1ـ ديدن بادبزن در خواب ، علامت آن است كه در آيندة نزديك خبرهايي خوب و حيرت انگيز به دست شما خواهد رسيد .
2ـ اكر دختري خواب ببيند با باد بزن خود را باد مي زند ، نشانة آن است كه با افراد جديدي آشنا خواهد شد .
اگر خواب ببيند بادبزن كهنه اي را گم مي كند ، نشانةآن است كه نامزد او خواستار زني ديگر خواهد شد .



خواب دیدم کسی که دوستش دارم و با هم بودیم (ما چند وقته که از هم دور هستیم یعنی قهر کردم باهاش و الان اومدم خارج از کشور) از ارتفاع خودشو انداخت پایین (تو ارتفاع کنار هم بودیم) من از بالا نگاهش میکردم اون ی بادبزن دستش بود که طوری گرفته بودش که با همون تونست سرعتشو کم کنه و برسه زمین. با پاهاش رسید به زمین. چیزیش نشد.
كسي كه خيلي دوسش دارم تو شهري كه من زندگي ميكنم نيست
اما بارها خواب ميبينم اومده و ما با هميم
در صورتيكه توي بيداري تا حالا به اين فكر نكردم كه بياد
فك ميكنم تقريبا چهار بار خواب ديدم كه اومده
تعبير اين خواب چيه؟؟؟؟