1ـ اگر خواب ببينيد خشمگين هستيد و با فرياد از ديگران انتقاد مي كنيد و اشياء را به سويي پرت مي كنيد ، علامت آن است كه دوستانتان با وقايعي تلخ روبرو خواهند شد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران خشمگين شده اند ، علامت آن است كه با اوضاع نامساعد كار خود در محيط اجتماعي روبرو خواهيد شد .
3ـ اگر دختري نامزد خود را در خواب خشمگين ببيند ، علامت آن است كه در امور عاشقانه با سوء تفاهمي مواجه خواهد شد .



دیشب
خواب دیدم پسری که دوسش دارم با خشم و دعوا اومده خونه ما و میگه دوست
ندارم از زندگیم برو بیرون،میشه منو از تعبیرش مطلع کنید،لطفا