پنج‌شنبه, ژوئن 25, 2026

تعبیر خواب بچه

 

لوک اويتنهاو مي گويد :تعبیر خواب بچه

بچه

فرزند خود : خوشبختي

کودکي همراه مادرش : اوقات مبارک

بچه هاي کوچک : غم و غصه

ديدن کودکان بيشمار : فلاکت

کودکان زيباروي : شادي و سلامتي

کتک زدن يک بچه : بي عدالتي

بچه اي که ميدود : نيکبختي

 

165 نظرات

  1. سلام

    من دیشب خواب دیدم که بچه دارشدم ورفتم جایی که خیلی تنهام وبچه هم همش گریه میکنه ومن خیلی نگرانم وترسیدم که بعدعموم باخانوادش میان پیشم…

    من هنوزازدواج نکردم واین بچه ازرابطه باکسی دیگه بودم…

    لطفازودبهم جواب بدین

  2. salam man dishab khab didam ke ye bache kocholo toye baghalame ke male man nist vali man kheili behesh alaghe daram va in bache pesar bud
    lotfan tabire khabe mano baram email konin

  3. salam man dishab khab didam ke ye bache daram ke in bache kheili kocholo 4 ta dandan joliye dahanesh dare va ye bareh dandanha mirizand
    lotfan tabire khabe man ra email konin motshakeram

  4. خواب دیدم بچه دختری دارم انگار سالهاست میشناسمش هنوز ازدواج نکردم تعبیرش را میخواستم بدونم

  5. من متأهلم.دیشب(روز دوم رمضان) خواب دیدم بچه ای تپل و قشنگ رو در آغوش گرفتم و نازش میدم و در خواب احساس کردم بچه خودمه

  6. khab didam az kooche khodemon ye bachei ke 2 sale hast va saro vazesh aslan khoob nis miyad baham ta dare khoone va behesh migam naya jelo ama azam ab mikhast o behesh ab dadam bad bordamesh bala ke nahar bedam behesh ama un bache tu baghale man kochiktar mishe yani 6 mah ya kami bozorgtarz 6 mah tu khab ham az pelehai khonamon pol peyda mikonam tabiresh chie in khab man khabe bache ziyad mibinam tazegia nemidonam chera _

  7. darzemn man hodode 4 sale ezdevaj kardam va shoharam hodode 1 sale omade pisham tu finland va tasmim bachedar shodano nemitunam begiram tu dorahi gir kardam akhe darsamo tamom nakardam 3 sal tool mikeshe dobare az aval dars bekhoonam chon tu un 4 sal man tarke tahsil kardam 🙁 halam ham hamash khabe bache mibinam chera ? mishe tabir konin merc mamnoon

  8. خواب دیدم یه بچه تپل سفید و خیلی زیبا داره از سینم شیر میخوره و سینه هام بسیار پرشیر هستند به طوری که شیر ازش میرفت .اون بچه هم در اغوش من میخندید و معلوم بود که خیلی دوسم داره و منم عاشقش بودم …لطفا برام تعبیر کنید.در ضمن بچه پسر بود.

  9. man ham khab didam yek bache ziba ke dar khab fer mikardam bache khodam ast dare az sineam shir mikhore va cheghadar dar sineam shir faravan bod be tori ke shir labriz mishod tabirsh chiye mamnon

  10. با سلام
    دختري هستم 26 ساله و مجرد،ساعت حدودا 6:30 صبح 27شهريور 89 خواب ديدم با دوست صميمي ام به جايي مثل مهد كودك رفته بوديم،در آنجا به يكي از اتاق ها رفتيم در انجا يك پسر 5و6 ماهه كه ناز،سرحال،سفيد و تقريبا كم مو بود با لباس سرهمي سفيد و زرد و كلاه بند داري به بغلم دادند و گفتن كه ازش نگهداري كنم،بهم لبخند ميزد منم خيلي خوشحال بودم،چون بچه دوست دارم.ممنون ميشم اگه تعبير خوابم رو بگيد.

  11. سلام من خواب ديدم كه با ترس در كنار خاله ام كه فوت كرده نشستم به طوري كه هيچ كس حاظر نشد بشيند تعبيرش چي زود بگيد

  12. سلام یکی از همکارانم در خواب بعدازظهرخواب دیده من وهمسرم یک پسر بچه نوزاد با لباس سفید ولی ظاهراً بچه عقب مانده بغل کردیم باهاش بازی می کنیم وخوشحال بودیم .
    ضمناً ما هنوز بچه نداریم ولی بچه دوست داریم می خواهیم بچه دار شویم در آینده

  13. خیلی احمقانست…نمی دونماگر کسی واقعا تخصص داشت جوابم بده…من تقریبا چند ساله هر هفته چند بار خواب یک پسر بچه رو می بینم که فکر می کنم بچه خودم نیست اما همش می سپارنش به من که مراقبش باشم و همیشه یه اتفاقی براش می افته…دیگه دارم از این بچه توی خواب متنفر می شم خیلی این خواب همیشگی ازار دهندست…کسی می تونه و بلده واقعا کمک کنه

  14. Man Fekr mikonam ke be shoma masooliayati aye mokhtalefi dade Mishe vali shoma Jedi nemigiri,, yekam dorobareto bishtar tavajoh kon va hoshyariye bishtari zendegi kon,,

  15. سلام
    یکی از دوستانم خواب مرا دید که 2 بچه دوقلو یکی بغل من و یکی بغل همسرم است .
    lمیخواستم تعبیرش را بدانم

  16. salam dishab khab didam yeki az dustanam dar khab parishan bud ama yek bacheye cheshm abi va sefido bur o ziba ra barayam avard yek khanume mosen be man tane mizad ke zudtar az share in bache raha shavam ama man khoddari mikardam va bache ra negah dashatam va az oo moraghebat mikardam sepasgozaram agar khabe mara tabir konid.

  17. من ديشب 6 اذر 89 خواب ديدم يه پسر دارم يعني من اونو به دنيا اوردم خودم هم تعجب ميكنم چون با خودم تو خواب ميگم من كه حامله نبودم در ضمن پسر بچه قدش بلند بود و موي سر نيز داشت بهش شير هم ميدادم به همه هم ميگفتم چجوري من بچه دارشدم تو خواب هم ميگفتم كه من دختر دوس دارم چرا پسر شد در ضمن من خيلي از اين خوابها ميبينم
    حدود 2 سال و نيم هست كه ازدواج كردم ولي به خاطر كارم بچه ندارم
    اگه تعبير كنيد ممنون ميشم چون من بيشتر از اين خوابها ميبينم

  18. سلام
    من 26 سالمه و یک ساله که با همسرم نامزد کردیم
    دیشب خواب دیدم که نامزدم یه دختر خوشگل و سفید به دنیا اورده که فقط مامان میگفت
    همه خانواده پدری ام هم واسه تبریک جمع شده بودن
    ممنون میشم اگه تعبیرش کنید

  19. سلام . خسته نباشيد . من بعد از اذان صبح امروز يعني 17 آذر ماه خواب ديدم كه بچه ايي كنار خيابونه يه پسر بچه فوق العاده قشنگ و من برش داشتم و داشتم دنبال خانواده اش ميگشتم . خيلي گريه ميكرد بعد يهو ديدم ديگه صداش در نمياد همه گفتن نگاه كن سرش جدا شده و كاملا جدا شده بود من گذاشتمش زمين و دوباره سرش رو به بدنش فشار دادم كه چسبيد و چشماشو باز كرد و به من خنديد و حالش خوب خوب شد . اگه ميشه برام تعبيرش كنيد . خيلي برام مهمه كه زود تعبير بشه ممنونم

  20. سلام . خسته نباشيد . من بعد از اذان صبح امروز يعني 17 آذر ماه خواب ديدم كه بچه ايي كنار خيابونه يه پسر بچه فوق العاده قشنگ و من برش داشتم و داشتم دنبال خانواده اش ميگشتم . خيلي گريه ميكرد بعد يهو ديدم ديگه صداش در نمياد همه گفتن نگاه كن سرش جدا شده و كاملا جدا شده بود من گذاشتمش زمين و دوباره سرش رو به بدنش فشار دادم كه چسبيد و چشماشو باز كرد و به من خنديد و حالش خوب خوب شد . اگه ميشه برام تعبيرش كنيد . خيلي برام مهمه كه زود تعبير بشه ممنونم

  21. من مجردم.
    مادرم خواب دیده که یه بچه به دنیا آوردم. وقتی اومده تو بیمارستان دیده که بچه عقب افتادست و خیلی وحشتناکه و حرف میزنه.

  22. من مدت هاست که یه کابوس تکراری می بینم. هر وقت این خواب رو میبینم به شدت می ترسم.
    تو خواب حموم های نمره میبینم که انگار صد ساله توشون آب نریختن. یا استخرهایی که کثیفن و روشون لجن هست و کم عمقند.
    هیچ کدوم از اینا در حالت عادی ترسناک نیست. اما وقتی تو خواب میبینمشون به شدت میترسم و بعضی وقتا بیدار میشم.

  23. shoma dar gonah hastid tobeh konid va be khoda bargardid albateh doaa konid ke khoda be shoma komak konad ke az gonh door shavid

  24. سلام، پدرم خواب دیده که یه پسر تو مایه های بچگی های خودش از خواب بیدار میشه،اسم وفامیلش روصدا میکنه وبغلش میکنه! لطفا جوابم رو بدید.

  25. man chand mahi ast ke har az gahi khab pesar bachei ra mibinam ke khodam ehsas mikonam farzande man ast va an pesar 4 ya 5 sale ast dar soorati ke man bachei nadaram lotfan mara rahnamaii konid

  26. salam khaste nabashid. mishe khabamo baram tabir konid lotfan. man ghabl az azan sobh khab didam ke be ye bache kochik ke nemidoonam dokhtar bood ya pesar be hamam raftam va an bache ra mishooram va ham khodam ra. man mojarrad hastam . nemidoonam ke an bache male ki bood? mamnonam az shoma.

  27. من خواب دیدم که یک نوزاد پسر به دنیا آوردم که بسیار زیباست و همه دوستش دارند و پدر بچه هم به دیدنش آمد و من اولین بار بود او را می دیدم چون من مجرد هستم.
    لطفا بفرمایید تعبیر این خواب چیه

  28. salam man dishab khab didam keh batcheh kochikeh chand maheh daram va hamasham toyeh bagaleh man bod va aslan az bagleh man paein nemiyomad ,man tahala ezdevaj nakardam va kasi ham to zendegim nist va in batcheh to khab batcheh khodam bod

  29. در خیابان با خانواده با ماشین میرفتیم پشت چراغ قرمز خانواده ایبا دختر بچه شان درپیاده رونشسته بودند. ما ازماشین پیاده شدیم و با بچه بازی کردیم چراغ که سبزشد همه رفتند و من و بچه ماندیم. کلی راه با بچه که گریه می کرد پیاده رفتم تا به خانواده اش رساندم

  30. سلام وقت بخیر من چند باری است که خواب پسر بچه ای حدوداٌ 2 تا 3 ساله را می بینم که به من تاکید می شود این بچه پسر من است. (ضمناٌ من مجرد هستم) لطفا خواب من را تعبیر کنید. با تشکر

  31. سلام
    من ساعت 2 ظهرخواب دیدم یکی از اقوام نزدیک می خواد بچه شو به من بفروشه!!
    تعبیرش چی میشه؟

  32. salam
    man khab didam ke daram be ye bache shir midam, va on bache ro ham kheili dost daram…..
    man mojaradam va yadam nist ke on bache ro ke shir midadam bacheye man bood ya na…tashakorr

  33. مامانم چندشبه خواب میبینه که حاملست وبعضی وقتهاخواب میبینه که دختربه ذنیا میاره وخیلی هم نازه لطفا تعبیرش کنید

  34. سلام
    من خواب ديدم يه جايي با خانواده ام داريم روي برفها سر مي‌خواريم و بازي مي‌كنيم و برفها خيلي براق و درخشان هستند و من با خودم مي‌گم خدايا شكرت چه نعمتهايي دادي. بعد يه دفعه مي‌بينم كه زير برفها قبر هست و يه كم بعد مي‌بينم اون قبر يه بچه‌س و بعد اون بچه زنده پيش منه و خيلي هم خوشگل و خنده‌رو. و مي‌گم خدارو شكر كه زنده‌س
    لطفاً هرچه زودتر برام تعبير كنيد. ممنون مي‌شم.

  35. سلام من ديشب خواب ديدم يه جايي داريم با اعضاي خانواده‌ام برف بازي مي‌كنيم و روي برفها سر مي‌خوريم و برفها خيلي براق و درخشان هستند و من تو دلم خدا را به خاطر نعمتهاش شكر مي‌كردم و خوشحال بودم بعد ديدم زير برفها يك قبر هست وقتي نگاه كرديم قبر يك بچه بود. ولي بعد هم ديدم همون بچه پيش منه و خيلي هم خنده‌دو و زيبا بود.
    لطفاً هرچه زودتر برام تعبيرش كنيد.

  36. من خواب دیدم که یکی از دوستان مجرد من بچه دار شده و منو میبره خونش تا بچشو به من نشون بده (دوست من یک دختر مجرد است)

  37. سلام. خواب دیدم که از یه بچه عقب افتاده که نمیدونم برای خودم بود یا کس دیگه ای نگه داری میکردم داشتم میخوابوندمش حس خوبیم داشتم بهش تعبیرش چی میتونه باشه؟

  38. خواب دیدم توی ماشین داییم هستیم ویه جایی میریم وبچه های زیادی هم توی ماشین باهم میرفتیم لطفا برایم تعبیرش کنید

  39. چند روز خواب بچه می بینم نمی دونم بچه من کی نمی دونم ولی زبا هستند خیلی این خوابها فکرم را مشغول کرده

  40. سلام من پسری هستم 14 ساله من ومادرم در یک شب هر دو خواب دیدیم که مادرم یک دختر بدنیا آورده است تعبیرش چیست لطفا زود پاسخ دهید

  41. من خیلی خواب بچه کوچولو میبینم …
    خیلی هم به بچه علاقه دارم …
    یعنی خوابای من میتونه واسه همین علاقه بیش از حدم به بچه ها باشه؟

  42. باسلام خدمت شما دوستان گرامی/من دختر مجردی هستم خواب دیدم یه بچه دختر بدنیا آوردم وشب قبلش هم همین خواب را مادرم دیده بودند لطفا تعبیر خوابم را ایمیل کنید باتشکر

  43. من یه بچه عقب مانده میدیدم ازش میترسیدم همش ازش فرار میکردم عاقبj دیدم اومد با دستاش که شکل طبیعی نداشت دستای منو گرفت با اینکه ازش میترسیدم ولی مهربونیشو حس کردم و تو دلم نسبت بهش محبت احساس کردم و دوسش داشتم ولی هنوز ازش یه جورای میترسیدم

  44. سلام خسته نباشید .
    من خواب دیدم که یه کودک دختر بسیار زیبا پیدا کرده ام و علی رغم اینکه خیلی دوستش دارم و مراقبش هستم به دنبال پیدا کردن پدر مادرش هم هستم ، لطف می کنید خواب منو تعبیر کنید . ممنون

  45. سلام منم همین خواب رو دیدم اطمینان دارم که تعبیر داره شما تعبیرش رو پیدا کردید؟

  46. باسلام
    من سه شب پیش خواب دیدم که یه بچه زشت و ناقص الخلقه خانم من بعد از زایمان نشونم میده و میگه این بچه تو هست و من از ناراحتی بلند شدم
    فردا اون روز متوجه شدیم خانمم بارداره
    و شب همان روز خانم خواب دید که بچه ناقص خلقه آورده
    لازم به ذکر است که من خوابم رو برای خانمم تعریف نکردم
    و هیچ گونه کودک ناقص لخلقه ای در خانواده ما نیست که بهش فکر کرده باشیم
    لطفا به من بگید تعبیرش چیه

  47. سلام
    ساعت 4تا 5 صبح روز 22 شهریور 90 یعنی امروز صبح خواب دیدم که خونه داییم با مادرم هستم و دختر داییم که نامزدم بود و بهم خیانت کرده بود و ازش جدا شدم یه پسر بچه کوچیک داره که شبیه شوهر حال حاضرشه.
    من خیلی کم خواب میبینم و تا حالا هرچی خواب دیدم تعبیرش درست بوده.
    میشه تعبیرش کنید؟

  48. سلام.من 20 سالمه.مادرم چند شبه که میبینه من بچه شدم.مثلا 5 ساله.ظهر خواب دیده که یه نوزاد تو بغلشه.میخواستم ببینم یعنی چی؟

  49. سلام من خواب دیدم یه بچه ناز بدنیا آوردم بدون هیچ دردی خیلی هم دوسش داشتم/لطفا خوابمو تعبیر کنید

  50. خواب دیدم دوستم که در زندگی خودش دختری داره یه پسر 3-4 ساله رو می ده به من و می گه بچمه و بزرگش کن بچه هم خیلی ناز بود و همینطور تو بغلم بهم چسبیده بود . تعبیرش چیه؟

  51. سلام
    بنده متاهل هستم اما فرزندی ندارم در خواب دیدم صاحب فرزند پسری بسیار زیبا شدم که در همان بدو تولد خیلی زیبا و خنده رو بودند مشکلی که داشتند انگشتان دستش 8 عدد جمعا 16 و انگشتان پایش 6 عدد جمعا 12 عدد بود که در خواب نگران این موضوع بودم اما اطرافیان دلداری می دادند که چیزی نیست.خواهشا تعبیر ان را برایم ایمیل نمایید خواب را دیشب قبل از اذان صبح دیدم

  52. مجرد هستم.چند شب پیش خواب دیدم پسر بچه ی بسیار زیبایی به دنیا آوردم،کسی هم که در خواب شوهرم بود می شناسم.مادر شوهرم(یعنی همان مادر شوهرم در خواب) میگفت اسم پسر را سهراب بگذاریم اما من و شوهرم میخواستیم نامش سیاوش باشد.کسی که درخواب شوهرم بود کسی ست که در واقعیت عاشق من است.تعبیرش چیه؟

  53. من مردی 26 ساله ام تازه عقد کردم.خواب دیدم بعد از عروسی بچه دار شدیم بچمون به سرعت رشد می کند بطوری که بعد از یک ماه مثل بچه های2 ساله بود و حرف میزد .این خواب یعنی چی

  54. Salam, man khaab didam ke bachedaar shodam va dar khaabam be bacham shir midam va ouno baghal mikonam. nemidounam tabiresh chie?

  55. سلام
    من الان 2 شبه خواب می بینم که خداوند به من بچه داده ولی من در کنار خودم همسری نمی دیدم . تعبیر خواب من چیه
    من هنوز ازدواج نکردم و مجردم
    خواهش می کنم زود به من جواب بدین

  56. سلام
    من مجرد هستم . الان دو دفعه هست که خواب بچه دار شدنمو می بینم ولی همسر خودمو در خواب نمی بینم.
    تعبیر خواب من چیه
    🙂
    لطفازودبهم جواب بدین

  57. من دختری مجرد هستم و دیشب در خواب دیدم یک فرزندی را به من دادن و او را در آغوشم گرفتم و او ساکت بود و نمی دانم آن کودک دختر بود یا پسر لطفا جوابش رابرایم ایمیل کنید ممنون از زحمات شما

  58. سلام من مجردم و خواب دیدم یهو بچه دار شدم
    تعبیرش چیه؟
    نمی دونم بچه دختر بود یا پسر اما خیلی زیبا بود

  59. mojarad hastam,dishab daghigh nemidonamchegha dr ghabl az azan khab didam az mardi ke too vagheiyat gharare ezdevaj darim sahebe pesar shodeam va az sine khodam shiresh midam,nozad kheyli laghar bood.

  60. سلام
    دختری مجرد هستم. خواب دیدم ک بچه دار شدم ولی پدری نداشت یه پسر.حس خیلی فوق العاده ای بود.ولی به دنیا اومدنش با همه فرق داشت مثل اینکه بچه تو یه کیسه ی خیلی تمیز و سفیدی ک از زیر لباسم درش اوردم همه می گفتن مرده ولی قلبش می زد منم قبول کردم که مرده ولی بعد از یه مدت خیلی کوتاه رفتم سراغش زنده بود.حس خیلی خوبی داشتم و به همه شیرینی دادم

  61. خواب دیدم که تعداد زیادی ماهی قرمز روی زمین افتاده بود با اینکه بدم میومد ولی تا جایی ک جا داشت انداختمشون توی یه سطل که در بیداری خودم یه ماهی دارم ولی ابش خیلی زلال نبود درست مثل بیداری ولی خیلی از ماهی ها روی زمین موندن و مردن

  62. باران تندی بود ولی روی زمین خیلی جمع نشده بود من از صدای باران خوشم میومد در ضمن من از پشت پنجره تماشا میکردم هیچکسم زیر باران نبود

  63. سلام.من دختری 21 ساله و مجرد هستم.دیشب خواب دیدمیه پسر ناز و خوشگل ب دنیا اوردم.زاییمان خیلی راحتی داشتمو داشتم فکر میکردم اگه یه بچه ی دیگه ب دنیا بیارم بد نیس.اما تو خوابمم مجرد بودم.

  64. سلام ووقت بخیر من دیشب خواب دیدم در یک حسینیه نشسته ام وکنارم یکی از فامیل هاست ودر جلوی ما یک بچه تقریبا 9ماهه نشسته که سرتاپا سبز تنش کرده ند.لطفا تعبیرش رابگویید. در ضمن اون خانمی که کنارم بود در واقعیت بچه نداره.

  65. من خواب دیدم که یک نوزاد پسر به دنیا آوردم که
    بسیار زیباست و همه دوستش دارند و چون من مجرد هستم.
    لطفا بفرمایید تعبیر این
    خواب چیه

  66. دختري هستم 30 ساله و مجرد ديشب خواب ديدم 2 تا پسر دارم که دوقلو هستند خيلي ناز و خندون من بهشون شير مي دادم و عاشقانه دوستشون داشتم اما توي خواب مي دونستم که مجردم و هنوز ازدواج نکردم جالب اين بود هر کسي هم که ميديد (مثل خانواده و همکارانم) هم اصلا تعجب نميکردند با اينکه مجردم بچه داشتم توي خواب براي يکيشون اسم گذاشتم و براي يکي ديگه دنبال اسم بودم
    لطفا خواب من رو تعبير کنيد

  67. دوست من خواب دیده که من دارای فرزند دختری هستم که بسیار زیباو دوست داشتی است.
    من مجرد هستم و تمایل دارم تعبیر این خواب را بدانم.

  68. 5دی ماه خواب دیدم که یه بچه به دنیا میارم و از همه میپرسم دختر یا پسر و همه در جوابم میگن دختره ومن خیلی خوشحال میشم ومیبینم که دارم بهش شیر میدم اما کمی بعد دیدم که بچه ام بزرگ شده بود و در جمع خانواده نشسته بودییم و بچه ام که داشت میدوید وبازی میکرد و حرف میزد پسر بود!من سه سال است که ازدواج کردم و الان دو ماه است که دارم اقدام میکنم واسه بچه دار شدن.لطفا تعبیرش را برایم بفرستید.مرسی

  69. سلام من دیشب تو خواب دیدم یک پسر بچه خوش قیافه و سبزه فقط داره دنباله من میاد همه جا همراهم هست اما من نمیشناختمش… از دستام انگشتام سفت میگرفت و ولم نمیکرد. احساس میکردم قیافش عوض میشه بعضی وقتا هم به شکل یه آدم بزرگ در میاد.اما همش کنارم بود و اصلا ازم جدا نمیشد!
    این یعنی چی؟

  70. تعبیرش این میباشد که بی فکری کردن در کارهایتان به شما صدمه خواهد زد مگر اینکه در امورتان ترک جاهلی کنید.

  71. من نزديكهاي صبح امروز خواب ديدم از خودم يه بچه كوچولو دارم كه خيلي دوستش دارم درصورتي كه من عقد كرده ام ويه جنين يك ماهه سقط كردم تعبيرش رو ميشه بهم بگين ممنون

  72. سلام من مجردم .دیشب خواب دیدم که یه بچه ی تقریبا چاق که سه تا دست داشت وزیبا بودو بغل یکی از دوستای صمیمیم قرارداشت معنی این خواب رو میشه بهم بگین؟ممنون

  73. سلام من امروز عصرخواب دیدم که یه پسربچه ای که موهاش طلاییه و ازپله های یه ساختمون که خیلی تیز وخطرناک اند راهنماییش می کنم وباهم میریم به سمت طبقات بالا ولی دقیق نمی دونم بچه خودمه یا نه بعضی موقع ها دستش رو هم میگیرم میشه برام تعبییرش کنید ممنون

  74. سلام من مجردم امشب خواب ديدم كه يه بچه به دنيا اوردم مي دونستم باباش كيهيعني هي اسمشو ميگفتم ولي پيشمون نبود من هي به بچه مي گفتم كه بابا مي آد و باهاش بازي مي كردم لطفا زود جواب بدين

  75. slm man 19 salame va kheyli shaba khabe bache albate dokhtar ama in bar pesar didam.hamishe az bacheha moraghebat mikonam.darhali ke bache man nistan.mamnunam tabiresh konin

  76. سلام، من ١٦ سالمه و براى اولين بار خواب يه بچه ى ٦ يا ٧ ساله رو ديدم كه بچه ى خودم بود، دقيقا نميدونم چى شد ولى من داشتم وسط پياده رو گريه ميكردم اون اومد و نشست بغلم و اروم بهم ميگفت مامانى گريه نكن (كسى هم كه دوستش دارم نشسته بود كنارمون) يه دختر بچه بود كه خيلى خوشگل بود.
    ممنون ميشم تعبير كنيد.

  77. سلام دوست گرامی خسته نباشید من تازه از همسرم جدا شدم شاید فردای ان روز خوابی دیدم که همسرم هم در ان بود بچه کوچکی تو پول موپول و سفید رو در بغل من بود و همسر سابقم از من دور میشود و میخندید و این بچه هم در بغل من هم میخندید و ورجه وورجه میکر نمیدونم جوابش چی میشه اگر امکان داره لطف کنید تعبیرش کنید ممنون میشم با تشکر از زحمات شما و همکارانتان

  78. من چند شبه پشت سر هم خواب میبینم که بچه دار شدم و بچه ام پسره و چند ماهه است میخوام ببینم تعبیرش چیه؟خواهش میکنم جوابمو بدید

  79. سلام من ازهمسرم جدا شدم و دیشب خواب دیدم که با یکی از اشنایانمون که اون هم از همسرش جدا شده به هم ابراز علاقمندی برای ازدواج میکردیم وعده ای شدیدا مخالف بودند و او هم در خواب یک پسر بچه ی 2-3 ساله داشت و من در ازدواج قبول کرده بودم.
    ممنون میشم تعبیر کنید.

  80. Sallam man khab didam ke daram ba pesar dayi am yani kasi ke asheghesh hastam va mikham bahash ezdevaj kona darm akhbar mibinim va dar akhbar mibinam va migamn ke mary bozorg dar baghi nazdik khoneye ma kamin karde movazeb bashid man ke kheili konjkav boodam raftam be an bagh va ba an mar mobareze kardim va an mar pesar daiy am ra nish zad bad man o ra boos kardam va k o hob shod .va ma ba ham ezdevaj kardim mikham tabir khabam ro bedoonam agar mishe baram dar hamin site baram tabiresh ra tozih dahid hatman mamnoon

  81. مردن نوزاد و انداختن در جیب شلوار کهنه من و دستور انداختن آن در آتش توسط شخص دیگری

  82. سلام مادرم همیشه خواب می بینه خواهرم ک الن22 سالش بچه میشه و این خوابو سالهاست ک میبینه لطفا تعبیرخواب واسم ایمیل کنید.
    باتشکر

  83. سلام
    من خواب دیدم که پسره چند ماهه ام را بغل کرده ام و با او بازی می کنم. خیلی این بچه را دوست داشتم و دائما قربان و صدقه اش می رفتم و از داشتنش خیلی خوشحال بودم. بچه هم خیلی باهوش بود جوری که با وجود سن خیلی کمش، همه چیز را متوجه می شد و کارهایی که می خواستم را انجام می داد
    من هنوز ازدواج نکردم، اما پدر بچه را می شناختم و این بچه هم نامه پدرش بود
    می خواستم ببینم تعبیر این خواب چیه؟

  84. کی گفته خواب پسر بچه مرگه. چرا چرت و پرت مینویسید. مثلا مامان من خواب پسر بچه دید خواهرم ازدواج کرد بعد باز خواب دید من ازدواج کردم.
    برای کسایی که دختر ندارن یا دخترشون بزرگ نیست من شنیدم بچه تو خواب خود شخصه.و هر رفتاری باهاش داری در واقع با خودت انجام دادی

  85. من خواب ديدم يه نوزاد پسر دارم خيلي خوشگل و چشماش سبزه بعد يه مردي شبيه شوهرمو ميدم ولي اون نبود و بهش مي گفت كه من از شوهرم جدا ميشم و با تو ازدواج ميكن و اونم موافق بود اما ته دلم ياد شوهرم مي افتادم و به پسرم نگاه مي كردم و موي بدن پسرم طلايي بود تعبير خواب من چي ميشه ؟
    مرسي

  86. من خواب دیدم حامله بودم بچم به دنیا اومد پسر بود خیلی هم خوشگل بود و به نظرم اومد که خیلی زود بزرگ شد لطفا برام تعبیرش کنید ممنون

  87. سلام
    من مجردم چند شب پیش خواب دیدم ک بچه دار شدم ولی بدون اینکه بدونم از کیه
    بچه پسر بود ولی اصلا شیر نداشتم ک بهش بدم و ازم شیر نمیخورد
    تعبیرش چیه؟؟؟؟
    ممنون میشم زود جواب بدین

  88. با سلام اسم الهام 30 روز میشه شوهرم فوت کرده ما 10 ماه ازدواج کرده بودیم همکارم خواب میبینه چهلوم شوهرم یه بچه بغلم باهاش بازی میکنم لطفآ تعبیر خواب جواب بدید آیا شوهرم چیزی نیاز داره

  89. دیشب خواب دیدم یک پسر بچه ی بسیار تپل در اتاق هست و من آن ر اشیر می دهم.آنگونه که پیداست من به دنیا آورده ام ولی هیچ دردی (درد عمل به دنیا آوردن) در من نیست.بچه حدودا 4ماهه بود.من متاهلم ولی فرزندی ندارم هنوز.خواهش می کتم تعبیرش را برایم بفرستید چون من زیاد خواب نمی بینم

  90. من مجردم دیشب خواب دیدم که یه پسربچه ناز وتپل وسفید گمشده بود و خیلی ترسیده بود منم رفتم بغلش کردم وبوسیدمش بعد آروم شد. لطفا تعبیرشو برام ایمیل کنید

  91. دیشب خواب خیلی بدی دیدم…دیدم که سربازی هستم که با مافوقم در یک ماموریت بودم.وارد خانه ای شدیم.من از مافوقم دستور گرفته بودم که هر که را دیدم بکشم.در خانه نوزادی بود و او مرا مجبور کرد که اورا بکشم…نمی خواستم اینکار را بکنم اما در خواب انگار هیچ توانی برای تصمیم گیری نداشتم اینکار را کردم…بعد از آن هم دو بچه ی دیگر را به اجبار او کشتم که دوقلو بودند یک دختر و یک پسر…چند شب است که در خواب هایم همه بچه هستند و من تنها بزرگ این خواب ها هستم…این خواب ها خیلی پریشانم کرده لطفا کمکم کنید

  92. خواب دیدم که تعدادزیادی پسربچه به سمت من میدوند و خودشان را روی من می اندازند و بازی میکنند در بین اون بچه ها یکی بچه خواهرم هم بود همه شاد و شنگول بودند لطفا تعبیرش رو برام ایمیل کنید
    با تشکر فراوان

  93. سلام من 2 باردار هستم، دیشب خواب دیدم انگاری بچم زودتر از موعد (7ماهه) به دنیا اومده و یکم عجیب بود!
    یه پسر بچه شیطون حدود 1 ساله بود که انگار دوتا دندون هم داشت و راه میرفت و حرکتهای عجیبی میکرد.
    منم بخاطر حس مادر بودنم بچه رو بغل کرده بودم و شیر میدادمش، میشه لطفا تعبیرش کنید خیلی نگرانم!

  94. سلام مرسی از سایت خوبتون اگر وقت دارید تعبیر خواب منو واسم ایمل کنید ممنون میشم.
    من خودم یه دختر دارم خواب دیدم یه پسر یه دختر و یه نوزاد دختر دیگه دارم که سر جمع 4 تا بچه داشتم که تو خواب ناراحت بودم که ابن دوتای آخری ناخواسته بودن. لطفا واسم بنویسید تعبیرشو .

  95. من خواب دیدم کسی پسرشوگم کرده پسرش 10ساله شده پیداکرده بعدپسرش ازش فرارمیکنه نمیخوادپدرش رو!ولی پدرش خیلی خوش بود

  96. salam.man khab didam k y nozade kheili kuchik k kheilli sakht nafas mikeshido mariz bud engar k pustesh choruk shodeh bud o kasif bud y ja tu otagham peida kardam,engar k yeki do hafte hamunja budeh.hess mikardam bacheye khodame vali man mojaradam.age momkene tabiresho b man begid

  97. سلام.من دختری باکره ام و20سالمه ،دوستم خواب دیده که من حامله شدم و بچه اوردم و بچه هم خوشکلبوده و خونه مامانمینا بغلم بوده .. تورو خدا جوابم بدید میترسم.

  98. من يك زنم ولي عروسي نكردم ولي زن هستم تو خواب ببيني اينكه داشتم به بچه شير ميدادم و بچه خوابش برد تو بغلم و من هيچ بچه اي ندارم منتظر جوابم

  99. سلام. من دختری 21 ساله ام که یکی رو خیلی دوست داشتم به دلیل شرایطی ما از هم جدا شدیم اون شب تو خوابم دیدم که در یک بیابان یک نوزاد پسر در بغلم بود ان نوزاد به من گفت شما از هم جدا شدید چه جوری می خوای فراموشش کنی منم به او گفتم که چی می گی پسرم او پدرته اون نوزادم خندید بعد من او را در یک وان بزرگی که پر از اب بود گذاشتم بعد یک کرم خاکی به دستم چسبید منم ان را با شیر اب شستم .تورو خدا بگین این چه تعبیری داره؟؟؟؟

  100. سلام و خسته نباشید من خواب دیدم داداشم ک 12سالشه بچه دار شده و من عمه شدم خواهش میکنم زووووووووووود بگین تعبیرش چیه ؟؟؟؟

  101. alam man dishab khab didam ke ye bache kocholo toye baghalame ke male man nist vali man kheili behesh alaghe daram va in bache pesar bud va midonam bache vase dokhtar amume
    lotfan tabire khabe mano baram email konin

  102. سلام دیشب خواب دیدم یه جایی که خونه خودمه یک عالمه بچه های کدوک هستند و دارن نزدیکی می کنن و همه لخت هستن توروخدا تعبییرش چیه خیلی نگرانم البته تا منو دیدن دویدن تا لباس بپوشن و از خونه من بیان بیرون ولی من در و قفل کردم تا برم به مادراشون بگم

  103. سلام توروخدا جواب تعبییرم چیه ؟ خیلی نگرانم. دیشب خواب دیدم یک جایی که خونه ی من هست یک عالمه کودک دارن بهم نزدیکی می کنن تا من درو وا کردم همه فرار می کنن تا بپوشن ولی من درو قفل می کنم تا مادراشون بیان ولی برگشتم همه رفته بودن

  104. سلام،مادر من خواب دیده که من یک پسر به دنیا اوردم.که خوشگل هم بوده،حتی پدر بچه هم دیده ،در ضمن من مجرد هستم،ممنون می شم تعبیر ش بگید.

  105. سلام
    من چند شب پیش خواب یه فرد غریبه رو روی درخت حیاط خونمون دیدم.بیدار که شدم تو بیداریم همونو دیدم.یه ذره خیره شدم دیدم هنوز هست.گفتم شاید توهم زدم گرفتم خوابیدم.دوباره دیشب خواب دیدم دو نفر رو دیوار خونمون یه بچه هم روی درخت خونمونه.بیدار شدم دیدم بازم خواب نبودو واقعا هستن.خیره شدم بهشون بعد چند دقیقه اون دو نفر از رو دیوار رفتن ولی بچه هنوز بود.ترسیدم دیگه نگاه نکردم.میتونید کمکم کنید؟حس میکنم دیوونه شدم

  106. با سلام
    چند باري است در خواب ميبينم بچه اي دربغل گرفتم و به او شير ميدهم ظاهرا بچه از خودم است در حاليكه اصلا ازدواج نكردم لطفا تعبيرش را برايم ايميل كنيد

  107. خواب ديدم در باغي زير چند درخت گردو ايستاده ام و زير درختان جوي بود من مدام گردو هاي پاي درختان را جمع ميكردم كه اغلب بي پوست بودند وهرچه خاكهاي پاي درختان را كنار ميزدم گردو از زير خاك بيرون مي امد انها راجمع ميكردم لطفا تعبيرش را برايم ايميل كنيد
    باتشكر

  108. خواب ديدم در دشتي پر از كلاغ بودم كه صداي انها رانميشنيدم يكي ازكلاغها به سمتم امد وبه ساق پاي راستم نوك زد و يك تكه از گوشتش راكند ورفت يه كم بعد يه كلاغ ديگه اومد يه نوك به ساق پاي چپم زد اول فكر كردم اون هم يك تكه ازگوشتش راكند ولي بعد ديدم سه تا لكه سياه روي ساق پايم نشست يه كم نگاه كردم بعد دستم را بهش كشيدم سه تالكه مثل سه تادانه عدس به زمين ريخت خواهشا تعبير ان را برايم ايميل كنيد

  109. سلام.من مجرد هستم. دیشب نزدیکای صبح، کسی که منو واسه زندگیش میخواد خواب دیده ما یه پسر بچه خیلی خوشکل داریم، و من به تنهایی اسم بچمون رو مرتضی گذاشتم.گویا در خواب ازدواج کرده بودیم.

  110. سلام من مجردم. دیشب پسری که منو واسه زندگیش میخواد، خواب دیده ما زنو شوهریم، و صاحب پسری خوشکل شدیم ، و من در غیاب همسرم اسمشو مرتضی گذاشتم. تعبیر این خواب چیه. خانواده های ما مخالف ازدواج ما هستن.

  111. سلام سهیلا هستم 27ساله دیشب خواب دیدم دختر بچه ای که تازه تولد شده بود پیدا کردم بر خلاف میل خانوادم از اون بچه نگهداری کر دم بهش شیر دادم و لباس تنش کردم حمامش دادم تو بغلم گرفتمش … لطفا بگید تعبیرش چیه

  112. سلام.من ساعت 6 صبح خواب ديدم شوهرم اومده با يه پسر سه ساله . كه بچه خودمون هستش. و من تعجبي از بچه نكردم . و باهاش بازي ميكردم .
    ( من و شوهرم 10 ماهه كه عقد شديم و هنوز عقدهستيم . شوهرم يك ماهه كه قهر كرده و به تلفنهاي من هم جوابي نميده ) ميشه لطفا زودتر تعبير خوابم رو بگيد . مرررررسي

  113. من دیشب خواب دیدم از کسی که خیلی دوسش دارم پسربچه ای بدنیا اوردم و توی خواب به اون نشونش دادم هردومونم خوشحال بودیم از این اتفاق و خانواده منم در جریان بودن و خوشحال اما فکر کنمتو خواب مجرد نبودم اما تو واقعیت مجردم

  114. من متاهلم.خواب دیدم کسے کہ سالها پیش بهش علاقہ داشتم بچہ شده و مثل کودک یکی دوسالہ ولے با همان چهره بزرگسالے در آغوش من خوابیده منم استرس داشتم کہ کسے مےشناسہ اونو یا نہ.اینم بگم خیلی وقت بود کہ فراموشش کرده بودم تو فکرش نبودم.

  115. من سہ سالہ ازدواج کردم.درخواب دیدم کسے کہ سالها پیش بهش علاقه داشتم بچہ شده و مثل کودک یکی دوسالہ باچهره بزرگسالی درآغوش من خوابیده و من میترسیدم کسے اونو بشناسہ. این درحالیہ کہ من خیلے وقتہ فراموشش کردم و بہ یادش نبودم.

  116. سلام من یه خواب دیدم اگه میشه تعبیرش رو برام بفرسین به ایمیلم
    من خودم یه سال و نیمه ازدواج کردم ولی قصد بچه دار شدن الان ندارم میخوام سال آینده اواسطش بچه دار بشم
    دیشب خواب دیدم یه بچه شیرخواره تازه متولد شده دارم. البته زایمان ندیدم ولی پسرم صداش زدم اسمش هم سبحان (یکی از اسم هایی که برای بچه ام انتخاب کردم) صورت کوچولو و گرد و خوشگلی داشت یکم مویی که داشت مشکی بود
    نزدیکای صبح این خواب رو دیدم یکم بعدش هم بیدار شدم
    میشه بگین تعبیرش چیه?
    منتظرم

  117. سلام من خواب ديدم يكى از فأميل يه بچه به دنيا اورده اما يكى از دستاى بچه جداست از تنش ميخواستم ببينم تعبيرش چيه مرسى

  118. من مجرد هستم.خواب دیدم جایی هستم بسیار نورانی.هیچکس رو نمیدیدم فقط دو تا دست دیدم که یه پسر بچه رو گذاشتن تو بغلم.انگار تازه زایمان کرده بودم.هیچکسو غیر از بچم نمیدیدم. سینمو گذاشتم دهنش که بهش شیر بدم ولی شیر نداشتم.سینمو فشار دادمودیدم که ازش شیر اومد بیرون و همین موقع بودکه از خواب پریدم.اینقد با عشق محو بچم بودم،میفهمیدم اطرافم شلوغه ولی هیچ چیزی رو نه میدیدم نه بهش توجه داشتم.
    هنوز چند روز از این خواب نگذشته اتفاق بدی برام افتادوتعبیر این خواب بده؟

  119. سلام من امروز دم دماي صبح (٧بهمنه، پنج شنبه هستش) خواب ديدم كه يه خونه داريم كه از در پشتيش كه رو به حياط بود يه دختري رو براي چندمين بار پيدا كردم. يعني دخترو توي حواب مي شناختمش. پاهاي خيلي لاغر داشت به نسبت بالا تنه. من دوسش داشتم. يه كم گذشت خود مامانه زنگ زد و گفت بچم اومده اونجا منم گفتم راه خونمون رو ياد گرفته. اونم قرار شد بياد بچه رو ببره،حس مي كنم اين خواب رو چند بار ديدم چون بچه رو مي شناختم، مثل اين بود كه بارها اومده بود خونه ي ما. كسي مي دونه تعبيرش چيه؟

  120. سلام
    من دختری21 ساله هستم و نامزذ ذارم دیشب خواب نا متعارفی دیدم
    خواب دیدم نامزدم جلوی چشمام نوزادی بدنیا اورد من اونو بغل کردم و دیدم نوزاد عقب موندس من احساس میکردم بچه ی ما دوتاس و با اینکه عقب مونده بود عاشقش بودم منظور از عقب مونده بودنش اینکه اون بچه خیلی کوچیکو ریز بود اون در عرض چند دیقه تو بغل من مرد خیلی گریه کردم در ضمن اصلا توی خواب برام مهم نبود که 1 پسر نمیتونه بچه ای بدنیا بیاره
    لطفا تعبیرش کنین خیلی ترسیدم

  121. باسلام من دیشب خواب دیدم زنم دو تا پسر به دنیا اورده بود که یکیشون خیلی خیلی شبیه خودم بود .تعبیر چی میشه ؟ ممنون

  122. سلام..
    من خواب دیدم یه بچه ای گم شده بود که خیلیم کوچیک بود چن ماهه بعدش اشتبایی پلیس دادش به ما..بعدش قرار شد تا مامان بابای واقعیش پیدا میشن پیش ما باشه..یه دختر خیییلی ناز بود..من بهش خییییلی علاقه مند شده بودم ولی یهروز که برگشتم خونه دیدم مامانم اینا پسش دادن به خونوادش و من واقعااااا ناراحت شدم و گریه کردم..هنوزم ناراحتم و حس میکنم اون بچرو خیلی دوسش دارم
    من مجردم و 18 سالمه..توروخدا تعبیرشو بهم بگین

  123. سلام خواب ديدم يه نفر دختر عقب افتادهاش را به من داد تا من از نگهداري كنم

  124. Man khab didam ye nozade dokhtar baghalame kheili khoshgele bacheye khodame , vali nemikhastamesh hamash tu in fk budam ke tu in sen man hanuz taze ezdevaj kardam va aslann ino nemikham chikaresh konam , darzemn man mojaradam ru khab dide bydam ke ba dus pesaram ezdevaj kardamo un bache ham male ma bud, lotfan tabiresho be emailam besendin :/

  125. خواب دیدم آقایی میاد بهم میگه بچه ام پسره و باید اسمشو بزارم بنیامین و میگه باید شیرینی بدی.بردارم هم خواب ميبينه یه پسربچه با لباس سبز روی پاهاشه که پسر منه..درحال حاضر هامله ام و بچه دختره

  126. من تازه ازدواج کردم خواب دیدم بچه ای به دنیا آوردم که از همون اول حرف میزنه اون بچه هم پسر بود این خواب چه معنی داره?

  127. من الان حامله ام هفت ماهمه رفتم سوتا گرافی گفتن بچه ات پاهاشو بسته معلوم نیس جنسیت چی بد ی شب وقت اذادن صبح خواب دیدم ی خانوم اومد گفت بچه دختر اسمشو بزار رقیه میخواستم ببینم تعبیر چی من الان31 ساله مه ممنون میشم راهنمایم کنید

  128. با سلام
    من باردارم.دیشب خواب دیدم یه دختر نارس خیلی خوشگل دارم اندازه یه بند انگشته.ولی نارس بود و اولش ازش میترسیدم بعدش بهش عادت کردم,بردمش پیش یکی از دوستام گفت این بچه بده,زنده بمونه,انگاری داخل یه جعبه گذاشتش روش الکل گذاشت و کشتش.لطفا برام تعبیرش کنید خیلی نگرانم

  129. سلام من خواب دیدم که دزدیده شدم و بعد قصد دارن که به من تجاوز کنن ولی من موفق به فرار میشم و دم اون ساختمونی که توش بودم بین ادما میرم و تقاضای کمک میکنم و نجات پیدا میکنم و توی اون شلوغی یه خانومی با یک بچه به بغلش میاد و من بچه رو ازش میگیرم و میارم تا بزرگش کنم و کلی لباس و اینجور چیزا براش میگیرم و میبرمش خونه فصل تابستون هم بود چون بچه که یک نوزاد پسر هم بود اصرار داره که من لباس گرم و کاموایی تن اون و خودم بکنم و منم اینکارو میکنم ولی بعد که متوجه اب و هوا میشم لباس اون و خودم و با لباسای تابستونه عوض میکنم و تا میام با اون بچه برم بیرون از خواب بیدار میشم
    این خواب واقعا من و گیج کرده میخواستم که بدونم که تعبیر واقعیش

  130. سلام من23سالمه مجردم.یکی رو دوس دارم امروز خواب دیدم از اون بچه دارشدم اما نمیدونم بچه پسر بود یا دختر بعد گفتم این که به دنیا اومده بلافاصله یه بچه دیگم میخوام به دنیا بیارم که دوتا بشن تعبیرش چیه؟

  131. من یکی رو دوس دارم تو خواب دیدم ازش بچه دارشدم و میخوام یه بچه دیگه هم ازش به دنیا بیارم تعبیرش چیه؟

یک پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

مقالات مرتبط

آخرین مطالب

نظرات اخیر