اگر خواب ببينيد سوار بر اتوبوس از خيابانها مي گذريد ، علامت آن است كه وعده هايي احمقانه به خود خواهيد داد.
با دوستان خود نيز اختلاف پيدا مي كنيد.


اگر خواب ببينيد سوار بر اتوبوس از خيابانها مي گذريد ، علامت آن است كه وعده هايي احمقانه به خود خواهيد داد.
با دوستان خود نيز اختلاف پيدا مي كنيد.
""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari
خواب دیدم در وانت باری پر از صندوق انار نشستم و از جاده ای میگذرم
خواب دیدم شخصی به من پیشنهاد رانندگی یک اتوبوس را داد اما ان اتوبوس تمام پیج هایش شل و ول بود و من گفتم که نمی شود کسی را سوار این اتوبوس کرد اما دیدم که ان شخص شروع کرد با اچار پیچ ها را سفت کردن و من هم به دنبال اچار بوکس میگشتم و میگفتم بااین اچار نمی شود