حیف نون رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟ حیف نون میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد. قست اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: “پرده دوم، دو سال بعد” من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون!


حیف نون رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟ حیف نون میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد. قست اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: “پرده دوم، دو سال بعد” من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون!
""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari