جمعه, ژوئن 26, 2026

تعبیر خواب مرد مجرد

1ـ اگر مردي خواب ببيند مجرد است ، نشانة آن است كه بايد از معاشرت با زنان دوري كند . 2ـ اگر زني ، مرد مجردي را در خواب ببيند ، دلالت بر آن دارد كه به عشقي مبتلا خواهد شد كه از ابتدا ناپاك است 3ـ ديدن مرد مجرد در خواب تعابير ديگري نيز دارد ، عدالتي كه به ظلم مي گرايد ، سياستمداراني كه شرف و صداقت خود را از كف مي دهند .

45 نظرات

  1. سلام خسته نباشين من يه زن متاهلم و خواب ديدم يه مرد متاهل كه از آشناهاست ازم كمك ميخاد تو زندكشي راهنماييش كنم منم كمكش كردم ازن مرد قدبلند و خوش هيكل بود
    لطفا بهم بگين اين خواب تعبيري داره يا نه؟؟

  2. خواب مردی را دیدم که کت دامادی پوشیده و یه زن مو بور کنارش واستاده زن برای من آشنا نبود ولی مرد را میشناختم ( قبلا همکارم بود و مجرد هست ) تعبیرش چیست ؟

  3. خواب ديدم خواهرم ومن تا سن 40 سالگي مجرد هستيم و خواهرم هنوز ازدواحژج نكرده ومادرم بهش ميگهه نمي خواي ازدواج كني

  4. من با کسی که دوستش دارم در گذشته برخورد خوبی نداشتم ولی هنوزم دوستش دارم.اون الان به من محل نمیده اصلا. اما من همش دارم خواب میبینم که بهش دارم توضیح میدم که من اونی نیستم که تو فکر میکنی بعد دستشو میگیرم و باهم حرف میزنیم.یا تو خواب به امام رضا گفتم میشه من دفعه ی بعدی با ان بیام مشهد بعد درهای حرم باز شد.یعنی میشه؟این بخاطر این نیست که همش بهش فکر میکنم یا تعبیرش اینه که باید بهش توضیح بدم تا همه چی درست بشه

  5. Slm.man 17 salame,aslan ham be fekre arusi nabudam.khab didam ba ye dokhtare ziba ezdevaj kardam va az in ghazie bi andaze khosh hal budam
    Age momkene tabiresho mikhastam

  6. سلام , من خواب دیدم که یه مرد ناشناس بود واسم بهم خرما داد
    تو خواب منو دختر عمم بودیم و یه نفر دیگه که اونم نمیشناخنم بعد این اقا هی میخواست دستمو بگیره ولی من راضی نمیشدم میشه بگین تعبیرش چیه ؟ اگه میشه تعبیرش رو به ایمیلم بفرستین ممنون.

  7. با سلام من در خواب يدم كه بر سر سفره اي با يك مرد مجرد ولي آشنا نشسته ام ميشه تعبيرشو برام بفرستيد ممنون

  8. خواب دیدم مردی کوتاه قد داخل خانه ای گنبدی شکل کوچک که مادرم وبرادرم باهم دران نشسته بودن وباهم حرف میزدن وان مرد مرتب درکنار درش مرتب به من نگاه میکرد مرتب در حال رفت وامد بود

  9. با سلام. خواب ديدم مرد مجردي كه دوسش دارم اومد در خونمون و يه معادله رياضي كه روي كاغذ نوشته بود و حل كردنش براي هر دوتامون خيلي راحته به من داد كه براش حل كنم لطفا بگيد تعبيرش چي ميشه.

  10. سلام خسته نباشید خواب دیدم .از جلوی مسجد عبور میکنم ویه ماشین بزرگ با هواپیما از جلو من رد شد .وبعد برادرم اومد پیشم رفتیم خونه اونها .تویه کوچه دختر برادرم ودو پسر بود که یکیش چاق بود ودیگری لاغر که هیچ کدوم به من رو ندادم .ومن هم با ناراحتی از جلوی مسجد گذشتم اومدم خونه.در ضمن اون پسرها را میشناختم.

  11. چندسال پیش که دبیرستانی بودم خواب یه پسررودیدم که به دستام چسب میزد ومادرش هی بم میگف ٬عروسم‌-حالا که رفتم دانشگا ٬یه پسردیدم که شبیه اون آقای توخوابمه.تعبیرچیه؟؟

  12. سلام. مدت يك سأل هست كه تقريبا هرشب خواب ميبينم يه مرد كنارم خوابيده وقتي نكاش ميكنم ميبينم غريبه هست. خيلي ميترسم و از خواب بيدار ميشم و لباس و شال سرم ميكنم و ميخوابم. من متاهلم. و برأي شوهرم جاي سؤاله كه جرا من هرشب شال به سر ميكنم. از خواب من خبر نداره. خواهش ميكنم جواب منو بدين. أين كابوس داره ديوانه ميكنه منو

  13. من خواب مردی رو دیدم که اصلا نمیشناختمش ولی بعدا فههمیدم که ادم معروفیه و شاخ دراوردم که چجوری تو خواب دیدمش بنظرتون مسخره نیست خخخخخخخخخ

  14. سلام من هم دقیقا ی همچین خوابی دیدم.بهم پول داد و مریض بود در بستر . بیدار شدم تعجب کردم چرا خواب این ادم معروف رو دیدم . چون اصلا نمیشناختمش

  15. من مجردم تقریبا نزدیک یه سال توی هر خوابی فرق نداره چی باشه یه مرد جوان و البته غریبه رو بالباس سفید میبینم و فقط تنها چیزی که یادم میاد چشمای سیاهش هست لطفا بگید تعبیرش چیه .جواب رو به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم

  16. سلام. در خواب پسر جوانی را دیدم و جوری به هم نگاه میکردیم که انگار همدیگر رو میشناسیم و همینطور که به هم نگاه میکردیم اون به من لبخند میزد. بعدش من یه سرامیک یا سنگ( دقیقا یادم نیست که سرامیک بود یا سنگ ) دایره شکل دیدم. دور تا دور اون سرامیک یا سنگ دختر و پسرهای جوونی ایستاده بودن اونم اونجا بود. من و چند نفر دیگه که بازم یادم نیست که دختر بودن یا پسر تصمیم گرفتیم که دور دایره راه بریم. وقتی که رسیدم کنار اون پسر. اون پسر کف دستمو نوازش کرد و بعدش از خواب پریدم.
    لطفا تعبیر این خوابو بهم بگین.

  17. سلام. خواب دیدم پسر غریبه ای در منزلمان است و همه خونواده اصرار داشتن ک من براش چای ببرم اما من امتناع میکردم.لطفا تعبیرش و بگین .ممنون

  18. باسلام یکی از خانم های همسایه که باردار هستش برای شوهر من خواب دیده که از کربلا اومده و اطرافش پر از گاو و گوسفنده میخاستم بدونم تعبیرش چیه ممنون میشم جوابمو بدین

  19. میشه لطفا خواهش کنم، من رو راهنمایی کنید، که پاسخ خواب ها یا تعبیرشون کجا آورده شده، چون من پیدا نمی کنم

  20. دیشب خواب دیدم با دوستان دانشگاهی ام دور هم جمع شده ایم و با دردست داشتن همه دیگر دایره ای درست کردیم دست راستم در دست یکی از دختران که متوجه نشدم که بود و دست چپم در دست یکی از پسران کلاس که چهره ی اورا در خواب دیدم . در خواب زیاد راضی به این نبودم که دستم در دست ان پسر باشد در خواب سعی کردم دستم را از دست او در اورم و موفق به این کار شدم ولی او باز ب من نزدیک میشد به همین دلیل سعی کردم از ان گروه جدا شوم و به جای دیگر بروم. تعبیرش چیست؟

  21. من خواب دیدم که شب بود و شهرعجیبی با ساختمان های خیلی بلند رو از پشت بوم یکی از همون ساختمان های خیلی خیلی بلندکه نمیشناسم نگاه میکنم ودرست رو لبه تیستادم و میخوام خودکشی کنم و خودمو بندازم پایین درست تو همون لحظه فرد مورد علاقم که از آشنا هاس میاد منو صدامیزنه واز دستم میگیره و منو میکشه عقب ولبخند میزنه وآروم هولم میده به طرف دیوار انتهای راه پله ودستامو هم دودستی قفل میکنه وبهم من زل میزنه.خودشم همش بهم میگه بیا کارت دارم.منم از تعب خشکم زده.اطفا تعبیرشو به ایمیلم بفرستید

  22. من یک مرد مجرد رادوس دارم ، و بیشتر وقتا به خوابم میاد ، میشناسمش اونم منو میشناسه ، اما در واقعیت او عاشق خواهرمن است ، تعبیرش چیست ؟

  23. سلام
    من خواب ديدم با برادرم ازدواج كردم..!!و در خواب خيلي خوشحال بودم..!
    تعبيرش چيه؟؟!

  24. سلام.من خواب دیدم یه مرد جوانی که آدم سر شناسی هست مکه بود ولباس احرام به تن داشت اسمشو رو ی برگه.با خودکار ابی نوشته بود گذاشت کف دست راست من گفت تموم آرزو هام به یه طرف این ارزومم به یه طرف یعنی چی ذهنم در گیرشه ممنون میشم جواب بدین

  25. سلام.خواب دیدم که بامادرم در خیابان راه می رفتم وجوانی زیبا قدبلندوشیک پوش مارا تعقیب می کردما می ایستیم ودر حین حرف زدن باهم من به او نگاه می کردم جوان در حال نگاه کردن به من سمت دیگر مادرم قرار داشت.وقتی متوجه نگاه ما می شودوانمودمی کندکه سنگی درکفشش رفته وزیر چشمی به ما نگاه می کرد.ممنون می شم تعبیر کنید.باتشکر

  26. سلام من مجرد هستم قبلا شکست عشقی بزرگی تجربه کرده بودم خواب عجیبی دیدم که توخواب من یه پسرجوان قد بلند عاشقم شده که چشانشم ابی بود خییلی میخندید من با این که احساسی بش نداشتم بقلش کردم بوسیدم بعد کنار که ازش دور شدم ناراحت شد احساسشم پدرش بم باز گو کرده بود

  27. سلام.من خواب دیدم که من در راه پله نشسته بودم و بند کتونی ام را میبستم.همون موقع در خونه همسایه پایینی ما باز شد و پسرش اومد بیرون.از سر و صدای من متوجه شد که من در راه پله ام.صدایم زد ولی جوابی از جانب من دریافت نکرد.من همینطور ایستادم تا او برود بعد من بروم.وقتی فهمیدم رفته به سراغ پنجره داخل راه پله رفتم و دیدم او جلوی در ایستاده و به سمت پنجره نگاه میکنه.من چند دقیقه او را نگاه کردم و نگاه او هر لحظه منتظر تر و ناراحتتر میشد.میخوام بدونم تعبیرش چیه؟

  28. سلام من خواب دیدم که یک پسر امد تا مرا به دزد د و من به سمت خانهه همسایه رفتم در خانه باز بود و من وارد خانه شدم بعد آن پسر امد به خانه ی همسایه وانجا کمی با هم حرف زدیم پسر از خانه رفت بیرون لطفا جوابم را بدهید ممنون

  29. من در کوچه بودم و پسری با ماشین می امد و میرفت من از ترس وارد خانه همسایه شدم ان پسر هم از ماشین پیاده شد و امد داخل خانه همسایه بعد ان پسر به من گفت من تو را دوست دارم و میخواهم که با هم دوست باشیم و بعد دستش را به صورتم زد ( نازم کرد) ورفت

  30. من خواب پي رو ديدم كه از پنجره ي اتاقم اومد تو و به من يه سيمكارت داد خواهش ميكنم به من تعبيرشو بگين

  31. من توي اتاقم نشسته بودم كه يه پسر پانزده ساله از پنجره وارد اتاقم شد و يه سيمكارت بهم داد ميخوام بدونم تعبيرش چيه؟

  32. من به شخصی خیلی علاقه مند بودم و هستم اما ان شخص هیچ علاقه ای به من نداره ،خواب دیدم که در محیطی با خانواده هایمان هستیم و او تمام مدت به من محبت می کن و با خوشرویی با من برخورد می کند ،درحالی که در واقعیت با من بد رفتار است . 😮

  33. سلام من ۲بار استادمو تو خواب دیدم بار اول با یه ادم معروف بود و بار دومم تنها بود که داشت باهام حرف میزد.من استادمو خیلی دوسش دارم و خودش نمیدونه و از حسش نسبت به خودم اصلا خبر ندارم لطفا تعبیرشو به ایمیلم بفرستید ممنون.

