پنج‌شنبه, ژوئن 25, 2026

تعبیر خواب ابروها

محمد بن سيرين گويد: 

ابروها ديدن به خواب دين بود.

اگر بيند كه ابروهايش تمام بود و هيچ نقصان در آن نبود، دليل است كه زينت وي تمام و كمال بود.

اگر ديد كه ابروهايش فرو ريخت، تاويلش به خلاف اين بود.

 ابرو در چهره انسان مکمل حسن و جمال است و در زنان نوعي زينت و وسيله اي براي افزودن زيبايي.

ابراهيم كرماني گويد:

 اگر بيند كه ابرو نداشت يا موي ابرويش فرو ريخت، دليل است كه آهنگ چيزي مي كند كه از آن چيز وي بدنامي حاصل گردد .

اگر به خلاف اين بيند، دليل مي كند كه از آن چيز وي را بدنامي حاصل گردد و اگر به خلاف اين بيند  دليل است قصد چيزي كند، كه وي را نيك نامي و صلاح دين حاصل آيد.

اگر ديد كه ابروهايش سفيد گشته بود، دليل كه علم و آهستگي وي زياد گردد، وليكن مالش را نقصان بود.

جابر مغربي گويد:

 اگر يك ابروي خويش را ريخته ديد ديگري راكنده ديد، دليل كه در مال و جاه وي نقصان افتد و بعضي گفته اند كه دليل نقصان زينت دين وي كند.

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

 ابرو در چهره انسان مکمل حسن و جمال است و در زنان نوعي زينت و وسيله اي براي افزودن زيبايي.

چنان چه کسي در خواب ببيند که ابروهاي سالم و طبيعي و خوبي دارد که هيچ نقصي در آن نيست نشان آن است که نزد مردم محترم است يا مي شود و اطرافيان عيب او را نمي گويند. نداشتن ابرو در خواب هتک حرمت و خدشه به آبرو و حيثيت و بيننده خواب است.

اگر بيننده خواب ببيند که ابروانش ريخته و بالاي چشمان خويش ابرو ندارد مي گويد که بيننده خواب بي حرمت و کم آبرو مي شود و ديگران درباره اش بد مي گويند و به بدي عمل مي کنند. ابروهاي سفيد علم و دانش و احترام و شخصيت اجتماعي است.

داشتن يک ابرو زيان مالي است.

تراشيدن و برداشتن ابرو نشانه کاري است که روي جهالت و ناداني انجام مي دهد که با اعمال و دخالت عقل مي تواند مانع زيان و خسران گردد.

ابروهاي پر پشت و سياه احترامي است که مردم به خاطر پولي که داريد يا تحصيل مي کنيد براي شما قائلند.

ابروهاي سفيد و پر پشت ، شان و شخصيتي است که بر مبناي علم و دانش تحصيل مي نمائيد.

 

 

 

5 نظرات

  1. اي بابا فكر كنم همين آخري تعبير خوابم بود چون با اين تعبيرا كه كاملا گمراه شدم
    من خواب ديدم يكي از ابروهام خيلي پره و تو فكرم بود كه با موچين تميزشون كنم فكر مي كنيد تعبيرش چيه؟

  2. سلام
    من 2شبه که یه خواب رو کاملا مث هم دیدم
    خواب دیدم رفتم آرایشگاه وابرو هامو ور داشتند و من خیلی خوشحالمو اون آدمی هم که این کارو کرد خیلی آدم خوش یمنیه و خیلی با برکته
    میشه تعبیر این خوابو بهم اطلاع بدید؟
    یه شب بعدشم خون دیدم و احساس میکنم این 3تا خواب به هم دیگه مربوطن
    خواهشا کمکم کنید

  3. agar khab bebini kase dg abroohayash ra mitarashe chi? bi aberooe vase binandeye khabe ya uni ke abrooasho mitarashe?

  4. من خواب ديدم كه ابرو هامو رنك كردم يكي از ابرو هام كاملا ريخت يكيشم سوخته بود تعبيرش جيه .؟

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر