لوک اويتنهاو مي گويد :
صدا کردن
کسي را صدا کردن : خبر
کسي شما را صدا کند : خود خوري کردن
صداي ريزش آب : خوشبختي بزرگ


لوک اويتنهاو مي گويد :
صدا کردن
کسي را صدا کردن : خبر
کسي شما را صدا کند : خود خوري کردن
صداي ريزش آب : خوشبختي بزرگ
""سوتک، نوایی کهن در جان اندیشه است"" نام ما برگرفته از ساز گِلی و بادیِ باستانی ایرانی است؛ سازی ساده، صمیمی و ریشهدار که صدایش روایتگر فرهنگ، کودکی و خلاقیت این سرزمین بوده است. <<ما در سوتک تلاش میکنیم همان روح سادگی و اصالت را در دنیای امروز زنده کنیم>>
تماس با ما Info@Sootak.ir
Powered By : R.Monavari
سلام من چهار بار در خواب دیده ام البته با فاصله چند ماهه که کسی را نمیدانم زن است یا مرد را کشته ام و در جایی دفن کرده ام ومی ترسم که سر من آشکار شود مانند یک کابوس شده است برام از تعبیر تون متشکرم لطفافقط خودتان بخوانید در معرض دید عموم قرار نگیرد
salam.madaram khab dide k az asemoon sedai behesh gofte bade 1 badi k miad kara dorost mishe. mishe javab bdin ba tashakor