ـ ديدن آرايشگر در خواب ، براي يك زن علامت آن است كه از طرف خانواده به موقع سرزنش خواهد شد .
ـ اگر زني خواب ببيند موهايش را در آرايشگاه رنگ مي كند ، علامت آن است كه دشمنان مي كوشند به آبروي او خدشه وارد سازند ، اما او با احتياط از دام آنها مي گريزد .
ـ اگر زني خواب ببيند موهايش را آرايشگري درست مي كند ، علامت آن است كه با هر وسيله اي سعي مي كند نظر مردم را به خواسته هاي خود جلب كند و به جستجوي كارهايي جزيي خواهد رفت .



خواب میدیدم یکی داره میاد که من خیلی دوستش دارم و دارم خودم رو آماده و آرایش میکنم.ولی نفهمیدم اون طرف کیه.یعنی بیدار شدم.اما حس خیلی خوبی داشتم.
خواب دیدم دارم یک زن را آرایش می کنم
و به چشماش مداد می کشم
لطفا تعبیرش رو بگید
منم خواب دیدم داشتم موهامو رنگ میکردم البته نه همشو دو دسته رو و خیلی هم خوشحال بودم
سلام،من خواب دیدم خیلی زیاد برای شوهرم آرایش کرده بودم،بعدش مجبور شدم با همون آرایش برم مهمونی ،دلم میخواد تعبیرشو بدونم.کسی نمیدونه؟
سلام،من خواب دیدم خیلی زیاد برای شوهرم آرایش کرده بودم،بعدش مجبور شدم با همون آرایش برم مهمونی ،دلم میخواد تعبیرشو بدونم.کسی نمیدونه؟
سلام،من خواب دیدم خیلی زیاد برای شوهرم آرایش کرده بودم،بعدش مجبور شدم با همون آرایش برم مهمونی ،دلم میخواد تعبیرشو بدونم.کسی نمیدونه؟
سلام من خواب دیدم یک زن آرایشگری که خیلی وقته مرده موهامو درست میکنه