زايمان
|
لوک اويتنهاو مي گويد : زايمان زايمان کردن بر آورده شدن آرزو ديدن زني که زايمان ميکند : عزاداري و يا ازدست دادن چيزي گرانبها
1ـ خواب زايمان در خواب ، نشانة بدنيا آوردن كودكي سلامت است . 2ـ اگر دختري خواب ببيند زايمان مي كند ، نشانة آن است كه از درستكاري رو بر مي گردانيد و به رفتاري نادرست رو مي آوريد . 3ـ اگر زني شوهردار خواب ببيند كودكي به دنيا مي آورد ، نشانة آن است كه ارثي كلان به او خواهد رسيد . |
// //



زایمان یک مرد که نوزادش هم پسر باشد و درشت هیکل در حدی که میتواند روی پا بایستد ولی انگار یکی از پاهاش متورم است ………
خواب دیدم دوتادوقلوی دخترو پسر که خواهر وبرادرم بودن خواهرم روبه دختر خالم دادیم وپسرو پیش خودمون نگه داشتیم ولی چند روزه بعد من دختررو از دختر خالم گرفتم وبعد راهی خونه شدیم که همسایه سر رسید ودختررو بغل کرد لطفا تعبیر این خواب رو برام بگید
من یک دختر دارم در خواب دیدم که زایمان کردم ویک دختر بدینیا آوردم وخیلی زود دخترم قد کشید به طوری که در عرض یک ماه اندازه یک دختر 6-7 ساله بود.در مدت کوتاهی حدود یک ماه یک پسر با سزارین بدنیا آوردم گفتند بچه تو دو قلو بوده اولی طبیعی و دومی با سزارین یک ماه بعد بدنیا آمده.ن.زاد دوم هم خیلی زود قد کشید به طوری که به اندازه یک بچه یک ساله در بغل من بود وهر دو بچه خوشحال و سالم بودند وپسرم در بغل من لبخند قشنگی زد وخودش را محکم در بغل من جا کرد.یک ماه پیش هم خ.اب دیدم برای دخترم گردنبند و خودم یک انگشتر خیلی زیبا خریده ام .دو شب قبل هم خواب دیدم در باغچه خانه پدرم در حالی که مادر مرحومم زنده بود درخت آلو و سیب بود و من از درخت سیب رسیده میچیدم.البته سیبها انقدر رسیده بود که بخشی از آنها خراب شده بود ولی من میوه رسیده خیلی دوست داشتم. آیا این خوابها به هم ربط دارند .لطفا تعبیرش را به من بگوئید ممنون
من در خواب ديدم دوقلو زاييدم و از بيمارستان به خانه امدم و گوسفند قرباتي و در حال قسمت كردن بودن
با سلام
من خواب دیدم سگ دوستم که نر است 5 تا بچه زاییده و من با کلی التماس از او یکی از بچه هایش رو گرفتم.
میتونم بپرسم تعبیرش چیه؟
سلام
من ديشب خواب ديدم بار دارم 9 ماهه و در حال زايمان هستم التبه بچه به دنيا نيومد ولي دختر بودمن شوهر دارم و 2 تا بجه بار دار هم نيستم
من خواب دیدم تنهادرحال زاییدن بچه هستم وبندنافش رو بریدم
باسلام در خواب دیدم که باردار هستم و کیسه آب پاره شده ودر حالت زایمان هستم ساعت خواب را هم نمی دانم وهمزمان همان شب همکارم خواب دید که در منزل من هم یک مار است .لطفا تعبیر خوابهارا بگویید.
من در خواب دیدم که خواهرم در حال زایمان کردن هست و خیلی درد میکشد و من به دکتر در به دنیا اوردن بجه کمک می کردم ولی ندیدم که بجه به دنیا امد
سلام به همه
مادر من خواب ديده كه پنج قلو زايمان كرده هر پنج تا بچه هم دختر بودن
لطفا خواب مادرمو تعبيير كنيد
و يا به ايميلم بفرستين
ممنون
منتظرمآ
باي
متاهلم یک پسر دارم شش ماهه .خواب دیدم پنج قلو دارم که هر پنج تا پسرن .داشتم واسشون اسم انتخاب میکردم اگه میشه تعبیرشو بهم بگید ممنون.
