جمعه, ژوئن 26, 2026
خانهمطالب خواندنیچرا مردها سینه دارند؟

چرا مردها سینه دارند؟

 
     
 
 
 
 
 
 
 
   
   
 

شاید این سئوال برای خیلی ها مطرح شده باشد که چرا مردها سینه دارند د جواب این سئوال به دوران جنینی بر میگرد ما انسانها در مراحل اولیه جنینی همگی دارای جنسیت مونث هستیم ولی جنین پسر در مراحل بعدی جنینی، تولید هرمونهای مردانه میکند و بدین طریق جنین تبدیل به جنس مذکر میشود ولی سینه ها قبل از این مرحله شکل گرفته اند بدین علت مردها هم سینه دارند.

 
 
 

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر