1ـ اگر خواب ببينيد چيزي را دوست مي داريد ،علامت آن است كه از محيط زندگي فعلي خود راضي و خرسند هستيد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران شما را دوست مي دارند ، علامت آن است كه امور زندگي با موفقيت به پيش خواهد رفت و شما از اين موضوع رضايت خاطر خواهيد داشت .
3ـ اگر خواب ببينيد در عشق خود شكست مي خوريد ، نشانة آن است كه براي انتخاب راه خود در زندگي دچار سردرگمي مي شويد ، آيا ازدواج براي بهبود اوضاع آينده مطلوب است؟ يا تنها زيستن و ايجاد تغيير و تحولاتي در زندگي راه سعادتمند شدن است .
4ـ اگر خواب ببينيد همسرتان را دوست مي داريد ، نشانة آن است كه در زندگي خود سعادتمند خواهيد شد و با همسر و فرزندانتان با شادماني و خوشي به سر خواهيد برد .
5ـ اگر خواب ببينيد به پدر و مادر خود عشق مي ورزيد ، علامت آن است كه مقامي بلند به دست مي آوريد و در كسب ثروت نيز موفق خواهيد بود .
6ـ دوست داشتن حيوانات در خواب ، نشانة آن است كه تا مدتي بخت به شما روي خوش خواهد داد . شما همواره از آنچه داريد خوسند و راضي خواهيد بود
لوک اويتنهاو مي گويد :
دوست داشتن داشتن لحظه هايي شيرين



خیلی عالی بود
سلام
من توی خواب دیدم که توی کلاس درس هستم یه دبیر پسر که میشناسمش اومد سرکلاسمون (در واقعیت اون پسر دبیره زبان توی آموزشگاه تدریس میکنه)توی خوابم هم دبیر زبان بود. دقیقا یادم نمیاد ولی انگار داشت ازکسی که دوسش داره میگه منم با عجله گفتم اون دختره اسمش بشراست ولی اون به من اشاره کرد ینی منظورش این بود که منو دوس داره بعدش زنگ زدن رفتم پایین شروع کردم به گریه کردن دوستم میگفت گریه نکن خب چه اشکالی داره وقتی دوباره اومدم سرکلاس دوباره اون بود سلام کردم انگار نه انگار اتفاقی افتاده ولی یه جوری نگام میکرد . حالا این معنیش چیه؟
شما بزودی مورد توجه کسی قرار میگیرید که براتو موجب راضایتمندی و شادکامی هست
من چند سال پيش تو خواب ديدم پسري را در خواب در اغوش ميگيرم وخيلي ازش خوشم امد و دنبالش گشتم نديدمش وبعد از چند سال او رو در دانشگاه خودم ديدم وخوابم رو براش تعريف كردم
من در خواب ديدم كه يك مار نيشم ميزنه دقيقاً بعد از چند روز گوسفند مان را مار ميكشه
تعبير دوست داشتن پسر در خواب چيه
تعبير خواب زلزله چيه
باسلام
من درخواب دیدم که پسری که یکی ازفامیل های دوستم هست ودوستم راخیلی دوست دارد واورامیخواهدومن هم اوراچندین بار ازنزدیک دیده ام به من می گویدکه دوستت دارم و به من لبخندمی زند
میشه بگید تعبیرش چیه؟
عصر جمعه خواب ديدم بامردي كه من بهش علاقمندم ولي ايشون اطلاعي از اين موضوع نداره توي يك ماشين پيكان نشستم ولي منو مادر وخواهر ايشون عقب نشستيم و پسر ايشون جلو(من اطلاع ندارم كه ايشون همسر داره يا نه)بعد كمي صحبت كردن منو مادر خواهرش با هم ايشون دستشو به سمت من اورد و مادست همو گرفتيم.احساس ارامش زيادي داشتم.ممنون ميشم تعبيرشو بگين بهم.
احتمالا ياد بهش فكر كردي و اين خواب رو ديدي. بسژرش دست خدا ان شاءالله هرچي خدا بخواد
سلام من ديشب خواب ديدم يه پسر که ميشتاختمش هى از پشت پنجره حواسش به منه و بعدش يه جا که رفتيم دقيقا کنارم نشسته بود و باهام حرف ميزد و لبخند ميزد منم با اينکه دوسش داشتم ولى بهش بى محلى ميکردم و خودمو ميکشيدم کنار که بازوش به بازوم نخوره چون برادرم دقيقا روبروم بود ميشه بگين تعبيرش چيه
سلام زنی متاهل هستم وبارها در خواب دیده ام مردی جوان و خوشرو به من ابراز محبت و دوست داشتن میکند و دوست داشتن او باعث میشود که من هم درخواب تحت تاثیر قرار بگیرم ووقتی بیدار میشوم افکارم بهم میریزد لطفا هر چه زودتر تعبییر کنید.
دوستم خواب دید که یه پسره ازمن خوشش اومده جلوی خونه ی دوستم
من مدتیه عاشق پسری شدم از دور و هر لحظه بهش فکر میکنم
دیشب یه خواب شیرین دیدم
توی خواب اون پسر استادم بود و از برخورداش و رفتاراش کاملا میشد فهمید که اون هم به من علاقه منده اما نمیدونم چه جوری خوابم عوض شد و اون تبدیل به یه دختر شدیه دختر بسیار زیبا و نازکو لطیف بعد باهاش رفتم بیرون و خیلی همو دوست داشتیم و همدیگرو بوسیدیم
لطفا تعبیرش رو به ایمیلم بفرسید آیا اون پسر منو دوست داره و به من ابراز علاقه خواهد کرد؟؟
ممنون
سلام من خواب دیدم توی یه جشن واره ای هستم بادوستم و بعد عضو گروه یه خاننده ی زن معروف شدم دمت عاشقش شدم وتوی یه مکان عمومی درست یادم نمی یاد بهش پیش نهاد دادم ولی اون زد توی صورتم بعد من رفتم خونه دوش گرفتم اومدم مدرسه واز خواب بیدار شدم تعبیرش چیه
با سلام
من جمعه صبح( امروز )حوالی ساعت 8 – 8:30 خواب دیدم
موهام خیلی کوتاه و رنگ شده بور مایل به صدفی خیلی خوشگل و با کلاس بود و مرتب لباس پوشیده بودم و رفته بودم بیرون و در حال پیاده روی وخرید بودم هرچی دلم میخواست می خریدم لباسهای خیلی شیک و… و شوهرم افتاده بود دنبالم و
با مهربونی هی نازمو می کشید که بهش توجه کنم منم اصلا بهش محل نمیدادم اونم با لبخند از رو نمی رفت و میومد دنبالم
منم از این وضعیت احساس رضایت داشتم
تعبیرش چی میشه؟
پاسخ | پاسخ به همراه نقل قول | نقل قول | گزارش به مدیریت سایت
سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم دیگه منو دوس ندار ه و واسش اهمیتی ه زیادی ندارم .این بگم چند وقته یه مشکلاتی بینم ون پیش اومد دلیله خوابم میتونه فکر آشفتم باشه!تعبیرش چیه
سلام من خواب دیدم که یه پسری رو دوست دارم (و تو واقعیت من این پسر رو میشناسم )ولی این پسر یه دختر دیگه که دوست من هستش رو دوست داره و به من میگه که من تو رو دوست ندارم
تعبیرشو میتونید بگید
سلام
من خواب دیدم کسی که دوسش دارم بهم میگه دوسم داره اما در واقعیت اینطور نیس میشه تعبیرشو بگین؟
من توي خواب ديدم با يه پسري آشنا شدم كه منو دوست داره همكلاسي هامم كنارمن بودن و من هم اون پسر و دوست داشتم ولي نميشناختمش تعبيرش چيه ؟
من خواب دیدم شخصی را ک در واقعیت دوست دارم و او بیخبر است.ب خوابه من آمد و گفت ک از بچگی دوستم داشته.
حالا تعبیرش چیه؟
من خواب دیدم یکی از اقوام که دوستش دارم تو خواب بوسیدمش اونم منو بوسید و بهم علاقه نشون میده البته خودش نمیدونه من بهش علاقه دارم
چندشب پیش خواب دیدم که علاقه زیادی به فردی که توخوابم بود و اون فرد بسیار خشگل و ازهرلحاظ عالے ول خیلی دوست داشتم تو چشاش زل بزنم و چندبار هم اسمش رو خواب صدازدم که فڪ ڪنم اسمش امید دیدار بود
سلام اگه جواب منو بدین ممنون میشم.
من 20 روز میشه با نامزدم قهری.. دیشب خواب دیدم صندلی عقب ماشینش نشستم از تو اینه نگام کرد گفت میدونی من چقدر دوست دارم بعد من فقط نگاش کردم بهم گفت بیا جلو پیش خودم بشین. این تعبیرش چیه؟
سلام من دختری رو میشناسم که واقعا همو دوست داشتیم البته نه از لحاظ عاشقی و این چیزا مث یه دوست واقعی بودیم نه بیشتر از این.خلاصه بیزون میرفتیم و اینا من عاشقش شدم و بهش پیشنهاد دادم اون قبول نکرد گفت من واقعا دوستت دارم و میخوام همینجوری دوست معمولی باشیم.بعد ها فهمیدم که کسی تو زندگیش هست.و منم کاملا فراموشش کردم و دوستی معمولی رو حفظ کردم.تا دیشب،خواب دیدم که اون اومده و میگه که عاشقتم و از این حرفا منم مونده بودم چی بگم از یه طرف دوسش داشتم از یه طرف دیگه قبلا بهم جواب رد داده همون قبل باید بله رو میگفت ولی تو همون خواب ته دلم راضی بود بعد از خواب بیدار شدم.میخواستم ببینم تعبیر خوابش چیه؟ باتشکر.
من خواب کسی دیدم که دوسش دارم و از دوستانمه توی خواب ایشون به من ابراز علاقه کرد تعبیرش چیه
با سپاس
منم عاشق یکی هستم که دوستم نداره
احسان خیازنه
سلام من عاشق یه پسرس هستم ولی توخواب دیم اون پسرداره به یکی ازهمکلاسی هام ابرازعلاقه میکنه تعبیرش چیه میشه بگید؟؟؟؟؟؟؟
سلام من خواب دیدم ک یکی ک میشناسمشم توخاب بهم میگف دوسم داره.تعبیرش چیه
سلام
من خواب دیدم که یک دختر(تو واقعیت پسره)
و اونو میشناسمش رو خیلی دوس داشتم و براش هر کاری می کردم
البته یک جای خواب هم دیدم مرده سرش با دستگاه خورد شد و از هم پاشید.
میشه لطفا بگین تعبیرشون چیه
خواب دیدم پیش یه فرد مشهورم و باهاش صمیمی ام جوری که حتی گونه اشو بوسیدم ، داشتیم در مورد یه چیزی با هم حرف میزدیم اخراشو نفهمیدم چی میگه دقیقن سه بار ازش پرسیدم چی میگی بازم نفهمیدم که چی داره میگه ، سرمو بردم جلو که ببینم چی میگه ، بهم گفت دوستت دارم!
تعبیرش چیه؟!
درود. اینکه شما چیزی که دلتون می خواد رو می خرید یا به دست میارید به چمار اینه که سود بسیاری در زندگی نسیبتون میشه و از زندگی لذت خواهید برد.
درود. بهتره شما برای آشتی کردن و از میان بردن دشمنی ها و آزردگی ها پیشگام بشید و ایشون هم چشم به راه شما هستن.
درود بر شما. من چند روز پیش خواب دیدم که با پسری خوش تیپ و خوش قیافه همکار هستیم با هم که تو خواب یجورایی برام چهره اش سرشناس بود این حسو داشتم ولی نتونستم بدونم کیه. سپس دیدم با هم در راه برگشت سوار آژانس شدیم و بهم خیلی محبت می کردیم حتی من سرم رو روی پاهاش گذاشته بودم و وجود علاقه ی عمیق رو میونمون حس می کردم ولی هیچ کدوم با زبون آشکار نمی کردیم بعد که سرم رو بلند کردم دیدم اون کس به پسری که در واقعیت دوسش دارم (که خودش نمی دونه و می دونم که این علاقه به جایی بند نمیشه) تبدیل شده و با چهره ای اندوهگین بلند میشه و از پیشم می ره و من هم چندین بار نام اون رو صدا می زنم ولی باز دور میشه. میشه خواهش کنم تعبیرش رو بگین. سپاسگزارم.
سلام،من خواب ديدم بعد از مدتها از پسري خوشم اومده و با هم رابطه داريم اما بعد از مدتي از من سرد شد ،دليلش كه پرسيدم جواب داد كه با مادر خودم در ارتباط است و مادرم از ايشون باردار هسن و اين آقا بسيار غمگين بود از اين اتفاق و من هم مثل إبر بهار گريه ميكردم واسه از دست دادنشون.لطفا تغيير خواب منو بفرماييد
سلام…خواهش میکنم یکی کمکمکنه?
امروز خواب دیدم ک عاشق مردی شدم که خیلیا میشناسنش(معروفه)..من ب اون مرد در واقعیت فک نمیکردم و فقط میشناختمش اما توی خوابم بهش ابراز علاقه کردم صداش همون بود از پشت تلفن بهش گفتم من دوست دارم بزار حداقل روزی ی بار بهت زنگ بزنم..یادمه ظهر بود ساعت ۲:۳۰ تو خیابونا زیر افتاب داغ با ی حالت پر استرس داشتم باهاش حرف میزدم (جالبه اونم بغض کرد اونم بهم حس داش تو خواب ) ک یهو از خواب بیدارم کردن از توی خواب احساس میکردم قلبم تند میزنه…از وقتی بیدار شدم عاشقش شدم حتی بهش پیام دادم با اینکه میدونم شاید هیچوقت نخونش??تروخدا کمکم کنین از ظهر تپش قلب دارم همش میلزرم..بد از اینکه از خواب بیدار شدم حس عجیبی داشتم انگار ک اینده رو دیدم ی حال عجیبی دارم خواهش میکنم کمکم کنین
سلام ببخشید من یه شب پیش خواب دیدم که کسی که دوسش دارم بهم میگه دوستم داره اما تو واقعیت اینطور به نظر نمیاد!میشه لطفا جوابم رو بدید؟ ممنون
من خواب دیدم مردی را که دوست دارم اما خیلی فقط است ندیده امش او مرا بغل کرد
تعبیرش چیست
سلام من کلمه دوست دارم رو تو خواب دیدم یعنی کسی بهم نگفت کلمه رو دیدم
ممنون میشم اگه خوابم رو تعبیر کنید