سلام من خواب دیدم خواهر زنم زایمان میکه وهمسرم در زایمان کردن به اوکمک میکنه وبچه به دنیا آمده دوقلوبود وبچه هارو که دو تا پسربودن را به من دادن وگفتن بچه های تو هستن ضمنا خواهر زنم مجرده
خواب دیدم وقت زایمان من است و من خیلی نگران و مضطرب هستم. ولی خیلی زاحت زایمان می کنم. و خیلی خوشحال هستم.و احساس موفقیت می کنم.من مجردم اما توی خواب انگار متاهل بودم.
دختری مجردم خواب دیدم که 2قلو زاییدم که یک دختر و دیگری پسر بودند
خیر ان شالله
خواب دیدم دوستم باردار شده و دچار درد زایمان شد.من زایمان رو ندیدم اما بعد زایمان دوباره دیدمش و متوجه شدم زایمان کرده.
میشه تعبیر خوابم رو بگید لطفا.
ممنون!
خواب دیدم دارم زایمان می کنم ودردش را احساس می کردم میشه تعبیر خوابم رو بگید لطفا.ممنون
من در خواب دیدم که دوقلو دختر زاییدم و دخترهام خیلی هم خوشگل بودند. ضمناً من باردارم و بچه ام دختر است میشه لطفا تعبیر کنید.
اگر خواب بینیم که دخترمان ختری بسیار زیبا زاییده است چه اتفاقی پیش می آید؟به نظر شما این خواب چه تعبیری دارد؟حتما جواب بدهید
من خواب دیدیم خیلی سریع زایمان کردم و ی دختر به دنیا اوردم بدون هیچ سختی.خوشحال بودم ولی الان نگران.یعنی چی؟
من ديشب خواب ديدم پسري زاييدم و زايمانم هم در اب بود بدون هيچ دردي…
من خواب دیدم که در کنار مادرم دخانه زایمان کردم و بعد متوجه شدم که دو قلو بوده یکی دختر ویکی پسر تعبیرش چیه
خواب دیدم همسرم درحال زایمان هست و من در بدنیا اوردن کودک به او کمک میکنم وفرزندم شبیه پسر 4ماهه که الان دارم میباشد
سلام من زني حامله هستم وبانيت خوابيدم ببينم بچه ام پسره يادختر ولي خواب ديدم پسرزاييدم تعبيرش چيه /
من خواب ديدم كه از مردي كه دوستش دارم حامله هستم و زايمانم را نيز در خواب ديدم پسري به دنيا اوردم كه او را دوست داشتم و از سينه خودم به او شير دادم در حالي كه افراد زيادي از دوست وفاميل به ديدنم امده بود اما ناراحت بودم از اينكه من ازدواج نكردم و پدر بچه از وجود او خبر ندارد
ان شاالله با او ازدواج کنی و دارای فرزند می شوی . من این تعبیر را مینویسم تا خداوند براورده اش کند آمین
زایمان اسایش شما بوده خارج شدن اندوه است
به راه راست خدا ترا هدایت کند
در خواب ديدم دختر باردارم و پدر بچه به علت دختر بودن با من به بيمارستان نيامده ، من تنها رفتم و درد زيادي تحمل كردم دم نوشي خوردم و فارغ شدم اما پسر بود با اين حال پدر بچه ميگويد من نميام دنبالت چون خودت را نميخوام چه برسه به بچه ات را ..
سلام
خدابخیر کند ان شاالله
والدین همسرم سالها پیش فوت شده اند. مادرشوهرم قبل از پدر شوهرم فوت کرده. دیروز بعداز خواندن نماز صبح خواب دیدم مادر شوهرم زایمان کرده و پسر موطلایی بدنیا آورد و خیلی مریض و بیمار بود .پمیدانستم پدرشوهرم مرده ومیدانستم قبل از مرگش این خانم باردار شده و میدانتسم بزودی بازهم می میرد و فقط برای تولداین پسر زنده شده . پسر را بغل همسرم داد و من هیچ کاری برای غذا دادن به او نکردم فقط می دیدم ضعف دارد و بیدار شدم. لطفا تعبیرش را برایم بنویسید
منم مجردم خواب دیدم براحتی زایمان کردم و نوزاد در دستان خودم قرار گرفت نوزاد بسیار تمیز بود و در قنداق سبز پیچیده شده بود و موهاش مشکی بود تو خواب برام جالب بود که باردار بودم و خودم نمیدانستم این تعبیرش چی میشه؟
سلام
من ی دختر مجرد هستم و خواب دیدم ک ی بچه ب پنیا اوردم و از بقیه کمک میخواستم ولی بچ. بدون هیچ دردی ب دنیا اومد در ضمن تو خواب انگار متاهل بودم و بچه هم ی نوزاد خیلی بی قواره بود و کوچیک و مرد
سلام
من ی دختر مجرد هستم و خواب دیدم ک ی بچه ب پنیا اوردم و از بقیه کمک میخواستم ولی بچ. بدون هیچ دردی ب دنیا اومد در ضمن تو خواب انگار متاهل بودم و بچه هم ی نوزاد خیلی بی قواره بود و کوچیک و مرد
سلام من زني متاهلم و يك پسر دارم در خواب ديدم كه باردارم و به شكل سزارين زايمان كردم خيلي راحت وبدون درد بهبود يافتم ولي نه كودك را ديدم نه ميدانستم كه چيست ودر حالي كه در بيمارستان بودم ديدم شوهرم نيز زايمان كرد و كودك را ديدم تعبير خواب را بگوييد لطفا
خواب دیدم همسرم درحال زایمان هست و من در بدنیا اوردن کودک به او کمک میکنم
سلام متاهل هستم خواب دیدم پدرم دو قلو پسر به دنیا آورده و برده حمام دوتای آنها را میشوید خیلی مشتاق تعبیرش هستم با تشکر
من ی دختر مجردم و تو خواب دیدم دارم ی مار ب دنیا میارم خیلی پریشونم کرده لطفا هرچه زودتر تعبیر خوابمو برام بفرستین ممنون
خواب دیدم مادرم دوقلو به دنیا اورده و سزارین شده.توی بیمارستان بود و من بعد از زایمانش رسیدم.تعبیرش چی میشه خیلی نگرانم !
سلام دوستم خواب دیده که من زایمان کردم و اون برای دیدنم به خونمون اومده.بچه هم دختر بوده.ممنون میشم تعبیرشو بگین
سلم دوستن خواب دیده که من زایمان کردم و دختر به دنیا اوردم.و اون برای دیدنم به منزلمون اومه
من خواب دیدم حامله هستم و موقع زایمانم است یک دنیا زن جوان دیگر هم با من در حال زایمان هستتند مادرم به من پسته میدهد که زایمانم راحتتر باشد (درضمن من دیابت دارم) همه بچه های خوشگل و تپل مپل زاییدن ولی من یه موجودی شبیه سگ که دیابت هم داشت به دنیا آوردم خیلی ترسیدم و گفتم من این پچه رو نمیخوام
متاهل هستم ولی هنوز باردار نشدم اما قصد بارداری دارم به من بگید تعبیر خوابم چیه ممنونم
سلام خواب دیدم 2 ماهه باردار هستم و درد شدیدی تو ناحیه ی شکمم دارم و مادر پدرم اسرار شدید به سقط داشتن و من میگفتم هر طوری که شده باید بچه رو نگه دارم و بچه هم پسر بود تعبیر چی هستش
من مجردم، خواب دیدم از مردی که دوسش دارم 5قلو به دنیا آوردم،هم دختر هم پسر، تو خواب زایمان رو ندیدمفقط 5تا نوزاد داشتم….تعبیرش چی میشه.؟
اگه مجردین اصلا نترسین تعبیر خوابتون ایشالا براورده شدن حاجات یا ازدواجه یکی رو می شناسم که تعبیر خواب می دونست گفت تعبیر خواب زاییدن یا حاملگی برای زن ودختر خوبه باور کن خودم تجربه دارم برای منم خوب بود پس اگه کسی گفت خوب نیست باور نکن
سلام
من مجرد و آدم معتقد و سالمی هستم
خواب دیدم حامله هستم و بچم بدنیا اومد دو قلو که یکی دختر و یکی پسر که پسر شبیه کوچیکی داداشم بود و به پسره هم شیر دادم
لطفا تعبیرشو بگین
ممنون
سلام زنی شوهر دار هستم و یک فرزند دختر 2 ساله نیز دارم. خواب دیدیم چهار قلو دنیا آوردم و از بابت نگهداری بچه ها نگران بودم. ممنون می شم اگر تعبیرش را بگین
سلام من قصد حامله شدن دارم و پسر میخام شبش خاب دیدم ی پسر توپل و ناز زایمان کردم و تو بغلم گرفتم تعبیرش چیه
اگر کسی در خواب ببیند زنی که در حال حاضر بیمار است پسر زاییده تعبیرش چیست
سلام
من دختری مجردم.حدود ساعت سه و چهل دقیقه شب خواب دیدم زمان زایمانم است و دردی نداشتم اما هر چند لحطه یک درد کوچکی داشتم در ضمن درخواب شوهر داشتم و او هم همراهم یود.خواهش میکنم تعبیرش را بگید
man mojarat hastam khab didam ye pesar daram va pedar pesaram mardye ke dosesh daram
من مجرد هستم ديشب خواب ديدم خيلي راحت و بدون درد 1 دوقلو بدنيا آوردم به روش زايمان طبيعي كه مطمئن هستم يكيش دختره جنسيت اون يكي رو نمي دونم! مادرم هم خيلي خوشحال بود و من در اين خوشحالي متعجب كه مگه تو فرهنگ ما ميشه ؟! چرا مامانم خوشحاله؟! حالا خانوادم جواب مردم رو چي ميدن؟! پ بايد سريع ازدواج كنم! ولي هيچ تاثر و ناراحتي نداشتم! ضمنا نديدم كه شكمم مثل حامله ها بزرگ شده باشه فقط فرايند زايمان رو خيلي بدون زجر و خونريزي و درد و راحت ديدم! اون وحشتي كه هميشه ازش داشتم و فك مي كردم آدم بدنش پاره پاره مي شه و عذاب مي كشه و هيكلش خراب ميشه نبود! تو خواب و بيداري فهميدم خواب مي بينم حي به خودم مي گفتم انشاء الله از غصه فارغ ميشم! لطفا خوابمو تعبيركنيد.ممنون
Man mojaradan….khab didam ke be tanhayee ye bache ovorda o o hame dar ta.ajoban ke dokhtari ke shohar nadare chejori?va hame shak karde bodan ke man ba kasi rabete dashtam…
khahesh mikonam begid chiye
می خواستم به دخترها بگم اگه خواب حاملگی و بچه دیدن تعبیرش براورده شدن حاجت و ازدواج و رهایی از غم وغصه است اینکه میگن تعبیرش بده دروغه خیلی ها رو سراغ دارم که ازدواج نکرده بودن واین خواب رو دیدن و به آرزوشون رسیدن یا خیلی زود شوهر کردن خودم چند وقت پیش خواب زایمان دیدم و بعد از چند روز مشکلم حل شد بخدا راست میگم خیلی خوبه پس اگه دیدین خوشحال باشین
من باردارم و تازه فهمیدم که باردار هستم . خودم و خواهرم خواب دیدیم که من دو قلو یه دختر و یه پسر به دنیا آوردم تعبیرش چی میشه.ممنون
من چندین بار همسرم خواب دیده که حامله هستم و طی این چند باری که خواب دیده بچه ها مرده به دنیا می آیند و خودم هم همین دیشب مججدد این خواب را دیدم که بچه ای که به دنیا آوردم مرده بود, خواهش میکنم که تعبیرشو بهم بگید چون به صورت سریالی این خواب همسرم میبینه و خودم هم همینطور
مردی در خواب ببیند در حال زایمان است
سلام من خواب دیدم که 5 نوزاد پسر را در آغوشم گزاشتند و فهمیدم که من انها را بدنیا اوردم. خیلی هم هیجان زده شده بودم. و شروع کردم به شیر دادن به اولین نوزاد. لطفا بگید تعبیر 5 قلوی پسر چیه؟
مادرم خواب دیدن که مادربزرگم ک فوت کردن دو سال پیش, زایمان کردنو یه نوزاد خیلی خوشگل ب دنیا اوردن, مادربزرگم بچه رو میده بغل مادرم و میگه که اون شیرش بده,مادرم تلاش میکنه ولی نمیتونه, سینه تو ثهن بچه نمیرفته…
راستی یادم رفت بگم که پدربزرگ خدابیامرزمم بوده همراه مادربزرگم, و وقتی که مادرم میرسه میفهمه که زایمان کرده مادرش, اونم بدون قابله!!!؟؟؟
لطفا تعبیرشو هرکی میدونه سرییییییع بگه…
ممنون
با سلام من مادر دو دختر دوقلو هستم .. در خواب ديدم باردارم و در اتاق زايمان هستم و دارم سزارين ميكنم اما بدنيا آمدن بچه را نديدم!!ممنون ميشم راهنماييم كنيد
سلام.
مادرم خواب دیده ک کیسه آبم پاره شده و بچه م داره بدنیا میاد,لطفا زودترتعبیرشو بگین.من مجرد هستم.خوابو ١۶ماه رمضان دیده.
سلام دیشب خواب دیدم که خانمم پنج قلو اورده که همش هم دختر بود و اونجا فقط من و خانمم بودیم و کسی نبود کمکمون کنه مونده بودیم چطور اونارو جابجا کنیم
من مجردم وخواب دیدم در حال زایمان هستم وخیلی ترسیدم چون همیشه از زایمان طبیعی می ترسیدم .در خواب مادرم هم در حال کمک کردن به من بود درد نداشتم ولی تو خواب بچه رو ندیدم که به دنیا بیاد فقط انگار بچه یکی دیگه بود که مادرم نافش رو بريد بچه هم بزرگ تر از یه نوزاد بود ودست مادرم و چنگ زد لطفا بگین که تعبیرش چی میشه
باسلام خواب دیدم خواهرم زایمان کردوبچه اش پسراست واورابغل کردم
سلام من متاهل هستم و خواب دیدم در حال زایمان طبیعی هستم و بچه ای با موهای مشکی به دنیا آوردم لطفا برام تعبیر کنید
من خواب دیدم چهار قلو بدنیا اوردم دوتا دختر دوتا پسر ….اونم طبیعی….اما یکی از پسر ها مرد …منم خیلی گریه کردم ……اما اون سه تا ش سالم باقی ماندن……
سلام من خوا ب دیدیم بار دار هستم و فقط خودم وهمسرم میدونیم و روز موعود همسرم در اشپزخانه خانمان به روش سزارین و بدون هیج دردی پسرمان را بدنیا میاره .میشه بگین تعبیرش چیه؟؟؟
باسلام اگر دختری که هنوز ازدواج نکرده خواب ببببیند که دوبار پشت سر هم زایمان میکند به طوری که قابله مادر او بوده و بچه اول ان سالم و بچه دوم ان ناقص به دنیا امده و زایمان در خانه بوده و جنسیت هیچ کدام از بچه ها در خواب معلوم نبود ه… تعبیر ان چه میشود
تعبیر خواب ایشون پیام از دنیای مردگان و ارواح است که از زمینیها در امورات این دنیا حتی سالها جلوتر هستند در خانواده نزدیک ایشون فرزندی متولد میشه
من تو خواب دیدم که باردارم ولی بچه را از دست میدهم .نمیدانم که بچه دختر بود یا پسر.
دختری هستم که چند روز حالم بد بود و مریض بودم و دوشب پیش خواب دیدم یه 4قلو پسر آوردم.
اسم واسه پسرا انتخاب کردم.
شیرشونم دادم.
تقریباتو خوابم به روز کامل مراقبشون بودم و ازشون مواظبت کردم.
سلام..خواهش میکنم هرچه زودترتعبیرخابم روبه ایمیلم بفرستید..
خواب دیدم12بچه زاییدم امایکی ازبچه هاسالم وسفیدروبودکه بهش شیرمیخاستم بدم!
مابقی بچه هاخییلی ریزوکبودبودبدنش ون..وانگارخیلی ضعیف بودن!چندتاشون مردن..چندتاشونم داشتن میمردن!بین بچه هاموش هم دیدم!
توخواب هم خیلی ناراحت بودم هم دلم به دردمیومد..
من دو بار خواب دیدم چهار قلو به دنیا آوردم.نمیدونم چه ساعتی این خوابو دیدم.میشه لطفا بگین تعبیر چی میشه؟
راستی فراموش کردم که بگم من متاهل هستم.