  34. سلام من خواب دیدم که پسری که دوستش دارم بهم هلو داد و من هم سه تا انار و هلو های خودش رو دوباره گذاشتم داخل یک کیسه نایلون و بهش بدم

  35. سلام، من خواب دیدم بالای یه ساختمون چند طبقه نیمه ساز بودم که یه پسر خوشتیپ که عینک دودی زده بود هم تو فاصله چند متری از من اون جا بود و چند تا مرد هم دور و برش بودن و داشتن درباره ساختمون باهاش حرف میزدن تو خواب با خودم گفت این پسره باید مهندس معمار باشه، متوجه شدم که پسره همین طور که به حرف اون مردا گوش میکرد گه گاهیم به من نگاه میکنه بی توجه بهش خواستم برم که دیدم مقداری از سقف طبقه زیری که من روش بودم چند تا سوراخ داشت خواستم رد بشم که ترسیدم از سوراخ ها بیفتم پایین! با هر زحمتی بود رفتم اون ور و از کنار پسره رد شدم رفتم سمت چپ از یه بلندی کوچیک رفتم بالا که دیدم بن بسته، برگشتم و مستقیم رفتم رسیدم به یه محوطه بزرگ که اون جا کسی که قبلا دوستش داشتم به همراه دوستش اون جا بود و روی صندلی با فاصله از هم نشسته بودن و به من نگاه میکردن بهشون توجه نکردم، رومو برگردوندم که دوستم رو دیدم و یه اسلحه دستش بود و به سمت من گرفت و به تیراندازی کرد من صدمه ندیدم و فقط درد یه نیشگون کوچیک رو حس کردم، ببخشید که طولانی شد لطفا همه قسمت های خوابم رو تعبیر کنید با تشکر

  36. سلام من خواب دیدم تو کوچه دارم راه می رم و به مغازه زن داریم میرم تو راه چند تا پسر ازکنار رد شدن دیدم یکی از آنها ایستاد تقریبا هم سن و سالم بود بهش گفتم چرا وایستادی چند کلمه باهم حرف زدیم بعد اون دستم را گرفت و باهم به طرف مغازه راه رفتیم توراه اون گفت واستا من تو این مغازه کار دارم من محلش نداشتم و رفتم تو راه بابا و مامانم دیدم که اونور خیابون بودن خواستم که رد بشم پسره اومد پیشم چون مامان و بابام اونجا بودن بهش چیزی نگفتم اون ولی با من حرف می زد بعد رفتم سوار ماشین شدم و رفتم لطفا بگین تعبیرش چیه؟

  37. سلام . من خواب دیدم یه جایی هستم که ادم هایه زیادی هستن ولی انگار اونارو یه جورایی تار میبینم و واضح نیستن . بعدش انگار قصد رفتن به جایی رو دارم که بین همون ادما 4 یا 5 تا پسر خوش قیافه و زیبا میبینم و کتو شلوار پوشیده و انگار لباساشون رنگ هایه تیرن .مثل قهوه ای سوخته و توسی و ابی نفت و با هم صحبت میکردن ولی انگار صحبت کردناشون خلاصه و اروم بود.خلاصه.بعد .بعد انگار منتظر باشم که با اونا برم و منتظر باشم که اونا بگن بیا برسونیمت .ولی نمیدونستم کجاقراره برم .خلاصه . بعد میبینم تو ماشینشون نشستمه که انکار ماشینشون از همون ماشین هایه مدل بالاست و رنگ ماشین هم مشکیه . بعد که ماشین شروع میکنه به حرکت . میبینم تموم همون پسرا دو نفرشون جلو مشستن و یه نفرشون کنار عقب پیشم نشسته و اینجا میبینم که کتو شلوار مشکی پوشیدن و جوری رفتار میکنن انگار نه انگار که من اونجا هستم . صورتاشون یه جورایی حالت خنثی داشتن و بدون هیچ چیزی . نه خشمی بود و نه لبخندی . بعد انگار که من از خدام بود که باهاشون بودم و ماشین هم اروم حرکت میکرد.لطفا بگین تعبیرش چیه ممنون میشم

  38. چقد شماها احمقین هیچکی اینجا خوابش تعبیر نشده بعد شماها هی سوال میپرسین و هواب تعریف میکنین ، خب کسی جواب نمیده احمق ها

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقاله قبلی
مقاله بعدی
مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر