لوک اويتنهاو مي گويد :
حشرات
ديدن : ضرر
نيش خوردن از حشرات : دوستتان به شما خيانت خواهد کرد
1ـ ديدن حشرات در خواب ، علامت بيماري مسري است و نزديك شدن دشمنان .
2ـ اگر دختري در خواب حشرات را ببيند ، نشانة سختي و ناراحتي است .
اما اگر در خواب حشرات را بكشد يا از خود براند ، علامت آن است كه با دانايي و استعداش به آنچه كه مي خواهد دست مي يابد .



من خواب دیدم تو دست چپم چند تا حشره گرد خونخوار زیر پوست دستم بودند وول می خوردند به مچم که نزدیک میشدم حشره ها بزرگتر و بالدار می شدند. خارش دستم خیلی شدید بود همینطور تو خواب دستمو می خاروندم و سعی میکردم اونا رو در بیارم. برا خودم جالبه که زیاد نترسیده بودم . اگه تعبیرشو می دونید بگید خیلی دلم می خواد بدونم
slm.khabe ankabothairo didam ke tar zadan be otagham va talash mikownam ba hashare koush anharo bekosham vali nemimiran va haminjoor ankabote bozorgtari k an ra koshtam .ba tashakour
سلام
خسته نباشید
من یه شب خواب دیدم که حشره یی زیر پوستمه وداره میگرده به کف دستم که رسید من گرفتمش زیر پوستم بود و دوستم با چاقو اون قسمتو برید
وشب بعدش دیدم سجاقکی داره نیشم میزنه وشب دیگر دیدم خر مگسی داره اطرافم پرواز میکنه و قصد نیش زدن داره
من خواب دیدم ازپشت گردنم و جایی که مو روییده یه حشرات سختی پوستی در میاد کاری ندارن بهم نیش و…. نمیزنن فقط در میان و پرواز میکنن .یا میفتن و باعث خارش در سرم شده بودن تعبیرش چیه
عه من فک کردم فقط خودم حشره خواب دیدم نگو ی ملت خوابشو دیدن ،
خواب دیدم انگاری یه حشره تو شکمم تخم گزاشته بود وبوه هاش از تخم ها در میامدن و از شکمم خارج می شدن منم رفتم دکتر شکمم رو پاره کنه درشون بیاره