من چهارماه پیش زایمان کردم اما درخواب دیدم دوباره درحال زایمان هستم ومادرم که به رحمت خدا رفته پچه ام رابه دنیا آورد وخیلی راحت بودم بعد رفت بچه رابشوردامانمیدا نم کودکم راگرفتم یانه قبل از اذان بود لطفا تعبیرش روبگید باتشکر
باسلام
من دختری مجردم که چندشب پیش خواب دیدم با درد شدیدی در حال زایمانم که مادر و خواهرکوچکترم کنارمن و با حرف زدن مادرم درد زایمانم متوقف میشه و باز شروع میشه و بعدچند لحظه بچه همران با درد و مدفوع به دنیا میاد ومن خوشحالم و در آغوش میگیرمش و بعد چند لحظه بزرگ میشه و از آغوشم بیرون میادو با خوشحالی ازم دور میسه که منو مضطرب میکنه
تعبیرشو میخواستم لطفا
با سلام
من دیشب خواب مادر مرحومم رو دیدم که سه قلو باردار بود دو تا دختر و یکی پسر .ولی دو تا دختر مرده به دنیا اومدن و پسره زنده موند.خواهش میکنم تعبیر خواب منو بهم بگین خیلی مضطربم آخه خودم باردارم هفنه سوممه.ممنون
من ماه رجب خواب دیدم که حامله هستم سزارین شدم و یک مار سفید بدنیا اوردم. اولش ولش کردم ولی بعدش با خودم گفتم باالاخره بچمه باید بزرگش کنم. بغلش کردم یه مار بی رمق بود. در ضمن من متاهلم.
درخواب دیدم که برادرم الان زن نداره توخوابم زن داشت و بیمارستان بود وزایمان کرده بود پسری به دنیا اورده بود وما فقط پول و نقل بارانش کرده بودیم تعبیر خواب من چیست
من تو رمضون خواب دیدم عمه که فوت شده تو یه اتاق طبیعی داره زایمان میکنه تو خواب متوجه شدم مرده ترسیدم
من تو رمضون خواب دیدم عمه که فوت شده تو یه اتاق طبیعی داره زایمان میکنه تو خواب متوجه شدم مرده ترسیدم
سلام من یک بچه نه ساله دارم و خواب دیدم در حمام خونمون دارم زایمان میکنم و بدون درد بود هیچ دردی احساس نمی کردم و بعد سه تا بچه پشت سر هم بدنیا آوردم و بعد دوتا دیگه نوزاد نارس که خیلی کوچک هم بودن و مرده میخواستم بدونم تعبیر خوابم چیست؟
سلام
من خواب دیدم معشوقه ام که پزشک هست داد و فریاد میکنه و کمک میخواد و وقتی رفتم کمکش دوتا زایمان داشتیم و نمیدونم بچه ها پسر یا دختر بودن .ما میخوایم ازدواج کنیم لطفا تعبیر خواب بهم بگین
البته اواخر خواب شاد و بگو بخند بود با یه مهمونی یا شلوغی
سلام من خواب دیدم باردارم و دارم میرم اتاق عمل واسه سزارین تمام مراحلشم دیدم امپولای بی حسی که بهم زدن همه چیو میفهمیدم وقتی بچم بدنبا اومد از گریه اون از ذوق گریه کردمم و همه گفتن دختره و چشماش سبز بود خیلی خوشحال بودم تعبیرش چیه
سلام… من فقط تو خوابم درد زایمانو حس میکردم ولی بچه ای نبود که نمیدونم چرا هردفعه که برای زایمان بیمارستان میرفتم بدنیا اومدن بچم امروزو فردا میشد که اخرم هیچ بچه ای در کار نبونبودو فقط من درد داشتم
سلام من خواب دیدم مادرم یک پسر بدنیا اورده و همه درمنزل ماهستند ومن خیلی ناراحت وعصبانی هستم،درضمن مادوتادخترهستیم وپدرم تک پسر خانواده ودرواقع وارث پسری ندارم،ممنون میشم تعبیرشوبهم بگید
سلام خواب دیدم توی کوه یه همچین جایی زنی در حال گریز زایمان کرده دوتا دو قلو فکر کنم پسر یا یه مدفوع گنده زیرش که من با تعجب گفتم خوب شد زود به دنیا اومدن وگرنه تو شکم مدفوع میخوردن و میمردن
زایمان حیوانات مثل گاو تاویلش چیست
سلام.خواب دیدم کیسه آبم پاره شده خیلی راحت و بدون ترس زایان کردم مادرم کنارم بود و من به هوش بودم و زایمان خودم میدیدم و خوشحال بودم بچه پسر بود