو که دیدم اطرافم کلا صحراست و کعبه چندکیلومتر از من دور است اما کمی دیده میشد . دوچرخه ای داشتم و با آن به سرعت سمت کعبه میرفتم که از خواب پریدم! خودم هم مشهدی ام ولی چندماه میشه که المان زندگی میکنم با پدرم. دوستان این خواب خیلی برام مهمه لطفا اگه کسی تو مشهد زندگی میکنه زنگ بزنه از حرم امام رضا تعبیرشو بپرسه
اینجا کی جواب میده ؟!
سلام.ببخشید من خواب دیدم یدفه ای کعبه هستم با پدرم و پسر داییم.خیلی شلوغ بودش و خانما خیلی زیاد.سربازا نمیزاشتن به اونا نزدیک بشیم بعدش پسر داییم از یه در کوچک رفت داخل زیارت کرد و اومد بیرون بعدش به من گفت نمیری، باید یه چیزی بزاری روی سرت و بری داخل.رفتم داخل یه ضریح متفاوت با ضریح های دیگر و خیلی قدیمی بودش گرفتم که سربازا دیدن بیا بیرون اومدم بیرون.تا خواستم کفشام بپوشم پسر داییم یادش رفت همراه خودش برد.بعدش جریان مرا خلیفه فهمید که خواب بودم و یدفه در خانه خدا حاظر شدیم.به محض شنیدن حرفام دستور داده با استقبال عالی و با احترام پس از زیارت به بهترین نحو و با یه هواپیما ویژه ما را به ایران فرستاد.لطفا خواب مرا هر چه زودتر تعبیر کنید برام.سپاس از محبت شما
سلام.من خواب دیدم ک در بیابانی هستم و خانه ی خدا درانجاست و از فاصله ی صدمتر خیره شدم ب خانه خدا .بجزخودم و خانه ی خدا هیچ چیز اونجا نبود تعبیرش چیه.ممنونم ازتون:)
خواب دیدم مادر و پدرم رفتن حج و برگشتن
سلام من خواب ديدم ب كعبه رفتمو سجده كردم و ارزوهايم راخواستم و وقتي طواف كردم امدم ك بيرون بيايم انگار يكي گفت دوباره خواسته ات رو بگو ك منم گفتم كعبه انگار از طلا بود
سلام عرض ادب من صدای خداوند رو هم تو خواب و هم تو بیداری شنیدم نزدیک 1 ماه پیش بود ساعت 7 صبح خواب دیدم دارم با بال هایم پرواز میکنم و به انتهای آسمان آبی رسیدم همونجا وایسادم و ناگهان صدای به گوشم اومده شک ندارم عشقم بود یه صدای که فقط مخصوص خداوند میتونه باشه و بهم گفت نگران نباش یه سفره ای سر راهت قرار میدم من انگاری زبونم بند اومده بود وقتی بیدار. شدم مات و مبهوم شده بودم از خوشحالی داشتم دیونه میشم و چند روز پیش هم داشتم با رب با جهان هستی. پروردگارم صحبت میکردم. با زبون خودم حرفی زدم که صدای خدا اومد به گوشم همون صدای که تو خواب شنیده بودم گفت مرحله ی آخره دیونه داشتم میشدم خدایا من باور دارم که خودت بودی ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید
سلام خواب دیدم داخل کعبه هستم فضا خیلی نورانی بود و وسیع و یک قبر سنگی تقریبا طولانی تر از سنگ قبر های معمولی که قبر پیامبر اکرم بود و کمی اون طرف تر یک حوض آب و من هیجان زده می گفتم قبر پیامبر و خوشحال بودم که قبر پیامبر را دیدم تعبیرش چیه ممنون میشم
خواب دیدم کعبه جولوم داره آتیش میگیره و ی آتیش دور تا دورشه تقریبا چسبیده بهش اما پرده های مشکیش نمیسوزن
خوشبهسعاددتدوستعزیزعاقبتبخیرمیشویلطفاروشزندگیترابهمابگوگو???
تعبیرخوابشماایناستکهدردینگمراهوسرگردانمیشوی
تعبیرخوابشماهمنشینیبا.مردمصالحو۱فرمانبرداریازخداودرنتیجه.عاقبت.بهخیریاست
تعبیرشایناستکهمشکلاتبهدستشماپدرتانحلمیشودواینرحمتیازسویخداستکهکهکارث
وابراقسمتشماکردهاست
تعبیر.خوابشماترسیدنتوبهازگناهاناست
شیطانمانعرسیدنشمابهپرهیزگاریوراهمستقیممیشودمواظبباشید
سلام من شب دوم، شب قدر خواب دیدم که یه اسب سفید میپره وسط اسمان و اسمان باز میشه و کعبه معلومه همه داد میزنن ظهور کرد ظهور کرد
بعد چند دقیقع اسمان بسته میشه و دوتا دست طلایی ازش میاد بیرون و غیب میشه
میشه بگید تعبیرش چیه؟؟؟؟؟
لطفا
سلام من دیدم که کعبه تو اسمونه و درحال درخشیدن و درحال چرخشه و 5 نفر که تقریبا شبیه هم بودن اطراف من ایستادن و به بالا نگاه میکنن با لباس احرام بودن تعبیرش چیه؟
من خواب دیدم به خانه کعبه رفتم همراه پدرم و در حال طواف آن هستم و در هنگام طواف ذکر میگویم این خواب تعبیرش چیست؟
من خواب دیدم که جلوتر از همه سر بر پارچه ی کعبه گذاشتم
میشه تعبیرش رو بهم بگید ؟
سلام
من خواب دیدم رفتم مکه و کعبه خیلی کوچیک تر از حالت عادی بود دور تا دور کعبه هم یه حصار مانندی بود که مردم پشتشون وایساده بودن فکر کنم اون حصار ها حدود 6 یا 8 تا بودن بعد تو یکی شون یه مردی تنها بود گفتم چرا تنهایی گفت چون من هیچ دوستی ندارم تو این دنیا گفتم خدا بهترین دوست آدمه اونم خوشحال شد
بعدش هیچ کس از اون حصار ها نمیتونست رد بشه اما حالا که فکر میکنم میبینیم میشد رد شد
و اینکه انگار دوبار دیدمش این خواب رو دیشب دیدم ولی دوبار دیدم
لطفا بگید تعبیرش چیه